Stránka 13 z 13

Napsal: pon črc 04, 2016 1:08 am
od Michelin999
Obrázek

Napsal: úte srp 02, 2016 6:44 pm
od Jirka Novák
Poprvé v tomto roce jsem vytáhnul Volvo FL 614 z garáže a vydal se do Ostravy pro koks. Volvo jelo excelentně a cestou do Ostravy byla rychlost 80- 100 km/h a spotřeba vyšla u prázdnýho auta na 19,28 l nafty.
Zpáteční cesta s téměř 8 tunama koksu ( 7940 kg) byla super a jel jsem na 12 nebo 11 kvalt a to téměř celou cestu. Ačkoliv auto bude zachvíli veterán, při aktuálním stavu km 139 320 je v excelentní kondici a na silnici se vyrovná i dnešní produkci. Tu převyšuje v robusnost a spolehlivosti i rychlosti :D

Napsal: stř srp 03, 2016 5:23 pm
od poulm
Paráda,stihl jsi udělat nějaké foto při nějaké mikropauze na kafe a naftu?
Tyhle neomezené auta mají prostě vždycky navrch,jedou prostě tak jak jim dovolíš :lol: :lol: :lol:
Tohle je ještě stroj,který odpovídal v pravém slova smyslu tehdejší slavné kvalitě výroby značky Volvo.
Ty máš auto v podstatě po záběhu a dalších milion by mělo vydržet 8)
Od nás prodávali FHáčka,které měly přes milion dál na východ asi před 5ti lety a dodnes je občas potkávají na cestách :lol: :lol: :lol:

Napsal: stř srp 03, 2016 6:35 pm
od Jirka Novák
První pauza byla v Koksovnách OKD, ale tam byl fofr s nakládkou. Pak jsem na Eurooilu na Plzeňský nabral naftu kdy jsem změřil i spotřebu a po vypití Koly kterou jsem dostal za tankování jsem vyrazil směr Příbor a jedním tryskem frčel domů. Na cestě jsem byl od 5:00 do 15:30 kdy jsem zaparkoval do garáže.
Dneska jsem preventivně zvednul kabinu a zkontroloval zda je vše OK a motor byl naprosto suchý bez jediné stopy oleje a přitom včera bylo docela vedro a bylo Volvo maximálně vytížený. Pro mé účely je toto Volvo jedinečný, je spolehlivý a bytelný, přitom elektronika je jen v cyklovaci stěračů a radiu + blinkrech. Díky absenci omezovače je přímo k nezaplacení :D

Napsal: čtv srp 04, 2016 10:07 am
od Jirka Novák
Fotky motoru jak vypadá po 25 letech a již se těším na veteránskou kategorii. Tohle auto totiž přežije veškerou současnou produkci, kde se po pár letech rozsype elektronika, kterou naštěstí moje FL 614 nemá :D
Obrázek

Obrázek

Napsal: ned srp 07, 2016 11:47 am
od poulm
Krásně zachovalé, jakoby to vyjelo z fabriky. Myslím,že je to další velice vážný kandidát na veterána :D
Občasný výlet a zátěž tomu určitě neuškodí a vyženou se pavučiny z ventilů :-DDD

Napsal: ned srp 07, 2016 12:50 pm
od Jirka Novák
Ano ty pavučiny byly opravdu na kolech a rámu, ale cestou se to vše vyčistilo a zůstalo na D1 :D . Samozřejmě že počítám s veteránskou testací, jen si musím trošku počkat. Líbí se mi že jede jako současná produkce, ale nehrozí nákladné opravy jako u moderních aut.

Napsal: pon srp 29, 2016 9:51 am
od poulm
Kdo si občas něco přepravuje, tak je velkou devizou si držet nějaký přepravní prostředek,ať je to traktor,dodávka,nákladní auto, suw atp., protože si v dnešní době nechat něco přepravit vyjde na nemalé náklady a mnohdy cena samotné přepravy přesáhne hodnotu přepravovaných věcí.
Otázkou pak zůstává, jaké zvěrstva si na nás ještě úředníci do budoucna vymyslí, aby jsme za chvíli nejezdili opět koňmi jako naši pradědové s vylepenými známkami na prdeli :-(

VOLVO FL euro 5

Napsal: čtv zář 07, 2017 4:26 pm
od pavelk92
Zdravím ve spolek auto přestalo dobíjet .Altik se vytahl dal se nový regulátor a dobíjet furt nechce :( na altiku je 5 pinová zasuvka nemá nekdo schéma co kde bych měl na jakém pinu naměřit naměřilo se tam pouze stalé plus :( jinač není žádná chyba ve všech ŘJ a kabeláž od altiku do kabiny do pojitkovny je proměřená OKA.
díky za jaké koliv rady:)

Re: FL

Napsal: čtv říj 12, 2017 1:06 pm
od Jirka Novák
V posledních dnech sleduji Německý seriál Auf Achse a jsem rád že mám své Volvo ještě z těchto časů. Sice v seriálu je větší sourozenec, ale zvuk motoru mám identický. Taky je zajímavý jak tenkrát byl zastoupený vozový park v Turecku a Řecku. Nejvíce Volvo, pak Scania a Mercedes. Zbytek značek jen v menšině a ty výkony tehdejších řidičů byly opravdu skvělý. Taková doba již nebude.