Stránka 142 z 270

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: stř črc 18, 2018 8:45 pm
od jozin
S nim jsem stal v loni v Dunquirke,jeste na prasanu,shanel 4500e,bo jel nekde po slovensku na druhou kartu a francouzky policajt mu to dokazal.Jak dopadl netusim,jak jsem odjizdel jeste tam stal.Jinak z venku to vypada jako ,,ganz full,,a uvnitr to ma hadrove sedacky bez loketnich operek,edition sociale.

wacky.mario

Napsal: pát črc 20, 2018 7:17 am
od sof
.

Sof:

Napsal: čtv srp 02, 2018 9:58 pm
od wacky.mario
Ahoj, zatím nesundáno, není čas, zňe :pray: chystám se na to teď o víkend, tak uvidíme, jinak mám návod přímo z Volvo a to je akce na den, jen rozebrat úplně celou kabinu...

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: sob srp 04, 2018 11:20 am
od JakubS
Tak můj parník je o5 na špalkách. Po dovolené už mi byl vyměněn vadný senzor opotřebení brzd, nový par baterek a momentálně si lámou hlavu nad tou non-stop regeneraci filtru. Myslím ze to ani žádná regenerace není,ale spis ze to zůstává viset klapka ve výfuku od motorové brzdy (jen můj tip)
Na pondělí budu mít půjčenou tu novou Scanii S500, tak pak napisu poznatky pro porovnání.

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: ned srp 05, 2018 9:11 pm
od paldo
AG TRANSPORT
Obrázek

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: stř srp 15, 2018 7:20 pm
od martin440
tak... páč sem tvor zvídavý a všechno "vylepšující" rozhodl sem se že "zoptimalizuju " odběr proudu na nezávislý klimě jednoduchým způsobem .... odpojim jeden větrák a uspořim 5 amper ....s nadšením a šturmem sem se vrhnul do toho nápadu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :wall: :wall: :roll: jak sem asi dopadl .... odklopil sem větráky ...vyfoukal bordel prolil chladič zvenku znova vyfoukal (tohle se opravdu vyplatí každej rok ..je tam mraky bordelu i to víc chladí ...a znatelně ).... ale zpátky k větráku ...odpojim štekr pustim a nic jen větrák v kabině ...říkám si ok je to studený to naskočí ....nějaký houno jen větrák v boudě ...klasika klima šla ... :think: :think: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: tak doktor pokustóón prolez pojistky jako debil :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: nakonec sem musel odpojit accu páč i když k nim jdou jen dvě žíly tak ta svině je blbuvzdorná měří odběry proudu a jak se jí něco nezdá tak to vypne a vyliž si :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: takže zase sice klimuju ...ale logická uvaha že dva větráky požerou míň jak tři nějak neklapla :dance: :wall: :wall: :doh: jen sem se s tim navztekal :mrgreen:

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: stř srp 15, 2018 8:53 pm
od jozin
Nejnovsi zavada-mrdla hadice od vody :shock: .Samozrejme v Nemecku,kde jinde,u Kassel,u primo v tom klesani co tam je 60kmh.Vsechna voda weg.Nejaky inzenyr v cine to vymyslel tak ze hadice od vody se dotyka jine hadice,az se predre.Takze servis,tri h,Polizei tam byla za 5 minut jen debilni otazka kdy vypadnem.Vyjimecne ne na mem aute,ale sesterskem,co prislo s mym soucasne...Takze uz nam jebla trubka nafty,(jemu obe)me jen ta predni,pak vzduch spojka,ted voda...Jinak smer Leeds,oba dva.VOLVO :wall:

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: pát srp 17, 2018 10:22 pm
od jozin
Dnes jedu kolem Drsesden,smer domu.Zhasla ta obrazovka co je dynaflet.Uplne.I s navigaci.Pak shasnul ten dispej vedle.5minut tma uplne.Pak se to rozsvitilo vse a normalne to funguje.Jen ve funci tachograf mi to nenacte cas jizdy za 14dni,ani za cely den.Jen cas jizdy ,do pauzy.Pro rypalisty,jsem prvni majitel,jezdene jenom moji osobou,original Belgican,nikdy nebourany :D .Nekdo s podobnou zavadou??Vypnul jsem odpojovac na vikend takze v pondeli bude vse fungovat jako vzdy.

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: sob srp 18, 2018 8:15 am
od martin440
měl si na minutu odpojit baterky uplně :wink: ...mě to neukazovalo 14-ti denný jízdu po nový kartě pak se to načetlo normálně muže to bejt i softem .....

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: sob srp 18, 2018 11:08 am
od jozin
To jsem provedl neboj,a ne na minutu ale rovnou 45,sel jsem na kafe na pumpu.A nic.Karta je jeste stara.Je to proste drzak,z Ostekeru :shock:

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: úte zář 11, 2018 9:25 pm
od martin440
tak... něco se tam seklo v softu asi ..neochotně to reaguje, když mu hajzlovi hrabu do řazení, každou chvili točí 7-8-9-10 jak se mu zachce i do 1800 pokud do něj nehrábnu , :mrgreen: :mrgreen: nezhasíná na volnoběh , nezáviská jede jak chce ..jednou klimuje a přitopí bufem debil :wall: :mrgreen: :mrgreen: pak jede 10 min a zdechne a už jí nenahodim ... nebo nejde vubec nechám běžet větrák a za 10 min přijdu a funí jak divá :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: zejtra do Furth :think: :think: :think: prej nakalibrujem to, nebo přehrajem ....asi to hodim nějakýmu moulovi a vykouřim si nový :think: :smich: :smich:

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: stř zář 12, 2018 7:08 am
od jozin
Jak to dosahne pul mega km,meli by to srotovat vse.

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: čtv zář 13, 2018 8:34 am
od martin440
jozin... taky si myslim ..pul míče a poslat do pryč ..všechny dneska , jinak přehranej soft na převodech ..maká jak má je to znát ,,, accu byli jen 53% :think: :think: :wall: tak do rána na štochačce a to sem jel celej den , jak sami ti trubci ve volvu (ve fabrice) přiznali , tak to má špatně udělanej soft na dobíjení a hlídání volty to sice má , ale prostě to tu baterku nenašťouchá do plna :wall: :wall: takže každej měsíc min přes noc dobít ....u těch novejch prej už to je udělaný jinak .... po x letech co ty auta dělaj mi to připadá jako silnej amaterizmus, buh ví jestli to pomuže po roce když ty acuu se furt ždímou .....a od toho že ta baterka neni dobitá a rychle ztrácí napětí , blbnou další věci jako klima auto vypínání a pod .... tím musím dementovat můj názor že auto který jezdí cca 600 denně se dobíjet nemusí... prostě to posrali už výroby ..ted dělaj i se 4ma accu a soft je upravenej tak , že je opravdu ty accu dobije , tipuju kdyby tu bylo relé ze starý liazky nebo tatry , problem by s tim dobíjením nikdy nebyl :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: každopádně problem je i malá kapacita ..... na to kolik to auto vyžírá proudu

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: čtv zář 13, 2018 9:45 am
od Ozzizo
souhlasím s těma 500.000km. Mám najeto 600.000km a měnili mi vačku. v servisu z nich opatrně vylezlo, že na hřídel jsou vačky zalisovaný a stává se že se pootočí. cena opravy necelých 5000€. šéf povídal, že s další opravou nepojedu do servisu ale do hutí:-)

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: čtv zář 13, 2018 9:55 am
od jozin
Vacky se u nas uz resily taky.5000e?Dobre jak cyp,starou vranu co uz neprodas za 700 ani dat do ni 130 :D .Nam ted odchazeji ty hadice od nafty,me zatim jen ta dopredu,ostatnim i ta vzad vede.Dobijeni uz nekomentuji davno,k cemu.Oni si mysli ze to je v poradkuu a 99% ridicu si mysli opak,kravataci ve Volvu maji recht samozrejme.Me zvedli dobijeni proud na 29v+,tak mam nejak tak klid uz.Ale treba to bude tim ze se chovam ekonomicky k baterkam,tzn pri pauze vzdy klic uplne ven ze spinacky,necvakam tou roletou a sibrem jak debil celou dobu aby kazdy videl ze to mam v elektrice atp.