Stránka 3 z 5

Napsal: čtv kvě 28, 2009 5:46 pm
od Fojcek
Bingo :) Ono tam z Třebíče jiná firma taky nejezdí, že....TGS tam nějaký jezdí, ale po značkách návěsů moc nekoukám. TGS tam jezdí od zelenýho nebo od Less? Další firmy s tgs mě teď honem nenapadají, tak se asi dám podat :D

Napsal: ned kvě 31, 2009 10:55 pm
od embo
Jo jo, jezdím u té prvně zmiňované firmy... :)

Napsal: čtv čer 04, 2009 6:05 am
od Fojcek
Ty tam ale moc nejezdíš, že? Na place sme se asi ani nepotkaly, zato toho kolegu s tím tga bez pruhů tak potkám snad vždycky když tam jedu.

Napsal: pát čer 05, 2009 8:55 pm
od embo
No každý den tam nejezdím, ale jinak celkem často. V pondělí tam jedu jen jednou, pak asi na tři dny do Mělníka a pak se uvidí. Ted sme se na place potkali, ale já potřeboval dodělat 3min pauzu a pak už jsi jel skládat, tak někdy příště...

Napsal: stř srp 19, 2009 7:37 pm
od Alešák
Jak se teď jezdí v pátek v Rakousku?

Praha-Miláno

Napsal: stř říj 14, 2009 8:33 pm
od Fotr
Mám prozbu máme náklaďák i s přívěsem celkově 11t a převážím motorová vozidla, nejsme spedice máme to pro vlastní potřebu. Takže jak sem se tu dočetl přes Brenner nemůžu. Poradíte kudy jet do Milána? Případně pokud přes Brenner tak jak je to s tím vlakem co je na to potřeba a jak často to jezdí, nebo jestli je potřeba dopředu rezervovat. Náklaďák je Iveco euro 4 ale nevím jakýma papírama se to dokládá případně jestli to vůbec na něco budu potřebovat. Dík za jakoukoliv radu

to Fotr:

Napsal: čtv říj 22, 2009 4:38 pm
od NeverHome
Rola z Worglu na Brenner stála loni 113eur, jezdí cca každý 2hod.Bukace předem nutná neni,ale pokud spěcháš tak je pro tebe lepší se nameldovat předem,někdy bývá nával a čekáš.Mě se to stalo tak každou 5.jízdu,jinak hned první vlak.Sjíždíš z dálnice na Worgl-west,kruhák po asi 1km doprava a 500m znova doprava.Je to dobře značený.U terminálu na váhu a pak hned do pruhu a do kanclu vyřídit papíry.Berou všechny tankovací karty,banko karty i eura. Když jedeš z itálie tak na 1.sjezdu v A na parkoviště a papíry vyřídíš v buňce na něm. Další info na http://www.oekombi.at/ .

Napsal: ned říj 25, 2009 10:17 pm
od Fotr
Dík a jaký papíry budu potřebovat aby mě nevyhodil a já to pak budu blbě objíždět. A jak to vypadá v Regensburgu kdybych to nakládal už tam?

Papíry

Napsal: pát říj 30, 2009 10:38 am
od NeverHome
potřebuješ jen eurolicenci v případě že tvoje firma rolou ještě nejela,aby si jí zaregistrovali a pak snad jen cmr. Vyplníš tam jen jejich formulář pro jízdu,je i v češtině.Doplníš spz atd, rychlovka. Pak jen zaplatíš a čekáš v autě ve špůru. Jo,antény nad 4m výšky soupravy sundat a pořádně zašněrovat plachtu. Regensburgem jsem ještě nejel. Čau.

Napsal: pát říj 30, 2009 9:20 pm
od Fotr
Tak to bude zajímavý eurolicenci nemám jezdíme pro vlastní potřebu mám jen živnosťák snad to nebude problém. Už jsme poslali objednávku na vlak takže tak uvidíme, a na rozměry jsem v pohodě na výšku 3,4m a dýlku jsem radši změřil je to zhruba 18,1m.

Napsal: pon srp 23, 2010 12:19 am
od Michal Kis
zakaz cez vikend je na dialnici z Viedne do madarska

Napsal: ned pro 05, 2010 9:10 am
od P0KY
ahoj, chápu to teda dobře, že když dneska (v nedělu cca v 22.00) pojedu Mikulov-Linz se 7,5t bez přívěsu, tak mám volný průjezd?? :oops:

Napsal: ned pro 05, 2010 9:33 am
od roadtrain
záleží jestli splnuješ normy pro noční jízdu :?:

Napsal: ned pro 05, 2010 9:40 am
od P0KY
mno L tam nikde nalepený nevidím a je to EURO 4. jinak tomu vůbec nerozumím... Já to zkusím nějak projet. Díky

Napsal: ned pro 05, 2010 9:42 am
od roadtrain
a proč to do Linz,bereš přes Rakousko,není levnější přes ČR ??