
Moderátoři: -Ondra-, martin_100, Leoš H, Olda, Globe
-
- Příspěvky: 5063
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Poprvé v tomto roce jsem vytáhnul Volvo FL 614 z garáže a vydal se do Ostravy pro koks. Volvo jelo excelentně a cestou do Ostravy byla rychlost 80- 100 km/h a spotřeba vyšla u prázdnýho auta na 19,28 l nafty.
Zpáteční cesta s téměř 8 tunama koksu ( 7940 kg) byla super a jel jsem na 12 nebo 11 kvalt a to téměř celou cestu. Ačkoliv auto bude zachvíli veterán, při aktuálním stavu km 139 320 je v excelentní kondici a na silnici se vyrovná i dnešní produkci. Tu převyšuje v robusnost a spolehlivosti i rychlosti
Zpáteční cesta s téměř 8 tunama koksu ( 7940 kg) byla super a jel jsem na 12 nebo 11 kvalt a to téměř celou cestu. Ačkoliv auto bude zachvíli veterán, při aktuálním stavu km 139 320 je v excelentní kondici a na silnici se vyrovná i dnešní produkci. Tu převyšuje v robusnost a spolehlivosti i rychlosti

IFA W 50 La Turbo,IFA L60 Ap-n,IFA L60 DSK-ND, Volvo FL 614.
Paráda,stihl jsi udělat nějaké foto při nějaké mikropauze na kafe a naftu?
Tyhle neomezené auta mají prostě vždycky navrch,jedou prostě tak jak jim dovolíš
Tohle je ještě stroj,který odpovídal v pravém slova smyslu tehdejší slavné kvalitě výroby značky Volvo.
Ty máš auto v podstatě po záběhu a dalších milion by mělo vydržet
Od nás prodávali FHáčka,které měly přes milion dál na východ asi před 5ti lety a dodnes je občas potkávají na cestách

Tyhle neomezené auta mají prostě vždycky navrch,jedou prostě tak jak jim dovolíš



Tohle je ještě stroj,který odpovídal v pravém slova smyslu tehdejší slavné kvalitě výroby značky Volvo.
Ty máš auto v podstatě po záběhu a dalších milion by mělo vydržet

Od nás prodávali FHáčka,které měly přes milion dál na východ asi před 5ti lety a dodnes je občas potkávají na cestách



V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 5063
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
První pauza byla v Koksovnách OKD, ale tam byl fofr s nakládkou. Pak jsem na Eurooilu na Plzeňský nabral naftu kdy jsem změřil i spotřebu a po vypití Koly kterou jsem dostal za tankování jsem vyrazil směr Příbor a jedním tryskem frčel domů. Na cestě jsem byl od 5:00 do 15:30 kdy jsem zaparkoval do garáže.
Dneska jsem preventivně zvednul kabinu a zkontroloval zda je vše OK a motor byl naprosto suchý bez jediné stopy oleje a přitom včera bylo docela vedro a bylo Volvo maximálně vytížený. Pro mé účely je toto Volvo jedinečný, je spolehlivý a bytelný, přitom elektronika je jen v cyklovaci stěračů a radiu + blinkrech. Díky absenci omezovače je přímo k nezaplacení
Dneska jsem preventivně zvednul kabinu a zkontroloval zda je vše OK a motor byl naprosto suchý bez jediné stopy oleje a přitom včera bylo docela vedro a bylo Volvo maximálně vytížený. Pro mé účely je toto Volvo jedinečný, je spolehlivý a bytelný, přitom elektronika je jen v cyklovaci stěračů a radiu + blinkrech. Díky absenci omezovače je přímo k nezaplacení

IFA W 50 La Turbo,IFA L60 Ap-n,IFA L60 DSK-ND, Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 5063
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Krásně zachovalé, jakoby to vyjelo z fabriky. Myslím,že je to další velice vážný kandidát na veterána
Občasný výlet a zátěž tomu určitě neuškodí a vyženou se pavučiny z ventilů
DD

Občasný výlet a zátěž tomu určitě neuškodí a vyženou se pavučiny z ventilů

V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 5063
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Ano ty pavučiny byly opravdu na kolech a rámu, ale cestou se to vše vyčistilo a zůstalo na D1
. Samozřejmě že počítám s veteránskou testací, jen si musím trošku počkat. Líbí se mi že jede jako současná produkce, ale nehrozí nákladné opravy jako u moderních aut.

IFA W 50 La Turbo,IFA L60 Ap-n,IFA L60 DSK-ND, Volvo FL 614.
Kdo si občas něco přepravuje, tak je velkou devizou si držet nějaký přepravní prostředek,ať je to traktor,dodávka,nákladní auto, suw atp., protože si v dnešní době nechat něco přepravit vyjde na nemalé náklady a mnohdy cena samotné přepravy přesáhne hodnotu přepravovaných věcí.
Otázkou pak zůstává, jaké zvěrstva si na nás ještě úředníci do budoucna vymyslí, aby jsme za chvíli nejezdili opět koňmi jako naši pradědové s vylepenými známkami na prdeli
Otázkou pak zůstává, jaké zvěrstva si na nás ještě úředníci do budoucna vymyslí, aby jsme za chvíli nejezdili opět koňmi jako naši pradědové s vylepenými známkami na prdeli

V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
VOLVO FL euro 5
Zdravím ve spolek auto přestalo dobíjet .Altik se vytahl dal se nový regulátor a dobíjet furt nechce
na altiku je 5 pinová zasuvka nemá nekdo schéma co kde bych měl na jakém pinu naměřit naměřilo se tam pouze stalé plus
jinač není žádná chyba ve všech ŘJ a kabeláž od altiku do kabiny do pojitkovny je proměřená OKA.
díky za jaké koliv rady:)


díky za jaké koliv rady:)
-
- Příspěvky: 5063
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: FL
V posledních dnech sleduji Německý seriál Auf Achse a jsem rád že mám své Volvo ještě z těchto časů. Sice v seriálu je větší sourozenec, ale zvuk motoru mám identický. Taky je zajímavý jak tenkrát byl zastoupený vozový park v Turecku a Řecku. Nejvíce Volvo, pak Scania a Mercedes. Zbytek značek jen v menšině a ty výkony tehdejších řidičů byly opravdu skvělý. Taková doba již nebude.
IFA W 50 La Turbo,IFA L60 Ap-n,IFA L60 DSK-ND, Volvo FL 614.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti