Stránka 1 z 10
FMX (2013)
Napsal: pon dub 15, 2013 6:04 pm
od iconmaster
Napsal: pát dub 19, 2013 3:02 pm
od iconmaster
Napsal: pát dub 19, 2013 6:11 pm
od Bagr
Ty mřížky na přední světla jsou standartně dodávané ?
Napsal: pát dub 19, 2013 8:31 pm
od LUKA
no , tak jsem chtěl dodat dotky z baumy , ale moje mobilovky na tohle nemají
Napsal: pát dub 19, 2013 9:11 pm
od luboš dřevák
Napsal: ned dub 28, 2013 8:46 pm
od venouš
no už je to zase jiné,hezké.ted už mam zase starší model
( FMX 2011). Ten interier vypada taky hezky.A jak to bude fungovat ta EU 6 na kratkych tratích s tím vypalováním.
Napsal: sob srp 24, 2013 1:29 am
od stodola
Kolik váží prázdé auto 6x4 na měchách bez korby?
Napsal: sob srp 24, 2013 2:19 pm
od iconmaster
Sice pre tuto novu generaciu FMX este nie su dostupne materialy, no podvozok FMX 1. generacie vazi od 8060 kg do 8440 kg podla razvoru (3,2-5,6 m):
http://productinfo.vtc.volvo.se/files/p ... _engvt.pdf
Napsal: sob říj 19, 2013 8:16 am
od luboš dřevák
Napsal: pát lis 08, 2013 11:49 pm
od stodola
Už to na těch měchách u nás někde jezdí?
A vyrábí se to vůbec?
Napsal: sob bře 29, 2014 7:27 pm
od 141.Luta
Napsal: ned bře 30, 2014 8:53 pm
od Safky
to 141.Luta:
Ten lesovůz je 6x4 + hydropohon přední nápravy (X-Track), tipuji to podle náboje. Jak Vám to funguje?
Napsal: úte dub 01, 2014 7:56 pm
od 141.Luta
Já s tím bohužel nejezdím,já to jen nafotil v lese.takže nemohu posoudit jak funguje
2x sklápěč
Napsal: úte čer 03, 2014 8:22 pm
od Čonkin
Napsal: pát čer 06, 2014 8:05 pm
od Šurda
Pěkný, hlavně se mi líbí že ač vana, nachystáno na závěs.