Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-, Globe
Predni bubnove brzdy-problem
Scania r.v.1997-830000km.pri brzdeni mi to skube volantem,cim mensi rychlost tim vetsi skubani volantu.svisle cepy v poradku,nova spojovacka+plus ostatni kulove cepy nove,servorizeni meneno2krat za repasovane,bubny nove-preventivne jednou stocene,lozisko v naboji vymenene pakny srovnanea stale to skube s volantem pri brzdeni!!!!a to nema rucni brzdu na predek.muze nekdo poradit co s tim?znackovy i neznackovy servis uz nevi co stim.mam zkusit uplne nove oblozeni?poradte
-
- Příspěvky: 333
- Registrován: ned pro 30, 2012 7:46 pm
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Kdysi jsme to řešili na tahači,taky rok 1997 a problém byl v utažení kol... Měla ručku na předek i zadek a pokud vím,všechny scánie by to tak mít měly,je to jejich specialita,a u aut s bubny se musí s citem dotahovat přední kola a matice křížem,problém byl že u gumaře bylo auto zabržděné ručkou,gumař utáhl dvě matky pistolí na krev a pak to bral zleva až doprava,mno a po vyjetí ven to kopalo,nakonec stačilo na dílně sundat kola,sundat bubny,znovu nasadit,namazat závity a odbržděné kolo dotáhnout křížem,s citem ručně metrovou pákou a pak přetáhnout a bylo po problému,kdybych to neviděl,tak tomu neuvěřím
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
-
- Příspěvky: 52
- Registrován: stř pro 28, 2011 3:03 pm
- Bydliště: Pata
Pneu nove,zadna zmena proti starym,jeden disk se jevil krivy dali novy a zadna zmena. Ve znackovem servisu uz trvdi ze je to stare auto a proto je to normalni!! No znackovy servis.vzd valce se jeste neresili,a prave me napadlo dat nove oblozeni-me se stalo na liazce ze na stk na valcich supr brzdila ale v realu na mokru nebo blate jen jedno kolo a po vymene oblozeni byl klid tak proto ta ma uvaha na oblozeni.chlapi dik za vase postrehy.
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
škubání
Pokud to nemá ručku na předek,tak utahování kola nemá na to tolik vliv, pokud jsi dal nové bubny a cuká to při brždění stále, tak bych asi zkusil vyměnit obložení, nebo ho stočit, existuje na stáčení přípravek,který se namontuje na náboj a obložení se stáčí přímo na nápravě,tak aby byla zachována souosost vůči náboji,
Kuláky jsi kontroloval? Pak má na to taky vliv materiál na bubnu, pokud jsou to nějaké levné, může se při zahřátí buben deformovat
Kuláky jsi kontroloval? Pak má na to taky vliv materiál na bubnu, pokud jsou to nějaké levné, může se při zahřátí buben deformovat
Nám to dělaly brzdové páky, jsou v pořádku, fungují samostavy? Pokud jedna páka má větší chod tak je problém, dokonce jsem se setkal s tím že přijel zákazník, že mu strašně vybruje řízení při brždění a nakonec to byly brzdové páky na zadní nápravě, nebrzdila a všechno šlo na předek. Ještě mě napadá zajed na změření tlaku v brzdách, mám dojem že Scania měla dvouokruhový zátěžový regulátor do kříže (Levé přední - pravé zadní, pravé přední - levé zadní), to by mohlo dělat problém.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 hostů