Stránka 5 z 6

Napsal: stř čer 12, 2013 10:07 pm
od Pítrs1
No, bacha, ten velký bych nepodceňoval, když ho nafikneš dřevem, tak se rozloží na prvočísla :D Je blbost mít v kontejneru u vrat příčku, po prvním zašprajcnutí bys vzal flexu a vypáral jí - tím pádem bys byl v pytli se zavíráním. Sám někdy převážím dřevo, 2Oti kubíkový kontejner vozím plný - tedy strojně nakládaného - a můžu ti říct, že musím pečlivě vybírat, který kontejner vezmu, protože kdybys u nějakého naloženého papíráku otevřel vrata, tak je budeš nahoře shánět dohromady hupcukem :? A pokud bys ho někomu půjčil, tak ti do něj párkrát něco hodí a máš po parádě. Jinak 5 a 3 je standart, ale bohužel i to bývá někdy málo, boulí a někdy i děr je po stěnách dost :(

Napsal: stř čer 12, 2013 10:15 pm
od DwPetr
No u toho velkýho spolíhám na pořádnou kostru ten plech je jen výplň. Na dřevo by mi možná stačila i kari síť. Já to hodlám používat v rekreačním měřítku 8) Kdyby ten velkej byl 5 a 3, byl by už moc těžkej si myslim.. no začnu ti malým a uvidim.

Zejtra sundávám z auta řetězku, přijede mi T148 s jeřábem 8)

Líbí se mi takovejhle styl http://www.drakor.cz/korby-liaz/#liaz300d-jpg udělám to jako bednu bez otevíracích bočnic. Akorát bych si udělal vrata na vyklápění i otevírání. I barva bude červená :)

No a místo stavebních íček bych měl použít co? Kontejnerový íčko jsem nikde nezaznamenal 8)

Napsal: čtv čer 13, 2013 7:48 pm
od Pítrs1
Tak, další rozumy jsou zde :D Stavební íčko je čistý I profil, ten je sice levný, ale měkký. Ty potřebuješ tzv. strojní I profil (tak mi to bylo pojmenováno), který má od krajů směrem ke středové stěně vyztužovací oblinu (nevím, jak jinak to nazvat). U aviových kontejnerů jde použít ještě U profil, zde už ale ne. Jak jsem nakoupil, tak prodávám :wink:

Napsal: čtv čer 13, 2013 9:52 pm
od DwPetr
Ok, dík, poptám pak ten strojní 8)

ObrázekObrázekObrázekObrázek

Napsal: pát čer 14, 2013 2:49 am
od Pítrs1

Napsal: pát čer 14, 2013 8:47 pm
od Michi
Tady máš pro porovnání ze strojnických tabulek. Včera už jsem to nestihnul...
Obrázek Obrázek

Napsal: pát čer 14, 2013 9:51 pm
od DwPetr
Super, díky.
Tak jsem po umytí našel důvod vypálení elektriky v kabině.. Na konci na rámu byl předřenej celej svazek.. Těžko říct o se tam dělo, okolo lítala pístnice od háků na nástavbě, tak možná ta to odřela. Je to už jediná věc co je na autě elektricky špatně, jinak všechno běží a ostatní dráty jsou ok.

Obrázek

Napsal: pon čer 17, 2013 11:01 pm
od DwPetr
Můžete mi někdo změřit na hákový nástavbě vzdálenost mezi náběhy pro kontejner? Jde mi o to že je budu dělat znova a potřeboval bych jednak rozměr těch náběhů, uplně dole a pak vzdálenost venkovních stran íček na kontejneru. Doufám že jsou všechny typizovaný na jeden rozměr. Případně jakou máte vůli mezi íčkama kontejneru a těma náběhama (nemyslím rolny) Jde mi o to, abych si ty skosený náběhy neudělal moc těsný a natáhl tak jinej kontejner než svůj. Neo aby tam nebyla zbytečně velká vůle. Díky

Napsal: úte čer 18, 2013 7:32 pm
od Pítrs1
Kontejnery jsou všechny stejné, stejná rozteč íček je i na aviáckých kontejnerech, můžeš klidně vycházet z toho, protože kolega vozí díky stavitelnému háku jak avii, tak i moje, pokud jsou naložené tak, aby je uzvedl :wink: Jen nevím, které náběhy bych ti měl změřit - myslíš ty vodící uši na rámu? Jinak tady si můžeš stáhnout technický popis http://www.monza.cz/kontejner/67897.abr ... r-otevreny a tady máš i šířku saní :wink: http://www.brasco.cz/objednavka/ , je to 1060 mm vnější.

Napsal: úte čer 18, 2013 9:53 pm
od DwPetr
Jo myslim že jo, jak se pokládá kontejner, tak aby ho to vystředilo přesně na profily. 1060 stačí, naměřím je tak :)

Napsal: stř čer 19, 2013 9:06 pm
od Pítrs1
Já tam po dosednutí kontíku vůli nemám prakticky žádnou, ani tam být velká nemůže, aby ti to tam necestovalo, když mám starší kontejner naložený sutí a má už ty íčka mírně ojetá, vergluje se to jako prase, v zatáčkách nic moc. Spíš počítej s tím, že kontejner bude vždy užší. Jinak ta vodící ucha by se měla prodávat samostatně, Palfinger je má z hardoxu či kýho výra, prostě se neohnou a když už prasknou, tak je vymění, je to materiál jako prase, tady jsou trochu vidět http://postimg.org/image/xjs8u5f53/ , kdyžtak ti je nafotím líp, určitě jim dej lásku a hodně kvalitního materiálu :)

Napsal: pát črc 05, 2013 8:51 pm
od DwPetr
tak se trochu pohlo, spodek nástavby na autě, uhnilej zátěžák se vyměnil, nějaký hadice.. ještě protáhnu pár drátů k novýmu rozvaděči a můžu jít kutat zase na vršek nástavby, kde je potřeba doladit zámek.

ObrázekObrázekObrázek

Napsal: pát črc 05, 2013 10:46 pm
od hajtra
Trochu mě překvapuje, že vidím na té nástavbě šrouby, protože pokud ji pořádně nepřivaříš, tak nenaložíš jediný kontejner.
Ty šrouby to neudrží.

Napsal: pát črc 05, 2013 11:08 pm
od DwPetr
Ale udrží, neboj, stará nástavba byla přišroubovaná na pomocným rámu, a ten je u liazky k hlavnímu rámu přišroubovanej 16-20 ks M14. O jejich pevnosti si iluze nedělej, trhal jsem je metrovou trubkou jak byly zahnilý, a jezděj na tom všechny liazácký sklápěčky. Nově tam mám 24ks M16. Délka svárů je taky víc než dvojnásobná oproti kotvení pomocnýho rámu. Jedna řada šroubů bude podél, až dovrtám díry a druhá řada už je zvrchu. Takže tah x střih.

Původně ta nástavba držela na 10ti ks 100mm účkách jenom podél po dvou šroubech na účku a to byla dlouhá přes 5m na 20t kontejner. Teď je 4,4 a bude max na 9t. Když se kouknaš na Ávii, nebo malý Many do 12ti tun celkový, jak jsou řešený, tak uvidiš že to zas tak horký není. A to vozej 5t jak nic.

Jen pro zajímavost, tu nástabu jsem dával nahoru hupcukem, kterej byl zavěšenej na jednom šroubu M12, notně zrezavělém, a ani se neprohl. Když jsem sundával řetězovou, tak ty spodní domečky (ty jsou na všech rámech u sklápěček a řetězáků, u řetězáků se ale nehejbou a tak zareznou) , když jsem rozřezal, tak jsem přes rameno zvedl celej zadek auta do luftu a nástavba držela jen na tom vrchním půldomečku, a to přirezlá :shock: Na těch dvou plochách to zvedlo celý auto. Nakonec jsem ji odrazil palicí a ocelovými klíny. Bejt tam někde 1ks M8 šroub, tak tam drží dones.

A přiznám se, že jsem ještě neviděl na autech kolem sebe nic na hlavním rámu přivařenýho, kromě kastlíku na baterky teda 8) Už z technickýho hlediska by to byla blbost. Jak bys vyndával třeba převodovku, nebo dělal GO, třeba tu nástavbu rovnal, když jí někdo ustavičně překládá.

Napsal: pát črc 05, 2013 11:42 pm
od hajtra
no při takovým množství šroubů možná jo, ale já koupil kontejner /snad Opava?/ a tam je to natvrdo přivařený k rámu a už jsem slyšel od lidí, který s tím kdysi jezdili, že se to i tak dokázalo urvat od rámu, když to překládali