Stránka 12 z 14
Napsal: pát bře 13, 2015 7:43 am
od david
Tak auto 20 a vlek 18 palet. Vnitřní výška 2950 či 3000mm (2 polohy střechy). A 19,5ky na všem (soudě z fotek).
Napsal: ned bře 15, 2015 8:18 pm
od Karlos
Podle toho že to má 10-ti dírové disky si myslím že to budou spíš 22,5 palcová kola.
Napsal: úte bře 17, 2015 6:34 pm
od Jirka Novák
Já mám osmidírové disky 22,5 i 20 palců
Takto vypadaj brzdy po 23 letech provozu a 137 Tkm. Stále chválím Švýcarský armádní servis
který pečoval o auto naprosto perfektně.
Ještě jedno překvapení na mě čekalo že toto Volvo drželo po 14 dnech tlak vzduchu v obouvu okruzích na 5 barech a nyní po vyjetí během dne není pokles znatelný a tak jsem mohl kontrolovat zadní brzdy bez obav že by pružinové válce komplikovaly život při práci
Tedy zánovní vetrán s velkou životností
Napsal: stř bře 18, 2015 6:03 pm
od Jirka Novák
Další překvápko, k elektrickýmu oknu splujezdce se přidalo i vyhřívání sedaček. Teda na auto z roku 1992 je to luxus. A když vezmu v úvahu spolehlivost tak předu spokojeností. Ve srovnání se současnou výrobou- viz nové Volva, jsem nadmíru rád za tohoto veterána.
Napsal: pát bře 20, 2015 8:19 am
od poulm
V tom novém FLku máš jedno nebo dvoupístový kompresor?
Napsal: pát bře 20, 2015 11:56 am
od Jirka Novák
Mám na druhém Volvu jednopístový stejný jako na prvním s měchy. Dvoupísťáky byly u autobusů a speciálních verzích. V Polsku jsou k mání, ale vzdálenost je vždy velká a tak se nevyplatí pro něj jet. Takže jem u prvního Volva udělal napojení na nafoukání kompresorem z dílny a tím řeším dlouhé foukání. během dne to pak drží celkem vzduch, ale absolutně se to nedá srovnávat s druhým Volvem, to udrží vzduch i 14 dní
U druhýho Volva jsem nadšenej servisem ve Švýcarsku, vše je naprosto excelentně ošetřovaný a preventivně měněný. Je to dáno taky ADR verzí kde je bezpečnost na prvním místě.
Napsal: ned dub 12, 2015 10:48 am
od antonin syrovy ml.
Napsal: pon zář 07, 2015 8:59 pm
od ML.šak
Napsal: stř zář 09, 2015 2:05 pm
od Matúš Sabo
tie stare FL10/12, to su teda stroje
Napsal: úte zář 22, 2015 10:22 pm
od Jirka Novák
Tak po téměř dvou měsících jsem příšel k mému FL 614 a na budících bylo v obou okruzích stále 4 bary tlaku vzduchu. Motor chytnul na druhou otáčku jak kdyby běžel naposled včera. Prostě staré dobré Volvo postavené na službu několika desetiletí
Napsal: stř říj 07, 2015 11:29 am
od Jirka Novák
Když zde čtu jak se zhoršila spolehlivost Volva tak jsem rád za moje 24 let starý FL 614 které dnes zase prošlo bez problémů STK. Takže nic nebrání jeho provozu do čtvrt století stáří. Prostě excelentní Švédská práce z doby kdy se nešetřilo a hlavní ukazatel byla vysoká spolehlivost a životnost.
Napsal: pát lis 20, 2015 12:10 am
od JiRaY
Čoveče,co kdybys dal někdy fotku celýho auta a i kabiny,klidně i zevnitř?
Mě by třeba zajímalo jak celý vypadá,zatím tu o něm básníš hezky,ale ještě jsem ho neviděl,a spousta z nás ani tyhle auta nezná,přecijen jsou to veteráni
Napsal: ned lis 22, 2015 6:05 pm
od sof
Napsal: ned lis 22, 2015 6:21 pm
od Jirka Novák
Fotky mého FL 614 udělám a má nyní zimní ustájení a vyjede ven až na jaře. Je ho škoda tahat do soli, je jako nový a tak proto ta péče.
Tohle Volvo je již skutečný veterán a nedá se to srovnávat s současnou produkcí, ta je více pohodlná, tižší, úspornější. Ale na druhou stranu zase plná elektroniky a omezovačů a od toho mám klid.
Napsal: sob lis 28, 2015 2:49 pm
od Jirka Novák