Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-, Globe
Teď mě ještě ťuklo! Nevím, jak Scania a jak to celkově funguje, ale novější auta mají odpojování kompresoru (asi přes nějakou spojku...). To znamená, že když auto nafouká, kompresor vypne a auto neodfukuje přebytečný vzduch (motor jde lehčeji) a při určité hranici se kompresor zase připojí. Že by se nepřipojil?
-
- Příspěvky: 2576
- Registrován: stř bře 01, 2006 6:20 pm
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Šurda: ty držáky těch zrcátek, to je origo ? To je stavební řada?
Vše o Karosách na stránce:
www.karosa.webgarden.cz
www.karosa.webgarden.cz
Tyhle zrcátka jsou perfektní,origo scánia plasťáky praskaj,při jízdě se klepou skla a při malém škrtnutí je zrcátko na vyhození když rupne ta hliníková kostra vevnitř,tady jen vyměníš zrcátko na tyčce a jedeš dál,to by jsme upotřebili na všech Scaniích
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Tak jsem zase tam kde jsem byl. Problém je teda v tom že to ten kompresor odstaví a pak to ten vzduch z té hadičky ke kompresoru neodfoukne a ten se nepřipojí.
Když se ta hadička odpojí, vše funguje jak má. Nafouká, začne syčet jakoby do kopresoru, jak poklesne tlak zas přestane a nafouká.
Takže je to zablendovaný, páč zítra STK tak ať na válcích neblbnu se vzduchem.
Kompresor jede pořád a odfukuje.
Co mě zarazilo, že na místě to nafučí 9-10 atm. a jak se to zahřálo a za jízdy to drží kolem 12 atm.
KOLIK TO VLASTNĚ MÁ FOUKAT??
Myslím že problém bude v cívce co ovládá vzduch pro odstavení kompresoru.
Elektrika proměřena, dráty bez poškození.
Když se ta hadička odpojí, vše funguje jak má. Nafouká, začne syčet jakoby do kopresoru, jak poklesne tlak zas přestane a nafouká.
Takže je to zablendovaný, páč zítra STK tak ať na válcích neblbnu se vzduchem.
Kompresor jede pořád a odfukuje.
Co mě zarazilo, že na místě to nafučí 9-10 atm. a jak se to zahřálo a za jízdy to drží kolem 12 atm.
KOLIK TO VLASTNĚ MÁ FOUKAT??
Myslím že problém bude v cívce co ovládá vzduch pro odstavení kompresoru.
Elektrika proměřena, dráty bez poškození.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 hostů