Stránka 1 z 1

imobilizér

Napsal: úte čer 07, 2011 11:28 am
od dave1988
nazdar chlapi, dufam ze som nezalozil duplicitnu temu nakolko taktuto temu som nikde nenasiel. Mam taky problem posledne dve cesty so svojim volvom ze ked do neho sadnem idem nastartovat vypise chybu engine ecu riadiaca jednotka a v tom najdem chyba imobilizera pohram sa s klucikom dnu von niekedy na druhy treti krat vezme kod a startuje. Vcera v noci mi ukazalo ako sa vie hnevat a blokovalo plynovy pedal... nestretli ste sa s niecim takym? doteraz bolo bez problemov... idem skusit nahradny kluc ale neviem si predstavit co to moze byt :X

Napsal: úte čer 07, 2011 11:30 am
od -Lucas-
keby to bol imobilizér tak by ti len točil ale nenaštartoval by.. A silno pochybujem o tom že by mal imobilizér súvis s plynovým pedálom..

Napsal: úte čer 07, 2011 3:35 pm
od dave1988
vsak on robil to ze som stocil kluc, kontrolky zapli pre kontrolu, vypli, na displayi pisalo check engine ecu ked som pozrel do menu nasiel som chyba imobilizera cas datum... vypol som zapol a zase, potom som vypol zapol nastartovalo uz riadne a vypisalo checj engine ecu pozrel som a tam acceleratr pedal ale ziaden nazov chyby konkretne, ziaden datum nic iba znak "%" zasa som vypol zapol a uz slo riadne ale ked som potom pozrel diagnostiku tak chyba pedalu uz nebola ziadna vsetky si pamata len tuto jednu nie preto si myslim ze suvisi...

Napsal: úte čer 07, 2011 8:29 pm
od Čonkin
Klidně to můžou být dvě nezávislé závady - klíček nebo anténa imobilizéru a k tomu potenciometr pedálu plynu. % znamená, že auto neví polohu pedálu plynu. Kód a čas najdeš, když tu chybu ještě jednou odEntruješ.

Napsal: stř čer 08, 2011 11:09 am
od dave1988
no kod a ćas chyby tak zvyknem najst normalne, ale ked som ho vypol a nastartoval znova chyba ktora sa tykala pedalu zmizla... preto som si myslel ci nesuvisia... aj teraz ked som pozeral nie je tam chyba pedalu len imobilizer si pamata..:X dnes idem do volva uvidim co povedia..

Napsal: úte čer 21, 2011 2:18 am
od dave1988
Takže, len pre zaujímavosť, výsledok môjho hľadanie bol ten, že vo volve mi poradili to čo napadlo aj mňa že skúsiť druhý kľúč, aby som neplatil za diagnostiku čo chválim. Kľúč vyskúšaný, náhradný fungoval bez problémov žiadne chybové hlášky či imobilizéra či pedálu .. takže chyba je v starom kľúči :)

Napsal: sob lis 12, 2011 9:41 pm
od poschoďák
Měl sem ten samej problém a ve volvu v brně mě poradili používat do spínací skříňky jen samotnej klíč bez jakýchkoliv jiných klíčů a přívěšků na stejným kroužku.od té doby je klid a startuju bez problémů.FH12 420 2003

Napsal: pát bře 22, 2013 10:40 pm
od dave1988
s odstupom casu hlasim, ze pouzivanie klucov bez priveskov zrejme problem vyriesilo :) dik :)

Napsal: ned pro 08, 2013 11:55 am
od mechanic
Na jednom zväzku by nemali byt 2 kluce od vozidla, jednotka niekedy nevie nacítat správny kluč. často pomôže aj druhy klúč,

Napsal: ned pro 08, 2013 9:29 pm
od dave1988
na zvazku nikdy neboli 2 kluce len kluc a privesok... po odstraneni privesku auto ide normalne .. ani jednu chybu ktoru som popisal v minulosti nezopakovalo :X hmm neviem ale asi to moze mat vplyv