Stránka 154 z 270

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: ned úno 10, 2019 8:01 pm
od peter gasparovic
Volvo, to aspoň jak tak IDE, ten man nejede ani po prazdne :hand:

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: ned úno 10, 2019 8:50 pm
od 4215
Když to tak čtu,tak to jsou nějaké stavebniny, komínovka. Spíš bych se zaměřil na Volvo, tam je si myslím lepší spojka. Když vidím jak kolegové s Many cukají např při couvání k rampě, nebo při zajíždění do chlívku na parkovišti.
Ještě taky preferuj, který servis je blíž k vaší firmě, a kde má garážmistr lepší styky.

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: ned úno 10, 2019 9:00 pm
od DMiloslav
Máš pravdu.Jsou to stavebniny. Zavážení vlastních poboček + rozvoz přímo zákazníkovi na stavbu. Jízda převážně s vlekem na plné tonáži. Nájezd měsíčně kolem 5 tisic km. Jízdy tak 50/50 dálnice 1třida/okresky.
Servis mám nejblíž v Popůvkách u Brna. Znám to tam jezdím tam s Premkem.
Jsme menší firma. 4 pobočky.

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: úte úno 12, 2019 6:09 am
od David29
S Manem jsem nejezdil, leč kolegové co ho maj, tak jsou celkem spokojení. Ale když si vlezli ke mě, líbil se jim interiér - ten Man je prý takovej strohej.. Celkově takový nemastný neslaný auto

Jinak na ty stavebniny bych asi chtěl to pětikilo. Já mám 410, naloženej cca 32t - po rovině dobrý, automat s přepnutím na P a jede to hezky. Ale v kopci je to znát no. Ty se naložíš cihlama, budeš tam mít těch 40t a to bude kurva znát.

Popravdě nechápu, proč vůbec na auta co má 4nápravy nebo bude mít vlek dávaj něco jinýho než pětikilo

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: úte úno 12, 2019 6:20 am
od DMiloslav
Jak říkáš... Včera jsem měl možnost z kouknout Mana co má Tradix. Je to takové strohé.. Rovná palubovka ,nic moc odkládací místa. Volvo je mě interierem mnohem blíž. Každé navýšení výkonu něco stojí. U Volva je 500k + 1600 eur.
Je to i trochu o ceně....

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: úte úno 12, 2019 5:51 pm
od M.Z.
U takové investice, naprosto zanedbatelná položka, zejména při nákupu 1 auta.

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: úte úno 12, 2019 7:56 pm
od jose rabano
Volvo interier zadna slava.tvrde plasty,posed u spolujezdce priserny,vyhled ven to same.v tomto je scania podstatne lepsi.motor pod 500 uplny nesmysl na ty tuny a relief.kolem komina netreba zadne xl,jak lezis doma ber nizkou budku at podjedes mostky pokud nemas plachtu,motor 540a hlavne dvojspojku

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: úte úno 12, 2019 8:19 pm
od JakubS
MAN by mě ani nenapadlo řešit, kdybych si mohl vybírat. Ten vidí kopec a začne couvat :pray: Volvo taky není bůhví jaká prémiovka, ale oproti MANu jen o kus dál.

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: úte úno 12, 2019 8:44 pm
od jose rabano
Ve vedlejsi firme maji jen man a volvo.vzdy koupi 3 take,pak 3.plno kovanych volvistu sedi ted v manech.cim to,nevim.ta budka je fakt velka.lednicka tam prekazi do dnes.nevim,ja bych ho tak nepomlouval ten man.prej ho delaji v pl ale ja uz se dnes nicemu nedivim

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: úte úno 12, 2019 9:30 pm
od DMiloslav
Dnes mě šéf ukázal nabídku MAN TGX 500k střední velikost kabiny.Rozdíl o proti Volvu o 1500eur levnější. Kabinu bych chtěl trošku s prostorem. Spím tam občas ,ale je to moje šatna a kancl v jednom. Kolegovi koupili tenkrát Scancu s P kabinou a 360k :) Mě to teda zvedli na G ale pořad je to o ničem 450k. Nakonec šla Scanča s kola ven. Borec to tak osekal ,aby držel cenu že by to byla akorát ostuda.Výšku moc neřeším protože HR je 3,6m takže stejně si moc s nepomužu když bude nižší kabina.

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: úte úno 12, 2019 11:09 pm
od M.Z.
Když si vzpomínám na r.2014, tak mě Volvo taky moc nenadchlo uvnitř, hlavně místem pro spolujezdce, ale jestli jezdíš sám, tak ti to může být fuk. Jinak MAN má kabinu prostornou. Za mě by byl ideál Scania s R kabinou.

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: úte úno 12, 2019 11:30 pm
od DMiloslav
To by bylo super,ale to borec ani nezkoušel protože znal specifikaci Volva vcetne ceny. A s R kabinou by byl už totálně mimo...
Vyhazoval pryč vysouvaci stolek u spolujezdce,střešní okno... atd. Jen aby tlačil cenu dolů.

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: stř úno 13, 2019 6:17 am
od David29
Tak jasně že výkonější motor je o cenně - ale nechápu že na 40t auto vůbec nabízej takovou jebku, jako je 410k. To je dobrý leda tak tam, kde jsou jen roviny, nebo místo nakládky jen na kopcích :D

Já bych to snad uzákonil, kolik kW musí být na tunu. Nejen že by odpadlo trápení řidiče, ale i trápení těch za ním

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: stř úno 13, 2019 7:34 am
od jose rabano
360ps je dnes malo v osobaku a ne v trucku.2000e levnejsi?ber Mana.letite auto vychytane provozem,nebudes chodit s kablama,resit vecne adblue atp.kup to bez lednicky ta tam je priserna,kup si jinou stoji polovinu a dej zboku do kastlu.nebudes se cpat za jizdy aspon dalsi plus.

Re: Nová generace FH (2012)

Napsal: stř úno 13, 2019 1:07 pm
od JakubS
Jestli má MAN na dveřích 500PS, tak v reálu počítej tak s 450ti PS a to tomu ještě fandím. Naše dva MANy co měly 540PS, měly po přeměření výkonu s bídou 460 PS na nápravě. MAN uvádí výkon hned za motorem, Volvo, Scania skutečný výkon na nápravě.
Já třeba mám střešní okno úplně k ničemu. Pokud máš klimu teda. Píšu jen svůj názor. Samozřejmě to můžem vidět každý jinak :wink: