Stránka 2 z 2

Napsal: pát říj 07, 2011 5:37 pm
od HomoFaber
Rendabanan, trepes dve na tri.

1) okolo r. 1990 MAN-OAF postavil tazky tahac so 790hp motorom, dodnes sluzi u firmy Felbermayr. Sucasna ponuka MANu konci pri 680hp, ale ked ta neobmedzuju predpisy o emisiach a o tom co moze na verejne cestu, tak ti kludne postavia priseru s nejakym priemyselnym motorom co maju v ponuke, momentalne max 850-900kW (1100-1200hp).
Co sa tyka Volva, tak D16G750 je asi ich najsilnejsi motor; priemyselne motory co robia su tiez len 16L do ~700hp max. Ale zato moze na cestu.
2) O strukture akcionarov a deleni zisku sa docitas vo vyrocnych spravach, ked ta to zaujima, daju sa stiahnut z webu. A potom vypravaj o cinskom vedeni a zisku za morom.

http://www.man.eu/MAN/en/Investor_Relat ... sstruktur/
http://www.man.eu/MAN-Downloadgalleries ... ne_e_s.pdf
http://www.volvogroup.com/group/global/ ... wners.aspx
http://www3.volvo.com/investors/finrep/ ... ction.html

Napsal: sob říj 08, 2011 9:37 am
od rendabanan
Jo jo Máš pravdu.Vše je popravdě napsáno v tisku. Tak tomu věř a užívej si života.

Napsal: ned říj 16, 2011 2:01 pm
od tomsca
jinak o te sile motoru Man i Volvo dělá motory pro lodě jak pro ty malé tak i pro ty největší kde sila je cca 10000 koni a je jich více po hromadě...že konečná síla je rozhodně větší ale spíše je problém je dostat se do evropských emisních norem a do velikosti motorového prostoru....jinak jako jediný výrobce volvo stále využívá jen řadový šestiválec to je pozoruhodné jako jediný a proto i spotřeba je přijatelná pro autodopravu to podle mého....a v tom je to geniální, myslím si že není problém udělat motor desetiválcový s velkým obsahem a s velkým výkonem a krouťákem ale snižit ho na emise který budou vhovovat dnešní době a spotřebě nafty na rozumnou míru

Napsal: ned říj 16, 2011 2:16 pm
od -Lucas-
proto "Jedině VOLVO" .. :P

Napsal: ned zář 02, 2012 12:25 pm
od Čonkin
Tak si tak jedu do práce, sluníčko vychází...tak jsem zkusil trochu "umění" :wink: :
ObrázekObrázekObrázek

ObrázekObrázekObrázek

Napsal: ned zář 02, 2012 4:33 pm
od rendabanan
Při pohledu na to sedmi kolo utřu slzu polknu na sucho a jdu vařit kafe :-)

Napsal: pon zář 03, 2012 12:19 am
od TTNandy
No jo,je to hezký.....ale k čemu to vlastně v dnešní době je?K závodům s omezovačem na dálnici 85-88? :( Většina aut jsou dneska polo či plný automaty.Takže člověk se ani nenamaká s řazením,takže je to zase jedno.Jediná výhoda že udržíš dýl rychlost ve stoupání.No a pak ten ušetřenej čas ztratíš zase někde v lajně s ostatníma neštastníkama na omezovač.Asi nejvíc tu sílu využijou třeba solo sklápěčky,mixy atd,na stavbách a v terénu.Jinak je to fešák! :D
TTN

FH 16 750

Napsal: stř zář 05, 2012 8:11 pm
od Volvo FH

12.dubna 2016, 10:00hodin

Napsal: stř dub 06, 2016 7:30 am
od Severnaya

Napsal: stř dub 06, 2016 3:21 pm
od Actros1880
Obrázek Obrázek

300 metru, 750 tun

Napsal: úte dub 12, 2016 1:22 pm
od Severnaya