Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-, Globe
Re: Nová generace FH (2012)
To je fakt. Na starem Volvu, se měnil jen olej. Se Scanií EEV tak samo. Ale kluci co už mají ty streamliny už jsou taky v servisech často. Je to prostě ojebané, spočitané na minimum aby to to jakž takž ještě fungovalo, ale milionové držáky už jsou asi minulostí. Ona i ta ta nová Scania S. Stejný problém s baterkama např. Ten plast před světlama praská atd.
Někdy tu vypíšu seznam všech věcí, co se mi na tom Volvu měnilo. Má to přesně tři roky, najeto 420tis. Ted bych tu u toho seděl do rána, tak jindy
Někdy tu vypíšu seznam všech věcí, co se mi na tom Volvu měnilo. Má to přesně tři roky, najeto 420tis. Ted bych tu u toho seděl do rána, tak jindy
Re: Nová generace FH (2012)
Tak závada byla ve spojkovem válci. Vyřešeno výměnou cele spojky. Přemýšlím co mi tam zůstalo ještě původního... už toho moc nezbývá
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
-
- Příspěvky: 629
- Registrován: stř říj 31, 2007 5:31 pm
- Bydliště: Loučná nad Desnou
Re: Nová generace FH (2012)
Čočkin od jaké firmy je prosim tě to Volvo . Dík
Re: Nová generace FH (2012)
tak se ochladilo a ja si hned vzpomnel, co me loni na tom aute sralo. strasne tu tahne. kam nedofoukne ventilator, tam je kosa jak prase. za jizdy piju nedobrovolne ledovou kavu. na garancce jim reknu, at zkusi treba seridit dvere. to se fakt neda.
Re: Nová generace FH (2012)
Už druhý týden si dovoluju doma, tak mám chvilku na vypis těch všech problémů s tím mým Volvo strojem. V provozu od listopadu 2015. Ted najeto 427 tis. 540 e6.
Takže hned ze startu- klepání kabiny. Problem v uchycení zadních zámků kabiny. Okolo 80tis. to přestalo samo.
Dál hned od nova problem z voličem automatu. Zasekával se a nešlo zařadit. Komplet vyměněno.
Celou první zimu problém z baterkama. To mě vlastně provází celou dobu. Teda až donedávna, po přehrání softíku už to vypadá ok. Přesto mám za tři roky už třetí pár.
První léto a výměna chladiče klimy a to hned dvakrát. K tomu pak ještě kompresor klimy. Od té doby ok.
Druhá zima a pro změnu to zas netopilo při jízdě. Důvod- totálně zanesené topení (nechápal jsem, jak se to může za takovou chvilku zasrat) opraveno na počkání.
Dál, hvízdání pri volnoběhu za studena. Nějaká netěsnost v trubce za turbem. Vyměněno komplet i s turbem
Pak mi klekly stěrače. První ještě šly ztuha, pak už se ale zastavily nadobro- Vyměněn celý mechanismus na počkání.
Věčné upozorňování na závadu brzdového systému, vyřešilo až výměna senzoru na opotřebení brzd. (spíš detail, ale otravný)
Oříšek byl věčné vypalování DPF filtru. V servisu věděli prd co s tím, takže během šesti návštěv, postupně vyměnili asi milion senzorů, všechny vstřikovače, nakonec i DPF filtr. Auto měli on line napíchnuté chytré hlavy z Volva a celý den přepisovali software. Nakonec se to podařilo, ale stejně nevím co s tím přesně bylo. Servisáci z Volvo Popp mi k tomu řekli jen, že výfukové plyny nedosahovaly požadovaných teplot, aby se začaly vypalovat saze v DPF. Takže to pořád dokola regenerovalo a přitom hlásilo chybu- přerušená regenerace. No, nakonec se povedlo, ale dva měsice jsem jezdil opakovaně do servisu a závadu se pořád nedařilo odstranit.
No a ZATÍM poslední sranda byla spojka. Za studena se řazení seklo a přestalo řadit. Alarm se dožadoval okamžitého zastavení (moc fajn při vjezdu z benzínky na dálnici) Nebo to při zastavení vůbec nevyřadilo a naložený na 40t jsem měl co dělat, abych to zabrzdil, než to zdechlo. Jednou jsem tak málem nacouval polákovi do kabiny, jindy mě to zas vyžduchalo až do pulky křižovatky atp.
Takové ty chybné hlašení, které se už po dalším nastartování neobjevily už tady ani nezmiňuju, bo to je furt něco. Kožený volant vypadá jako tvář puberťáka v největší formě a neštovicema k tomu, ale to už mě po těch výše zmíněných závadách nemůže nasrat.
Jinak se mi s tím jezdí velice dobře. Motor táhne jak lokomotiva, perfektní řazení, pohodlné to je... Jen ta nekvalita. To je fakt maras.
V sekci Gepas se řešilo, jestli lepší fungl nové na leasing, nebo starou vránu za hotové. Takže pro ty kteří si myslí že nové= bez závad, jsem snad trochu přiblížil , jak je to s kvalitou úžasných, nových aut. Jezdím ve firmě, pro kterou jsou výše zmíněné závady spíš nepříjemnost, ale pro soukromníka jezdícího sám na sebe, je to vyloženě likvidační. Můj názor.
Nevím jak v jiných servisech, ale u Volvo Popp v Norinberku se stane jen vzácně, že vám závadu odstraní ještě ten den. Takže to probíhá tak, že týden volám šéfovi dílny + disponentovi, že mám takový a makový problém. Pak mi sdělí, že v ten a ten den mám byt v servise. S návěsem vás tam vyhodí, takže musím k nám na plac odpřáhnout návěs a jen s autem dojet do servisu. Tam to napíchnou na diagnostiku, zjistí že je to a to kaput a že at mi můj šéf objedná další termín, kdy se to opraví (to je ta lepší varianta, kdy ví co tomu je) Takže se vracím neopraven zpátky zapřáhnout návěs a dřív než za týden se tam zase nedostanu. Týden ježdění s neopraveným autem je fakt o nervy, pak oprava, dva tři měsíce + - klid a pak zas něco a celý cirkus nanovo. S tím DPF jsem tam byl 6krát!!! takže at se mi nikdo nediví, že mám na to auto nervy. A nepomůže vám ani golden servis.
Takže tak s NEW FH.
Takže hned ze startu- klepání kabiny. Problem v uchycení zadních zámků kabiny. Okolo 80tis. to přestalo samo.
Dál hned od nova problem z voličem automatu. Zasekával se a nešlo zařadit. Komplet vyměněno.
Celou první zimu problém z baterkama. To mě vlastně provází celou dobu. Teda až donedávna, po přehrání softíku už to vypadá ok. Přesto mám za tři roky už třetí pár.
První léto a výměna chladiče klimy a to hned dvakrát. K tomu pak ještě kompresor klimy. Od té doby ok.
Druhá zima a pro změnu to zas netopilo při jízdě. Důvod- totálně zanesené topení (nechápal jsem, jak se to může za takovou chvilku zasrat) opraveno na počkání.
Dál, hvízdání pri volnoběhu za studena. Nějaká netěsnost v trubce za turbem. Vyměněno komplet i s turbem
Pak mi klekly stěrače. První ještě šly ztuha, pak už se ale zastavily nadobro- Vyměněn celý mechanismus na počkání.
Věčné upozorňování na závadu brzdového systému, vyřešilo až výměna senzoru na opotřebení brzd. (spíš detail, ale otravný)
Oříšek byl věčné vypalování DPF filtru. V servisu věděli prd co s tím, takže během šesti návštěv, postupně vyměnili asi milion senzorů, všechny vstřikovače, nakonec i DPF filtr. Auto měli on line napíchnuté chytré hlavy z Volva a celý den přepisovali software. Nakonec se to podařilo, ale stejně nevím co s tím přesně bylo. Servisáci z Volvo Popp mi k tomu řekli jen, že výfukové plyny nedosahovaly požadovaných teplot, aby se začaly vypalovat saze v DPF. Takže to pořád dokola regenerovalo a přitom hlásilo chybu- přerušená regenerace. No, nakonec se povedlo, ale dva měsice jsem jezdil opakovaně do servisu a závadu se pořád nedařilo odstranit.
No a ZATÍM poslední sranda byla spojka. Za studena se řazení seklo a přestalo řadit. Alarm se dožadoval okamžitého zastavení (moc fajn při vjezdu z benzínky na dálnici) Nebo to při zastavení vůbec nevyřadilo a naložený na 40t jsem měl co dělat, abych to zabrzdil, než to zdechlo. Jednou jsem tak málem nacouval polákovi do kabiny, jindy mě to zas vyžduchalo až do pulky křižovatky atp.
Takové ty chybné hlašení, které se už po dalším nastartování neobjevily už tady ani nezmiňuju, bo to je furt něco. Kožený volant vypadá jako tvář puberťáka v největší formě a neštovicema k tomu, ale to už mě po těch výše zmíněných závadách nemůže nasrat.
Jinak se mi s tím jezdí velice dobře. Motor táhne jak lokomotiva, perfektní řazení, pohodlné to je... Jen ta nekvalita. To je fakt maras.
V sekci Gepas se řešilo, jestli lepší fungl nové na leasing, nebo starou vránu za hotové. Takže pro ty kteří si myslí že nové= bez závad, jsem snad trochu přiblížil , jak je to s kvalitou úžasných, nových aut. Jezdím ve firmě, pro kterou jsou výše zmíněné závady spíš nepříjemnost, ale pro soukromníka jezdícího sám na sebe, je to vyloženě likvidační. Můj názor.
Nevím jak v jiných servisech, ale u Volvo Popp v Norinberku se stane jen vzácně, že vám závadu odstraní ještě ten den. Takže to probíhá tak, že týden volám šéfovi dílny + disponentovi, že mám takový a makový problém. Pak mi sdělí, že v ten a ten den mám byt v servise. S návěsem vás tam vyhodí, takže musím k nám na plac odpřáhnout návěs a jen s autem dojet do servisu. Tam to napíchnou na diagnostiku, zjistí že je to a to kaput a že at mi můj šéf objedná další termín, kdy se to opraví (to je ta lepší varianta, kdy ví co tomu je) Takže se vracím neopraven zpátky zapřáhnout návěs a dřív než za týden se tam zase nedostanu. Týden ježdění s neopraveným autem je fakt o nervy, pak oprava, dva tři měsíce + - klid a pak zas něco a celý cirkus nanovo. S tím DPF jsem tam byl 6krát!!! takže at se mi nikdo nediví, že mám na to auto nervy. A nepomůže vám ani golden servis.
Takže tak s NEW FH.
- ATW service
- Příspěvky: 924
- Registrován: sob dub 21, 2012 10:33 am
- Bydliště: King's town
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nová generace FH (2012)
JakubS: Slušnej nájezd km i s těma odstávkama...
Re: Nová generace FH (2012)
Auto má asi stejný názor Nestačí mému tempu prostě No normálně. Od pondělí do pátku, cca 3tis. km. Makáme no.
Re: Nová generace FH (2012)
No a jak u Poppa využívají to, co jsme přes to řešili tu spojku?
Chodí to dobře, ale neseje to...
www.bm-autocross-team.euweb.cz
www.bm-autocross-team.euweb.cz
Re: Nová generace FH (2012)
Vůbec nijak. Probíhá to tak, že ať tam přijedeš s jakýmkoliv problémem, napíchnou to,vymažou chyby a přehrajou software. Pošlou tě s tím, jakože opraveno pryč a kdyby problém přetrvával, tak teprv se to řeší rukama. Většinou nesmyslnou výměnou celého dílu- neopravuje se NIC.
Takže s kdejakou kokotinou tam musíš na dvakrát a vždycky mezi těmi opravami uplyne nejmíň týden. Ten servis je fakt k pláči.
Takže s kdejakou kokotinou tam musíš na dvakrát a vždycky mezi těmi opravami uplyne nejmíň týden. Ten servis je fakt k pláči.
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Re: Nová generace FH (2012)
JakubS.... no to je krása...na palici .... já ve furthu sem byl vždycky spokojenej vzali mě dycky hned ... a přístup supr ...a ví co dělaj.....
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
-
- Příspěvky: 7527
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Nová generace FH (2012)
Ja mam vicemene stejne zavady jako Jakub,to uz mam pres pulmega najeto.Sterace,adlue,baterky,spojka kompresoru.Do toho dva krat predrena trubka od nafty ,zavada a la Liaz,no coment.Ja jsem jen zvedav zda se ta nova slipka(scania)bude tez tak srat prvnich pet let,nez to vychytaji...
Re: Nová generace FH (2012)
Ono to bude vše stejný. Než jsem se zbavil Mergla, tak se začal srát a kolega s ním už byl taky v servisu.
Já si (zatím) nemůžu stěžovat. Ted sice 6tkm a FM, ale...
Já si (zatím) nemůžu stěžovat. Ted sice 6tkm a FM, ale...
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 hostů