Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-, Globe
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
- Ráďa V8
- Příspěvky: 150
- Registrován: pát čer 22, 2012 11:33 am
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Nic ve zlém, ale asi někdo hulí trávu ne Pán před maturitou se rozhoduje zda koupit FH12 nebo FH16 za peníze od tatínka Tyto starosti bych chtěl mít. Víš vůbec co to obnáší, celá legislativa, provoz atd? To není jak rozvážet s Favoritem pizzu. Zakázky máš? Pokud ano můžem se teoreticky bavit dál, pokud ne, tak už tady jsme skončili!
Když už tak už, tak si udělej papíry to bude první krok. Osobně bych se nechal na chvíli zaměstnat (bez praxe budou všichni nadšení ale co už) a trochu zjistíš o co jde a jak to celé se vším všudy probíhá a funguje. Když se ti to povede, půjčíš si např od PEMY soupravu, uděláš kšeft a pak ji vrátíš. Až pokud ti to půjde opakovaně, bych uvažoval o koupi auta. Mít firmu na MKD není totiž jen kroutit volantem za automatického přísunu peněz. Pak se můžeš pokusit sehnat si zakázku kde bude krátká doba splatnosti, jinak ti zákazník zaplatí klidně za 60-90 dní. Do té doby co? A provoz auta není jen jeho nákup. V případě ojetiny může být nákup auta dokonce minoritní položka.
FH16 je báječný stroj Na klasické MKD ale myslím bohatě (natož začátečníkovi) stačí FH12 (13). Ono i 420-440 koníků pěkně uhání. Většinou totiž převažuje částečné zatížení. Navíc ty rychlosti se dost hlídají, nemluvě o tom že jedeš ve štrůdlu. Spotřeba bude o 1-2 litry nižší, stejně jako to je lehčí takže vyšší užitečné zatížení, nemluvím o tom že 16ka je na pořízení dost drahá Takže to bys musel mít trvale jen prémiové zákazníky - máš? Protože ostatní by to zadali někomu jinému. To je motor pro ty co jezdí buď trvale Rakousko (pořád kopce) nebo 60t. U tebe bych se první věnoval udělat si céčko, pak se naučit řadit půlky atd a potom koukat po nějakých 380-400 HP.... A když už nic jiného, pokud by bylo první auto FH16, okamžitě si na něj zvykneš a přijmeš ho jako standard, a časem tě bude hlodat že nemáš kam růst, což je hrozný pocit. Tak mnoho zdaru.
Když už tak už, tak si udělej papíry to bude první krok. Osobně bych se nechal na chvíli zaměstnat (bez praxe budou všichni nadšení ale co už) a trochu zjistíš o co jde a jak to celé se vším všudy probíhá a funguje. Když se ti to povede, půjčíš si např od PEMY soupravu, uděláš kšeft a pak ji vrátíš. Až pokud ti to půjde opakovaně, bych uvažoval o koupi auta. Mít firmu na MKD není totiž jen kroutit volantem za automatického přísunu peněz. Pak se můžeš pokusit sehnat si zakázku kde bude krátká doba splatnosti, jinak ti zákazník zaplatí klidně za 60-90 dní. Do té doby co? A provoz auta není jen jeho nákup. V případě ojetiny může být nákup auta dokonce minoritní položka.
FH16 je báječný stroj Na klasické MKD ale myslím bohatě (natož začátečníkovi) stačí FH12 (13). Ono i 420-440 koníků pěkně uhání. Většinou totiž převažuje částečné zatížení. Navíc ty rychlosti se dost hlídají, nemluvě o tom že jedeš ve štrůdlu. Spotřeba bude o 1-2 litry nižší, stejně jako to je lehčí takže vyšší užitečné zatížení, nemluvím o tom že 16ka je na pořízení dost drahá Takže to bys musel mít trvale jen prémiové zákazníky - máš? Protože ostatní by to zadali někomu jinému. To je motor pro ty co jezdí buď trvale Rakousko (pořád kopce) nebo 60t. U tebe bych se první věnoval udělat si céčko, pak se naučit řadit půlky atd a potom koukat po nějakých 380-400 HP.... A když už nic jiného, pokud by bylo první auto FH16, okamžitě si na něj zvykneš a přijmeš ho jako standard, a časem tě bude hlodat že nemáš kam růst, což je hrozný pocit. Tak mnoho zdaru.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů