Stránka 16 z 19

Napsal: ned led 27, 2013 10:32 am
od Šurda
Další střep do baráku.......
Obrázek

Né, je to docela dobrý, jen vyřešit ten vzduch... APS... :wall:

Napsal: ned led 27, 2013 10:38 am
od TeSi
To je vejškaaa :shock: Kolik to važí? Ať to jezdí :wink:

Napsal: ned led 27, 2013 11:02 am
od Šurda
Podle techničáku 12,8, reálně nevím, protože to stojí v garáži a: fouká, nefouká, fouká, nefouká...........

Napsal: ned led 27, 2013 11:06 am
od TeSi
Teď mě ještě ťuklo! Nevím, jak Scania a jak to celkově funguje, ale novější auta mají odpojování kompresoru (asi přes nějakou spojku...). To znamená, že když auto nafouká, kompresor vypne a auto neodfukuje přebytečný vzduch (motor jde lehčeji) a při určité hranici se kompresor zase připojí. Že by se nepřipojil?

Napsal: ned led 27, 2013 11:39 am
od Šurda
Joo to je ten APS. Ovlada to vysousec. Je to vysousec ctyrcestak a nejaka elektronika v jednom. Cele to stoji ranec takze je potreba zjistit co to dela. Treba bude jen preruseny drat.

Napsal: ned led 27, 2013 5:53 pm
od Bagr
Šurda: ty držáky těch zrcátek, to je origo ? To je stavební řada?

Napsal: ned led 27, 2013 8:35 pm
od Šurda
Jo stavební a asi i sociální řada. Zrcátka jen vyhřívaná, ale vypadají origo. Švihaldla :shock: bezva. Už jsem odvykl, málem jsem ani neotevřel okno, ale to jsou malý věci..

Napsal: ned led 27, 2013 11:31 pm
od JiRaY
Tyhle zrcátka jsou perfektní,origo scánia plasťáky praskaj,při jízdě se klepou skla a při malém škrtnutí je zrcátko na vyhození když rupne ta hliníková kostra vevnitř,tady jen vyměníš zrcátko na tyčce a jedeš dál,to by jsme upotřebili na všech Scaniích :)

Napsal: čtv led 31, 2013 9:20 pm
od Šurda
Tak jsem zase tam kde jsem byl. Problém je teda v tom že to ten kompresor odstaví a pak to ten vzduch z té hadičky ke kompresoru neodfoukne a ten se nepřipojí.
Když se ta hadička odpojí, vše funguje jak má. Nafouká, začne syčet jakoby do kopresoru, jak poklesne tlak zas přestane a nafouká.
Takže je to zablendovaný, páč zítra STK tak ať na válcích neblbnu se vzduchem.
Kompresor jede pořád a odfukuje.
Co mě zarazilo, že na místě to nafučí 9-10 atm. a jak se to zahřálo a za jízdy to drží kolem 12 atm.
KOLIK TO VLASTNĚ MÁ FOUKAT??
Myslím že problém bude v cívce co ovládá vzduch pro odstavení kompresoru.
Elektrika proměřena, dráty bez poškození.

Napsal: pon úno 11, 2013 3:36 pm
od petrW.
12 je v pohodě. Mě to takhle fouká už od nova. Taky jsem řešil problém se vzduchem. Ŕvalo to na mě "vysoká spotřeba vzduchu". Stačí vyfoukat a vypustit všechen vzduch. Vypnout baterky, počkat 5 minut a vždycky se to rozchodilo. Tak třeba to vyjde.

Napsal: pon úno 11, 2013 5:44 pm
od JiRaY
Nevím jak u téhle novější řady,ale u Scánií 124 foukají auta na 10 a přes to to neleze :wink:

Napsal: čtv črc 18, 2013 12:24 pm
od ernesto
Kluci , nevíte čím to je ? Mám P 114 340 a z hadice odvětrání motoru mi to háže ven olej , hlavně když jedu naloženej s vlekem na plnej " kotel" a ozývá se v určitejch otáčkách takové jemné pískání. Na víčku dolévání oleje se dělá trochu emulze , ale voda se neztrácí.

Napsal: úte srp 20, 2013 7:24 pm
od Šurda
Topline...
ObrázekObrázek
Pony fantasy :shock:

Napsal: úte srp 20, 2013 7:31 pm
od TeSi
Koukám, že s kabinou roste do výšky i korba. :lol:

Napsal: úte srp 20, 2013 7:51 pm
od Šurda
Víš jak, když soused o štok, tak já o dva. a bríízolit