Stránka 10 z 17

Napsal: sob čer 13, 2015 11:43 am
od Martin520
Čau kluci tady přikládam fotky moji streamky z kterou jezdím :)
Obrázek Obrázek Obrázek
Prosím o promazávání mezer mezi fotkama, tak aby se řadily za sebe a ne pod. Leoš H :wink:

Napsal: čtv čer 18, 2015 11:36 pm
od pučanges
tak na 20 tis km 10 l oleje :shock:

Napsal: pát čer 19, 2015 9:04 am
od M.Z.
Kolik máš najeto, resp. v kolika to začalo takhle žrát olej?

BLUE Dream s Chimerou v Praze Chrastanech

Napsal: pát čer 19, 2015 9:41 am
od Severnaya

Napsal: sob črc 04, 2015 5:17 pm
od Kosta
Obrázek
Obrázek

Napsal: sob črc 04, 2015 5:54 pm
od M.Z.
Nevím, jestli jsi zkoušel 490? Zajímalo by mě, jak velký je rozdíl mezi 520 a 490. Papírově se to nijak dramaticky nejeví, ale v praxi asi bude V8 o dost větší rozdíl.
Jakou na tom máš spotřebu?

Napsal: sob črc 04, 2015 6:07 pm
od jozin
dostal jsem slipku 450,na to ze to mam par koni napsane na masce,nejedete to nijak hrozne.Naopak,motor tahne houzevnate i pri 1100ot,coz me udivuje celkem.Je to bez EGR.

Napsal: sob črc 04, 2015 6:11 pm
od jozin
vecer udelam prime srovnani,dojel kolega s novym fh,co jsem snim jezdil,oba mame 24800kg,tak tech par hrbu co je na A2 u Bielefeldu otestujem.Papirove je vitez FH500,ale z kopce uz ted vim ze je slipka lepsi,ten intarder opravdu brzdi a vyje u toho :D

Napsal: sob črc 04, 2015 6:22 pm
od Kosta
Spotřebu nepovím protože se to ve čtvrtek přivezlo ze SCANIE a ja s tim budu jezdit až za 14 dní t :cry: ted s tím bude jezdit Vendys. Ja s tím neujel ještě ani metr :(

Napsal: sob črc 04, 2015 6:54 pm
od M.Z.
Tak jestli si na mě vzpomeneš :wink:
Určitě budu rád za každé srovnání, možná budu ještě něco řešit, zatím nevím jakou cestou půjdu.

Napsal: ned črc 05, 2015 9:44 pm
od insanetoy
Obrázek

Napsal: pon črc 06, 2015 9:10 pm
od jozin
muj poznatek je ze fh 500 je zivejsi na rozjezd,ovsem v dlouhem stoupani se stejnou vahou i nakladem jeli obe auta uplne stejne,tzn v rezimu normal ne power,co me prekvapilo.oba pod kopcem na tempomat 85 bez nejake podrazovani kick dovnu a podobnych vyblbobovani v rezimu automat,obe auta jeli stejne.volvo ma najeto vic scanie je uplne syrova tisic km.

Napsal: pon zář 28, 2015 10:34 pm
od pučanges
Kolik máš najeto, resp. v kolika to začalo takhle žrát olej?

už když jsem jí dostal, měla cca 50 000 km, tak byla suchá měrka, dolil jsem asi 8 litrů a do garančky v 60ti cajk, pak přišlo to dolití na 20 tis 10 litrů plus dalších 5 do 90ti do další prohlídky, tam jim to bylo nahlášeno a říkal mi, že to komlet zkontrolovali a že nic nenašli, ale do 120 000 pak už jen 5 litrů a to už je asi v pohodě a po posledním servise už mam 10 000 a ani kapku :) ..prý si motory Scania musí sednout, že ve 120 000 se dělaj ventily a i se mi zdá, že má jiný zvuk, takový hladší a líp jede :driver:

Scania

Napsal: pon zář 28, 2015 10:52 pm
od RomanB
Nám ve 20000 první garančka prý jen ventily další v 60000 tisících teď mám 9000 a ještě sem nedolil ani kapku oleje.

Napsal: pon zář 28, 2015 10:52 pm
od M.Z.
Ventily by měli dělat i na první 15t prohlídce. Nám zatím šlape, jen jsem to dával do servisu kvůli opravy otravného drnčení levého sloupku (to bylo na palici) a shodou okolností vyskočila ten samý den chybová hláška motoru (AD Blue), ale stačilo přehrát software.
Najeto 42tkm, olej je v normě.
Nejvíce mě sere neutěsněný schod a boty na něm, jak zapomeneme na déšť, už čvachtáme...