Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-, Globe
Tak zatím najeto 35tkm. Auto šlape zatím bezchybně. Ty rány do kabiny ustaly samy. Asi už se to nějak vytlouklo či co. Už i na tu el. ruční brzdu jsem si zvykl, ale pro mě zatím největší tragédie je ten tachograf Siemens. Než se to načte vždycky... to su moje něrrrvy. Ve Scanii ten Stoneridge je 100krát lepší- přehlednější.
A ještě ta vysílačka... Strašně slabý dosah oproti Scanii. Ale to bude asi daň za tu krátkou anténku.
Ale jinak celkově zatím velká spokojenost.
A ještě ta vysílačka... Strašně slabý dosah oproti Scanii. Ale to bude asi daň za tu krátkou anténku.
Ale jinak celkově zatím velká spokojenost.
- Matthew \8/
- buchta
- Příspěvky: 1427
- Registrován: sob led 30, 2010 12:10 am
- Bydliště: Cheb
konkrétně třeba topení, to si dělá co chce venku je třeba 15 stupňu ale topení musíš mít na 27 aby ti tam bylo dobře, do toho začne svítit slunko a začne to foukat studený vzduch, nejraději bych to čidlo na té palubovce urval. další věc jsou okna při 90 km/h okno nejde dovřít jak sou velká a dělá se tam tlak tak je nedovřu. auto má najeto 270xxx a už nepřečerpávala nádrž z pravé do levé, praskl chladič klimatizace, v servisu říkali že tam dávají něaké čínské sračky. nemám tahač ale soupravu takže auto komplet na měchách, na přední nápravě je táhlo na regulaci víšky tak to pořád vypadávalo takže předek spadnul upně dolu. nevím jestli to je tím že je to vyrobeno v Belgii nebo se Volvo tak pokazilo.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
VOLVO 540 vs. SCANIA 520
Tak se mi dneska povedlo přímo porovnat sílu obou aut. Náhodou jsme se s kolegou sjeli na dálnici a tak jsme se po vysílačce domluvili, že to v tom kopci u Stuttgartu vyzkoušíme jak komu to jede. Osobně toty výzvy moc rád nemám, ale zvědavost je sviňa a přece se nedám němcovi zadarmo že
Takže pod kopcem Leonberg, dálnice A8 směr Mnichov, naloženi oba stejně na 40t, jede kolega v těsném závěsu. Je pět ráno, ještě žádný provoz, 4 pruhy relativně volné.
Začátek kopce a mi už začíná Volvo zpomalovat, kolega mě celkem svižně dorovnal. Musím podřadit na 11, kolega mi pořád malinko ujíždí, ale už i Scanii dochází dech. Jedeme rameno na rameno, čumíme na sebe... Vidím jak už i on pádlem podřazuje na 11 a... Tady Scania končí a Volvo má zase malinko navrch. Kolega už je o celou délku auta za mnou, tzn. tam kde byl těsně pod kopcem.
Největší rozdíl ale nastal v momentě, kdy už jsme se blížili k horizontu a auta začínala zrychovat. Tam jsem mu ujel tak odhadem asi o 100m...
Těm prázdným kamionům, jedoucích po lehku za náma se ten souboj tak líbil, že nás neustále povzbuzovali blikaním a troubením a nějakýma pokřikama ve vysílačce, kterým jsem ale bohužel nerozuměl
Takže shrnuto a podtrženo... obě auta táhnou tak +- stejně, jen má každé jiný průběh svého maxima. Když by byl krátký kopec, vyhraje Scania. Uprostřed kopce byly obě auta na tom na chlup stejně a finále patřilo zase Volvu.
V takových těch středních kopcích by mi Scanča asi malinko ujela, ale ve větších stoupáních, kdy už musí i V8 podřazovat, zase vyhrává Volvo.
Jsem rád že jsme to tak vyzkoušeli, bo už mě nebavilo poslouchat jaká je V8 pila a že na to nemá nic.
Tož tak.
Tak se mi dneska povedlo přímo porovnat sílu obou aut. Náhodou jsme se s kolegou sjeli na dálnici a tak jsme se po vysílačce domluvili, že to v tom kopci u Stuttgartu vyzkoušíme jak komu to jede. Osobně toty výzvy moc rád nemám, ale zvědavost je sviňa a přece se nedám němcovi zadarmo že
Takže pod kopcem Leonberg, dálnice A8 směr Mnichov, naloženi oba stejně na 40t, jede kolega v těsném závěsu. Je pět ráno, ještě žádný provoz, 4 pruhy relativně volné.
Začátek kopce a mi už začíná Volvo zpomalovat, kolega mě celkem svižně dorovnal. Musím podřadit na 11, kolega mi pořád malinko ujíždí, ale už i Scanii dochází dech. Jedeme rameno na rameno, čumíme na sebe... Vidím jak už i on pádlem podřazuje na 11 a... Tady Scania končí a Volvo má zase malinko navrch. Kolega už je o celou délku auta za mnou, tzn. tam kde byl těsně pod kopcem.
Největší rozdíl ale nastal v momentě, kdy už jsme se blížili k horizontu a auta začínala zrychovat. Tam jsem mu ujel tak odhadem asi o 100m...
Těm prázdným kamionům, jedoucích po lehku za náma se ten souboj tak líbil, že nás neustále povzbuzovali blikaním a troubením a nějakýma pokřikama ve vysílačce, kterým jsem ale bohužel nerozuměl
Takže shrnuto a podtrženo... obě auta táhnou tak +- stejně, jen má každé jiný průběh svého maxima. Když by byl krátký kopec, vyhraje Scania. Uprostřed kopce byly obě auta na tom na chlup stejně a finále patřilo zase Volvu.
V takových těch středních kopcích by mi Scanča asi malinko ujela, ale ve větších stoupáních, kdy už musí i V8 podřazovat, zase vyhrává Volvo.
Jsem rád že jsme to tak vyzkoušeli, bo už mě nebavilo poslouchat jaká je V8 pila a že na to nemá nic.
Tož tak.
Naposledy upravil(a) JakubS dne pon pro 07, 2015 9:06 pm, celkem upraveno 1 x.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů