Moderátoři: Olda, cuisine, BajlachVT
spolujezdec - kamarádka při cestě do GB
Chci se zeptat, jak je to s další osobou, která není řidič a cestuje se mnou do GB? Nikdy jsem se o to nějak nezajímal, ale slyšel jsem, že to není problém. kdyby náhodou chtěla se mnou jet kamarádka tak až vím co a jak. U vyřizování lodního lístku by se asi neměla ukazovat, protože ten je na jednoho, případně dva řidiče, ale u kontroly běženců a pak u anglána by už asi neměl být problém, né. Myslím, že jsem to někde tady už viděl, ale už nevím kde a nevím, jestli to bylo podrobněji popsáno. Díky
- Láďa Scania
- Příspěvky: 144
- Registrován: pát zář 28, 2007 9:01 pm
- Bydliště: Brána Sumavy
normálně pojede s tebou v kabině,na lodním lístku ti napíšou jako 2 lidi a hotovo,za 2 osobu nic neplatíš,platí se trajekt jen za kamion.V Anglii akorát bacha na nakl.a vykl.Někde ti nepustí 2 člověka do firmy,ani když je to řidič a musí čekat venku,TATASTEEL třeba.Ale to je jen zřídka.Jinak je to v poho,když jsem vzal sebou moju do Anglie,zrovna jsem dostal železo z tatasteelu a musela na mě čekat ve městě,nakl.trvala 6h.
Dík za info, u nakládek to je jasné, že někde dělají problémy, hlavně mi šlo o nalodění, protože jem se bál ať nestvrdne v přístavu To je super, že může být klidně na lístku, myslel jsem si, že se platí i za každou osobu v kamionu. Ale u dvojek se asi třetí osoba u výdeje lístku moc ukazovat nemůže nebo je jim to jedno? Tak ještě jednou díky za radu
no já s manželkou v přístavu nemel problém, ale když jsem vzal švagrovou, tak na anglické pasovce v Dunkerque jsem podstupoval pěkný výslech (švagrová neuměla ani slovo) kdo to je, proč, kam a na jak dlouho se mnou jede atd. Nakonec ale ji pustili do anglie
Pak TATA steel Hartlepool, tam ji ochranka vyhodila na déšť a ani ji nenechali čekat na vrátnici, hned vedle je ale TRUCK STOP, kde je příjemná vedoucí.
Když jsem ale o tom problému říkal předákovi na nakládce, tak se divil a nakonec někam volal, přišel s tím, že pokud spolujezdkyně má všechny ochranné pomůcky (helma, boty, brýle, dlouhý oděv) a já jako KONTINENTÁlNÍ řidič ji nahlásím jako asistenta pro jízdu v anglii (kruháky, křižovatky a hlavně couvání na pravou ruku do hal) tak ji prý musí ochranka pustit dovnitř, kvůli bezpečnosti. TATA steel není povinen ti přidělit "závozníka"
Pak TATA steel Hartlepool, tam ji ochranka vyhodila na déšť a ani ji nenechali čekat na vrátnici, hned vedle je ale TRUCK STOP, kde je příjemná vedoucí.
Když jsem ale o tom problému říkal předákovi na nakládce, tak se divil a nakonec někam volal, přišel s tím, že pokud spolujezdkyně má všechny ochranné pomůcky (helma, boty, brýle, dlouhý oděv) a já jako KONTINENTÁlNÍ řidič ji nahlásím jako asistenta pro jízdu v anglii (kruháky, křižovatky a hlavně couvání na pravou ruku do hal) tak ji prý musí ochranka pustit dovnitř, kvůli bezpečnosti. TATA steel není povinen ti přidělit "závozníka"
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů