Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-, Globe

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11897
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

vadnej senzor(čidlo) na konkretní "kvalt" ... nesprávné hodnoty, které jeden senzor, či více z nich dávají do compu, ..dále voda ... někde ve spojích -zásuvkách - v kabelovém svazku lehce našoupaný kabel a tím vším se dodávané hodnoty dostávají mimo toleranci a počítač pak "třeba neví" co je zařazeno-jestli je vubec zařazeno apod. háže někdy sám od sebe neutrál???toto obecně se špatně hledá... nakonec to muže být kávou politý přepinač v kabině , vada jednotky, chyba softweru....možností je mraky špatné tlaky vzduchu v řadicích segmentech(válcích) i jejich vadné čidlo, slabý tlak v segmentu na přeřazení...a tím překročený stanovený čas na zařazení a následně chyba....
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
sob bře 26, 2011 10:03 pm

Uživatelský avatar
x.zdenda
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 2675
Registrován: úte bře 10, 2009 10:33 pm
Bydliště: Plzeň-JIH

Příspěvek

jestli to dělá jenom při zařazení před rozjezdem, ať vpřed, či v zad, tak to bude to hlavní čidlo, co dává první pkyn převodovce a nebo ten prstýnek na páce, kterým volíš rozjezd, protože ten při manuálním řazení nepoužíváš. Pokud to dělá i za jizdy, bude to něco z toho co vypsal Martin. Nejlevnější a nejmíň náročná varianta, je přehrát softwer.
Obrázek
sob bře 26, 2011 10:12 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11897
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

sem to čet znova ... prvně bych šel po vzduchu(tlaku) a páčce asi taky... taky neni psano, jak starý to je a kolik najeto...jo a na kalibraci spojky sem zapomněl...
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
sob bře 26, 2011 10:24 pm

Uživatelský avatar
radar40
Příspěvky: 9
Registrován: stř úno 09, 2011 7:24 am
Bydliště: Praha

Příspěvek

sem to čet znova ... prvně bych šel po vzduchu(tlaku) a páčce asi taky... taky neni psano, jak starý to je a kolik najeto...jo a na kalibraci spojky sem zapomněl...

ma najeto 880000 do te doby bez problemu :D spojka se delala kvuli vymletemu krouzku co drzi spoj,lozisko.
kalibrace se dela jak prosim?
jinak odvzdusnen valec pod pedalem zabira odshora,
myslel jsem ze to mohlo take delat cidlo co je na spodni poloze spojky a posila spatne informace :(
taky obcas treba obden rano tam neskoci zpatecka ani rychlost dopredu jen tak to cvakne je slyset ventil ze neco pustil ale nic se nedeje,tak s tim chvili cvicim az to tam skoci ale samozrejme opet pres zuby jako kdyz to nedoradi
:!:
ned bře 27, 2011 8:46 am

Uživatelský avatar
roadtrain
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 10567
Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie

Příspěvek

máš bordel ve vzduchu(prach a tak,ten ucpává co ucpaný nemá být a pak tam není dostatečný tlak vzduchu aby seplo co septnout má) :?:
Steinkohle kipper Orientexpress
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
ned bře 27, 2011 10:32 am

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11897
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

upřimně ...uplně přesně nevim jestli se u opti...spojka musí kalibrovat nebo si to auto načte samo.,(u mana se musí) v servisu by Ti měli snad poradit ne? některý věci se bez nich udělat nedaj....
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
ned bře 27, 2011 11:18 am

LoKyStar
Příspěvky: 141
Registrován: pon led 04, 2010 7:46 pm
Bydliště: Praha 10

Příspěvek

radar40: píšeš, že byla vyměněna spojka, ale nepíšeš kde to dělali. U automatů musí být vždy po výměně spojky dělaná kalibrace. Jestli jste si tedy dělali spojku sami, tak šup na kalibraci do servisu, a mělo by to být snad o.k. Držím palce :-)
ned bře 27, 2011 2:14 pm

Uživatelský avatar
radar40
Příspěvky: 9
Registrován: stř úno 09, 2011 7:24 am
Bydliště: Praha

Příspěvek

delali jsme ji sami :shock:
ned bře 27, 2011 8:50 pm

LoKyStar
Příspěvky: 141
Registrován: pon led 04, 2010 7:46 pm
Bydliště: Praha 10

Příspěvek

tak to bude na tuty ono, nechte to v servisu zkalibrovat a měl by být pokoj :lol:
ned bře 27, 2011 8:53 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11897
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

no a asi jsme možná doma ne? :wink:
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
ned bře 27, 2011 9:00 pm

maax
Příspěvky: 161
Registrován: čtv říj 15, 2009 6:06 pm

bacha na opticruise

Příspěvek

Bacha na opticruise GSR0905R převodovky z roku od roku 2007, jsou pěkně poruchové. Mezi 200-400 tisícema km se rozpadne. Na Scanii to ví a klidně vám řeknou že to je "horké" zboží. A za novou chtějí bez mrknutí oka 679000,- + DPH a práci.
Problém se začne projevovat při řazení mezi malou a velkou řadou, pak se uvolní vzadu na převodovce kus mezi malou a velkou řadou a vlítne dovnitř. A tady začíná loterie někomu to vyjde líp, že se poškodí pouze "renč" to je oprava za cca. 70.000 problém je když se kousnou kola uvnitř to je oprava jen v materiálu za 190.000 a to jsou ceny v neznačkovém servisu.
Vždycky jsem chtěl na firmu SCANIE, ale zlatá liazka. Tři roky starý auto a je to jenom pokladnička na peníze.
úte dub 19, 2011 3:15 pm

Uživatelský avatar
radar40
Příspěvky: 9
Registrován: stř úno 09, 2011 7:24 am
Bydliště: Praha

Příspěvek

tohle je ponekud starsi vozejk teda myslim ten muj. :shock:
úte dub 19, 2011 9:02 pm

Uživatelský avatar
radar40
Příspěvky: 9
Registrován: stř úno 09, 2011 7:24 am
Bydliště: Praha

Příspěvek

tak vyreseno :D byla v cudu tycka v prevodovce ktera takzvane puli kvalty,pry se to stava :shock: oprava za jeden den v Benatkach nad Jizerou :!: chodi to bez chyby. :D
čtv říj 13, 2011 7:18 pm

János
Příspěvky: 2
Registrován: pát bře 05, 2010 2:29 pm
Bydliště: Holice

Příspěvek

Zdravim panove.Mam scanii 124l 420 HPi r.v. tusim 2004 s opticruisem a obcas nejde zaradit pri rozjezdu a na displeji stale blika clutch(spojka).Nekdy to 1-2 mesice nezazlobi a pak me to zase treba tyden trapi.Zajimave je,ze vetsinou pomuze,kdyz zmacknu EDC na diagnostice,i kdyz tedy nechapu jakou to ma spolu souvislost,ale hlavne,ze to pomaha :) Bohuzel ale nekdy uz nepomuze ani to a je dost neprijemne,kdyz stojim na semaforech a blokuju provoz,protoze treba 5 minut stale chcipu a startuju auto a cekam kdy se to vzpamatuje.Nevite nekdo prosim cim by to mohlo byt?Diky moc za odpovedi.
sob srp 11, 2012 10:06 pm

Uživatelský avatar
radar40
Příspěvky: 9
Registrován: stř úno 09, 2011 7:24 am
Bydliště: Praha

prevodovka

Příspěvek

:D toz mam dalsi problem s prevodovkou :(
pri jizde mi tam skoci C na displeji a radi to jen se spojkou jak nahoru tak dolu :(
zastavim,vypnu klicek opet nastartuji jedu chvili,pipne opet hodi C na displej a stejny problem.
proste to vyhodnoti chybu a jede v nouzovem rezimu.
vedel by nekdo po cem bych mel jit? dekuji predem za kazdou odpoved.
ned pro 30, 2012 7:28 am

Odpovědět

Zpět na „SCANIA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů