Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-, Globe
Jinak trochu na jiné téma. Nevím jestli mám v sobě ještě řídkou krev z léta či co, nebo mi špatně topí auto. Mám to kosu jak v márnici. Na okno mi fouká jen ledový vzduch a ty výdechy co jdou na řidiče jen takový vlažný. Když vypnu to foukání na okno, tak je to trochu lepší, ale když vidím jak ostatní řidiči jezdí v tričku s krátkým, tak buď jsou křížení s ledním medvědem, nebo jim to topí jinak.
Teplotu mám na max, ale pořád jezdím minimálně ve flaušce. Tak kde je chyba?
P.S.- Okýnka mám zavřené
Teplotu mám na max, ale pořád jezdím minimálně ve flaušce. Tak kde je chyba?
P.S.- Okýnka mám zavřené
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11910
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
čidla teploty.... nebo servis a nakalibrovat , na plno na tom neudržíš ruku
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
taková malá, bezvýznamná úvaha
stejne je zvlastni, jak se kazdymu libi neco jinyho.... Ja osobne drevo nemusim, radeji hlinik. Za vrchol nevkusu povazuju svetly interier se svetlou kuzi a drevo, naopak nejvic je pro me tmava latka, tmavy intos s Al. Ovsem nejvetsi pecka bylo to s tim kobercem vsude ...
-
- 2. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 5150
- Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
- Bydliště: Orlova
- Kontaktovat uživatele:
Hlinik je krasny a moderni,aspon za me,drevo je za zenitem dle me.K tomu topeni-bo ten co ho vymyslel byl upny debil,to je jednoduche.Neznam horsi,,a to jsem jezdil v Ivecu(tam byl Trumatic,jiny level uplne a V Dafu-tam to hajcovalo paradne pod postel primo.Ale toto????Kraval jak z cirkularky,to malo vzduchu co jde spodem ti nafouka ledovy zhora Uplne hovadina,at si kazdy rika co chce,volvista kovany nekovany.A to jsem ledni medved,tzn. ze ted kolem nuly,vubec netopim,mam perinu z domu a a hlavne posunuty pocit chladu.ale toto kdo vymyslel byl fakt cyp.Myslim topeni na novem FH.A jediny rozdil mezi starym a novym fh je,ze tady to fouka ze dvou
Neřeším...
Tak problem s topením vyřešen vyčištěním topné soustavy. Byly tam neskutečné usazeniny, až jsem nechápal když mi mechoš ukazoval, co všechno z toho vyfoukal. Prý je to běžné a aj mu věřím, bo jsem mu ani moc dlouho nemusel vysvětlovat, co to dělá a spravené to bylo až podezřele rychle. Ale z čeho se v tom ty usazeniny udělaly mi neřek. Auto je rok staré
No hlavně že to zas topí. Ted tu mám jak u krbu
No hlavně že to zas topí. Ted tu mám jak u krbu
Jožin- Tipuju že přes nějaký senzor.
Jinak řeším tady takový zajímavý oříšek. Minulý týden jsem jezdil pořád stejné trasy. Norinberg- Haigerloch. Trasa dlouhá 277km, od Heilbronu už dost kopců. Měl jsem čas, vykládka až ráno, jízdy dost, tak jsem zkusil jet podle návodu školitele z Volva. Takže dálnice, tempomat I see 85km/h, rozptyl jedna hvězda. Naloženo na 40t, provoz minimální. Výsledná spotřeba podle fleet boardu 34,89L. Čas- 3h28m. Druhý den to stejné, spotřeba 34,91L, čas- 3h26min.
A ted pointa. Třetí den stejná trasa, stejné podmínky, jen jsem tomu topil co to šlo. Plný céres celou cestu. Čas-3h19min a spotřeba... 34,80!!!!
Může mi to někdo vysvětlit???
Jinak řeším tady takový zajímavý oříšek. Minulý týden jsem jezdil pořád stejné trasy. Norinberg- Haigerloch. Trasa dlouhá 277km, od Heilbronu už dost kopců. Měl jsem čas, vykládka až ráno, jízdy dost, tak jsem zkusil jet podle návodu školitele z Volva. Takže dálnice, tempomat I see 85km/h, rozptyl jedna hvězda. Naloženo na 40t, provoz minimální. Výsledná spotřeba podle fleet boardu 34,89L. Čas- 3h28m. Druhý den to stejné, spotřeba 34,91L, čas- 3h26min.
A ted pointa. Třetí den stejná trasa, stejné podmínky, jen jsem tomu topil co to šlo. Plný céres celou cestu. Čas-3h19min a spotřeba... 34,80!!!!
Může mi to někdo vysvětlit???
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů