Ale jo, dal bych to,
1 den) dopoledne vyvařím zbytek a stříknu bodyčkem, do večera sundám nástavbu,
2 den) nachystám kabinu na lak, ono na ni toho tolik není, vyhážu okna, dveře a odmašlím, poladím kitem, třetí den ji dám do plniče a rozmašlím od zadku šasi a začnu je dávat do cajku
3 den) obrousím celou kabinu a zalepím na lak, do večera bude stříklá (báze+lak)
4 den) kabina bude schnout, takže dveře to stejný a brzdy na zadní nápravě, přetěsnění a výměna oleje, nástřik nápravy, vyčistit a promazat péra atd..
5 den) pořešit disky kol do stříbrný (báze+lak) a jednu gumu z Wetestu, náprava a polovina rámu do laku
6 den) dveře a skla do kabiny, namšlit kabinu, dolů nádrž, vzduchojemy a dočištění zbytku rámu až k motoru, krámy do laku a do večera zpátky.
7 den) dotažení a zapojení elektriky, výměna filtrů a provozních kapalin.
Bonusy: vylaminovat sl. clonu, posvařovat rampu, vylaminovat spoilery do nárazníku, nárazník přetvořit pro světla ze Stralise, vyřešit podjezdové boční zábrany, přední kola nový, lak na disky, a brzdy, do kabiny dodělat na horní přihrádku box pro rádio, CB, konverze na ZF, STK, a na velké fnále koupit hákovýho Okřínka.
Je k tomu potřeba 3 týdny čistýho času, 50 tis. + cena tý nástavby. Teplo mezi 20-30st. Nepršet a nesněžit. Nedělat nic jinýho.
A až to bude , tak to vyměním za SD
a začnu zase odznova
Když já velkej náklaďák vždycky chtěl, a na nic jinýho nemám