Stránka 23 z 26

Napsal: sob kvě 21, 2016 7:42 pm
od Ráďa
Záleží na typu palubovky a radiu. Mám krátkou palubku a radio Pioneer s usb + jack AUX. Kolega na tahači dlouhá palubka ,rádio s navigací a usb port.

Napsal: sob kvě 21, 2016 10:24 pm
od talaš.m
Krátká palubovka, rádio netuším. Spíš jsem to myslel tak jestli je to mimo rádio, externě :wink:

Napsal: ned kvě 22, 2016 10:01 am
od Ráďa
Do krátké palubky se nevleze radio s navigací ,tak tam dávají Pioneer s usb a mezi tlačítky je jack 3.5mm AUX. Ale na přání tam určitě dají cokoli.
Obrázek

Obrázek 8)

Napsal: čtv čer 02, 2016 9:55 am
od karel slezák
Obrázek

Napsal: čtv čer 02, 2016 7:03 pm
od Ráďa
Pár dojmů po přesedlání z Man Tga na Scania G 450:

Dobré- motor ,táhne nádherně ,menší spotřeba ,automat si sice občas neví rady ale dá se mu napovědět ,adaptivní tempomat s udržováním odstupu ,autom. bezpečnostní brždění ,zobrazení všech dat co se týkají dig. karty na display palubky což je nádherně přehledné , s řízenou zvedačkou je lepší manévrování i couvání s vlekem , zobrazení zatížení náprav

Horší-žalostně malá zásoba vzduchu ,co jsem s Manem zvládl bez dofukování ,tady foukám pokaždé aspoň jednůc ,tvrdší sedačky a měchy přední nápravy ,na volnoběh se nedá psat na volantu jak se to třepe ,při zapnutém náhonu čerpadla zařadí kvalt až po několika sekundách ,sluneční clona dělá ve větru takový kravál ,že je to až na sluchátka
A to nejhorší-volant jak z 1203 ,slabý věnec ,tlačítka kdesi v prdeli dole ,měli by si vzít příklad z Manu kde při poloze rukou třičtvrtě na 3 palcama v pohodě obsloužíš rádio i pal. počítač ,tady musím posunout celou ruku na dolní část volantu
Zatím asi vše ,třeba si ještě na něco vzpomenu a je to čistě můj názor nikomu ho nevnucuju. 8)

Napsal: čtv čer 02, 2016 7:39 pm
od Sportback
Ráďa.dík za postřehy z praxe.Prosímtě to máš automat se spojkovým pedálem nebo bez?Jak vychazi zhruba spotřeba?A jak se ti jeví jizdní vlastnosti oproti manu? :D

Napsal: čtv čer 02, 2016 8:09 pm
od Ráďa
Zdarec. Je to automat s pedálem ,jízdní vlastnosti jsou díky tuhšímu podvozku a dvojitému rámu lepší ,na ůkor pohodlí samozřejmě.Prostě se to tolik nenaklání s vyšším kontejnerem. Spotřeba je určitě lepší , dnes do Žiliny a zpět po prázdnu s cisternou +- 27 l/100km -Man 31 l/100km.
Včera v Malenovicích s vlekem 25t a výš ,semafory ,kopec do Pohořelic , po poli 52 l/100km-Man 56-58 l/100km. A na to že je to Euro 6 tak je ten motor určitě živější než Man

Napsal: čtv čer 02, 2016 8:30 pm
od talaš.m
Jezdíš s tím i do terénu když píšeš po poli?
K nám má do měsíce přijít nová 450ka tak jsem zvědavý na tu změnu oproti tatře

Napsal: čtv čer 02, 2016 8:37 pm
od Ráďa
Ano jezdím po polích,pokud je sucho. Tam to dostává nejvíc zabrat. Vozím družstevníkum kal z čističek odp. vod.

Napsal: čtv čer 02, 2016 8:42 pm
od talaš.m
A motáš se v mém revíru :lol:
Fotky by nebyly? :wink:

Napsal: čtv čer 02, 2016 8:48 pm
od Ráďa
Fotky nemám. Zkusím něco nafotit, ve středu jedu zas do Malenovic. :)

Napsal: čtv čer 02, 2016 8:50 pm
od talaš.m
Třeba se někde potkáme :wink:

Napsal: pát čer 03, 2016 6:29 am
od Sportback
Máš to s natáčecí zvedačku?Kolik to váží bez kontejneru?Zminuješ malenovice,bílý man kontejnerák ze zeleným vlekem to si ty?

Napsal: pát čer 03, 2016 1:16 pm
od Ráďa
Řízená zvedačka, váha 11400 kg. Ano to jsem já s tím Manem. 8)

Napsal: ned čer 12, 2016 12:38 am
od daf VM
Obrázek