Příspěvek
Tak včera jsme konečně měli čas a udělali STKčko. Odhalili jsme dva problémy.
- budík teploty vody se drží na 100°C, problém s tím nebýval, ale i tak si myslím, že je problém v elektrice, protože na motoru jsme mohli udržet ruku, problém s tím nebyl. Myslíte, že by to mohlo souviset s tím, že jsme na expanzku dali místo víčka, který nemělo vůbec pružinu a klobouček, kterej drží v systému tlak, víčko s tímhle kloboukem? Jinak těch 100°C to drží bez závislosti na zatížení motoru.
- No ale nejzásadnější problém, když je úplně vyfouklej vzduch na dvojitou nulu, tak se opět fouká prvně ten spodní budík, ten se nafoukne třeba na pět, ale dál ani ranu. Jinak ten horní, zadní vzdušník je úplně prázdnej. Nesetkali jste se s tím někdo? Stačí párkrát šlápnout na pedál brzdy a je to cajk. Teda pokud není zapřáhnutej vlek, tam nepomůže asi svěcená voda. Leda odpojit hadice, nafoukat auto a pak pokračovat ve foukání vleku. Jinak brzdič vleku je novej asi dva roky, moc teho nenajezdil, čtyřcesťák a přepouštěcí ventil jsem kupoval v létě.