Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-, Globe

mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Jen k tomu topení, měli jsme poslední dobou podobný problém sic na magnumu, topení se nechtělo rozjet, dokud nebylo auto zahřáté tak ni boha a pak se většinou rozběhlo, minulý týden jsem záhadu našel, díra na výfukovém potrubí a hadička s naftou byla rozmáčlá jak palcem, ale běžně bych si toho ani nevšimnul v té změti kabelů a hadic... upozornilo mě to, že z tlumiče výfuku kapala nafta - jak to na něj hezky stříkalo :lol: Někdy se závady hledají těžce.... jinak my jsme s RS otrokovice celkem spokojeni, nejlíp se dá domluvit se p.Štikou, ono je to tak, že člověk musí při každé závadě obtelefonovat 3 dílny a 4 dodavatele dílů a až potom jednat. A prostě už nám několikrát vyšlo, že nejlevněj to udělalo RS - třeba naposled vodní pumpa - u RS nová pumpa samozřejmě nejdražší - ale Adip atd uměli dodat jen nové - tedy asi za 20.000 a jediný RS umí dodat repas asi za 8.000 a to už se dá... A taky to že mají odpolední směnu se nám několikrát vyplatilo kvůli práci. A kvůli krizi už ani neremcají když si člověk donese své díly :-)
Je ale samozřejmé že každý může mít zkušenosti jiné, o tom žádná, často jsou tyhle věci o štěstí, jezdíme do více servisů a častokrát je člověk příjemně překvapen a podruhé se člověk v tom samém servisu cítí jak blbec že ho ojebali.....
čtv bře 11, 2010 9:07 pm

Truckpeter
Příspěvky: 406
Registrován: úte říj 06, 2009 11:59 am
Bydliště: Morava

Příspěvek

pánové nechci vás nějak zklamat, ale představa, že když servisy bude provozovat přímo Volvo budou levnější je naprosto lichá, bude naprosto stejně drahý, ceny si neurčuje dealer, ale filiálka tedy Volvo Trucks ČR. Takže v tomto případě je úplně jedno kdo servis provozuje.
sob bře 13, 2010 12:18 am

mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

To je pravda, cenu originál dílů nenavyšují servisy ale výrobci automobilů kteří se chovají jako překupníci a je to tak i u Volva. Skuteční výrobci dílů mnohdy ani podle smlouvy nesmí prodávat díly na přímo ale jen přes automobilku. Důvod je jasný - díly by pak stály polovic a automobilka by přišla o zisky....
sob bře 13, 2010 7:26 pm

Uživatelský avatar
Čonkin
Příspěvky: 991
Registrován: sob srp 02, 2008 11:47 am
Bydliště: hl.m.P.

Příspěvek

A já bych to třeba otočil - pokud některý výrobce vyrábí speciální díl pro automobilku podle jejího konstrukčního návrhu a zadání, proč by si ho automobilka nemohla prodávat sama? Samozřejmě se to netýká všech dílů.
Chodí to dobře, ale neseje to...
www.bm-autocross-team.euweb.cz
sob bře 13, 2010 8:10 pm

mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Tak ono je to půl na půl, nemyslím že by všechno vyvíjely automobilky, spíš mají své specialisty - jako například na světla hellu a podobně. nejspíš tohle mají vždycky jen na určité období, pak to pustí ven. To co mě spíš zaráží je velikost přirážky - spojka Valeo - přes automobilku a překupníka v podobě servisu 45.000, rovnou od výrobce přes překupníka za 20.000. Není tajemsvím, že kdybys stavěl tahač z dílů, tak tě vyjde na 8 až 10 milionů.... Já jim neberu, že chtějí vydělat ale prostě se mi to zdá až příliš velká marže..... ale stejně je to úplně jedno - hlavní je že pokud bude mít servis rovnou Volvo, stejně neušetříte....
sob bře 13, 2010 10:31 pm

Milan Černý
Příspěvky: 831
Registrován: úte srp 26, 2008 9:24 pm
Bydliště: E.Beneše 10/16 Prostějov

Příspěvek

Tak další zkušenost. Rozpadlá vačka vstřiků. Nová vačková hřidel 100 000 Kč. Starší 38 tisíc , mne jebne. Staré Efko co jsme měli 2,5 milionů km a nic na motoru. Prostě když se daří tak se daří. Milda Pv
MILDATRUCK
sob dub 23, 2011 11:31 pm

Odpovědět

Zpět na „VOLVO“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 hostů