Stránka 145 z 270

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: čtv říj 11, 2018 11:58 pm
od JakubS
To je fakt. Na starem Volvu, se měnil jen olej. Se Scanií EEV tak samo. Ale kluci co už mají ty streamliny už jsou taky v servisech často. Je to prostě ojebané, spočitané na minimum aby to to jakž takž ještě fungovalo, ale milionové držáky už jsou asi minulostí. Ona i ta ta nová Scania S. Stejný problém s baterkama např. Ten plast před světlama praská atd.
Někdy tu vypíšu seznam všech věcí, co se mi na tom Volvu měnilo. Má to přesně tři roky, najeto 420tis. Ted bych tu u toho seděl do rána, tak jindy :lol:

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: sob říj 27, 2018 11:12 am
od JakubS
Tak závada byla ve spojkovem válci. Vyřešeno výměnou cele spojky. Přemýšlím co mi tam zůstalo ještě původního... už toho moc nezbývá :?

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: sob říj 27, 2018 2:36 pm
od Pavel Šebek
Tak teď budeš mít zase novej kočár a ještě mu příjdeš na chuť :D

Hurá na přehlídku....

Napsal: sob říj 27, 2018 9:21 pm
od Čonkin
Obrázek

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: čtv lis 01, 2018 7:14 pm
od antonin syrovy ml.
Čočkin od jaké firmy je prosim tě to Volvo . Dík

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: sob lis 03, 2018 2:51 am
od Pavell
tak se ochladilo a ja si hned vzpomnel, co me loni na tom aute sralo. strasne tu tahne. kam nedofoukne ventilator, tam je kosa jak prase. za jizdy piju nedobrovolne ledovou kavu. na garancce jim reknu, at zkusi treba seridit dvere. to se fakt neda.

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: úte lis 27, 2018 8:35 pm
od JakubS
Už druhý týden si dovoluju doma, tak mám chvilku na vypis těch všech problémů s tím mým Volvo strojem. V provozu od listopadu 2015. Ted najeto 427 tis. 540 e6.
Takže hned ze startu- klepání kabiny. Problem v uchycení zadních zámků kabiny. Okolo 80tis. to přestalo samo.
Dál hned od nova problem z voličem automatu. Zasekával se a nešlo zařadit. Komplet vyměněno.
Celou první zimu problém z baterkama. To mě vlastně provází celou dobu. Teda až donedávna, po přehrání softíku už to vypadá ok. Přesto mám za tři roky už třetí pár.
První léto a výměna chladiče klimy a to hned dvakrát. K tomu pak ještě kompresor klimy. Od té doby ok.
Druhá zima a pro změnu to zas netopilo při jízdě. Důvod- totálně zanesené topení (nechápal jsem, jak se to může za takovou chvilku zasrat) opraveno na počkání.
Dál, hvízdání pri volnoběhu za studena. Nějaká netěsnost v trubce za turbem. Vyměněno komplet i s turbem :shock:
Pak mi klekly stěrače. První ještě šly ztuha, pak už se ale zastavily nadobro- Vyměněn celý mechanismus na počkání.
Věčné upozorňování na závadu brzdového systému, vyřešilo až výměna senzoru na opotřebení brzd. (spíš detail, ale otravný)
Oříšek byl věčné vypalování DPF filtru. V servisu věděli prd co s tím, takže během šesti návštěv, postupně vyměnili asi milion senzorů, všechny vstřikovače, nakonec i DPF filtr. Auto měli on line napíchnuté chytré hlavy z Volva a celý den přepisovali software. Nakonec se to podařilo, ale stejně nevím co s tím přesně bylo. Servisáci z Volvo Popp mi k tomu řekli jen, že výfukové plyny nedosahovaly požadovaných teplot, aby se začaly vypalovat saze v DPF. Takže to pořád dokola regenerovalo a přitom hlásilo chybu- přerušená regenerace. No, nakonec se povedlo, ale dva měsice jsem jezdil opakovaně do servisu a závadu se pořád nedařilo odstranit.
No a ZATÍM poslední sranda byla spojka. Za studena se řazení seklo a přestalo řadit. Alarm se dožadoval okamžitého zastavení (moc fajn při vjezdu z benzínky na dálnici) Nebo to při zastavení vůbec nevyřadilo a naložený na 40t jsem měl co dělat, abych to zabrzdil, než to zdechlo. Jednou jsem tak málem nacouval polákovi do kabiny, jindy mě to zas vyžduchalo až do pulky křižovatky atp.

Takové ty chybné hlašení, které se už po dalším nastartování neobjevily už tady ani nezmiňuju, bo to je furt něco. Kožený volant vypadá jako tvář puberťáka v největší formě a neštovicema k tomu, ale to už mě po těch výše zmíněných závadách nemůže nasrat.
Jinak se mi s tím jezdí velice dobře. Motor táhne jak lokomotiva, perfektní řazení, pohodlné to je... Jen ta nekvalita. To je fakt maras.
V sekci Gepas se řešilo, jestli lepší fungl nové na leasing, nebo starou vránu za hotové. Takže pro ty kteří si myslí že nové= bez závad, jsem snad trochu přiblížil , jak je to s kvalitou úžasných, nových aut. Jezdím ve firmě, pro kterou jsou výše zmíněné závady spíš nepříjemnost, ale pro soukromníka jezdícího sám na sebe, je to vyloženě likvidační. Můj názor.

Nevím jak v jiných servisech, ale u Volvo Popp v Norinberku se stane jen vzácně, že vám závadu odstraní ještě ten den. Takže to probíhá tak, že týden volám šéfovi dílny + disponentovi, že mám takový a makový problém. Pak mi sdělí, že v ten a ten den mám byt v servise. S návěsem vás tam vyhodí, takže musím k nám na plac odpřáhnout návěs a jen s autem dojet do servisu. Tam to napíchnou na diagnostiku, zjistí že je to a to kaput a že at mi můj šéf objedná další termín, kdy se to opraví (to je ta lepší varianta, kdy ví co tomu je) Takže se vracím neopraven zpátky zapřáhnout návěs a dřív než za týden se tam zase nedostanu. Týden ježdění s neopraveným autem je fakt o nervy, pak oprava, dva tři měsíce + - klid a pak zas něco a celý cirkus nanovo. S tím DPF jsem tam byl 6krát!!! takže at se mi nikdo nediví, že mám na to auto nervy. A nepomůže vám ani golden servis.
Takže tak s NEW FH.


ObrázekObrázek

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: úte lis 27, 2018 9:27 pm
od ATW service
JakubS: Slušnej nájezd km i s těma odstávkama... :clap:

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: úte lis 27, 2018 11:09 pm
od JakubS
Auto má asi stejný názor :lol: Nestačí mému tempu prostě 8) No normálně. Od pondělí do pátku, cca 3tis. km. Makáme no.

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: stř lis 28, 2018 5:08 pm
od Čonkin
No a jak u Poppa využívají to, co jsme přes to řešili tu spojku?

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: stř lis 28, 2018 5:28 pm
od JakubS
Vůbec nijak. Probíhá to tak, že ať tam přijedeš s jakýmkoliv problémem, napíchnou to,vymažou chyby a přehrajou software. Pošlou tě s tím, jakože opraveno pryč a kdyby problém přetrvával, tak teprv se to řeší rukama. Většinou nesmyslnou výměnou celého dílu- neopravuje se NIC.
Takže s kdejakou kokotinou tam musíš na dvakrát a vždycky mezi těmi opravami uplyne nejmíň týden. Ten servis je fakt k pláči.

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: stř lis 28, 2018 10:40 pm
od martin440
JakubS.... no to je krása...na palici .... já ve furthu sem byl vždycky spokojenej vzali mě dycky hned ... a přístup supr ...a ví co dělaj.....

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: úte pro 04, 2018 2:36 pm
od jose rabano
Ja mam vicemene stejne zavady jako Jakub,to uz mam pres pulmega najeto.Sterace,adlue,baterky,spojka kompresoru.Do toho dva krat predrena trubka od nafty :shock: ,zavada a la Liaz,no coment.Ja jsem jen zvedav zda se ta nova slipka(scania)bude tez tak srat prvnich pet let,nez to vychytaji...

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: čtv pro 06, 2018 9:26 am
od David29
Ono to bude vše stejný. Než jsem se zbavil Mergla, tak se začal srát a kolega s ním už byl taky v servisu.
Já si (zatím) nemůžu stěžovat. Ted sice 6tkm a FM, ale...

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: čtv pro 06, 2018 1:58 pm
od Venca R
Ukaz