Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine

Uživatelský avatar
LUKA
chcanda
Příspěvky: 3580
Registrován: čtv črc 12, 2007 10:16 pm
Bydliště: Praha/Litvínov

Příspěvek

mě to přijde že je to tu jak u blbců :lol: :lol: :lol: :lol:

mates.sk se ptá,zda-li se liší trubo,které je použité ve voze bez mezichladiče a s vozem s mezichladičem

jestli jsou dva ( více.. ) typy toho turba :idea: :idea: :idea:
L I A Z 18.33 SB
sob říj 01, 2011 10:19 pm

TeSi
Příspěvky: 2150
Registrován: pát črc 06, 2007 12:44 pm
Bydliště: Vysočina

Příspěvek

Nevím jak u plechovek, ale u náklaďáku:

1) moc (resp. žádný) náklaďáku bez intercooleru jsem ještě neviděl
2) turbodmychadlo nemá s chladičem nic společného (jedna vrtulka, druhá vrtulka, ... :wink:)

Jinak kdyby jsi měl sací šnek a výfukový šnek, mrkl bych se Ti, přeskakoval jsem tady delší dobu jedno jen pár měsíců jeté funglovku turbodmychadlo K36, mělo ale otřískaný lopatky, jinak mu nic nebylo (nezadřený, nechcalo). Ale to by Ti asi nepomohlo viď?
sob říj 01, 2011 10:29 pm

Uživatelský avatar
LUKA
chcanda
Příspěvky: 3580
Registrován: čtv črc 12, 2007 10:16 pm
Bydliště: Praha/Litvínov

Příspěvek

TeSi,asi jsi viděl v životě ještě málo :) :)

1) třeba Liaz 100 je z turbem a nemá chladič :wink:

2) nemá s tím nic společnýho,ale mates.sk zajímá,jestli se typově neliší turbo pro použití v jedný nebo druhý variantě,co je na tom k nepochopení ? :idea: :idea:
L I A Z 18.33 SB
sob říj 01, 2011 10:42 pm

TeSi
Příspěvky: 2150
Registrován: pát črc 06, 2007 12:44 pm
Bydliště: Vysočina

Příspěvek

2) jsem na to odpovídal, čím by se lišilo, když to jsou dvě vrtulky...
sob říj 01, 2011 10:47 pm

Uživatelský avatar
LUKA
chcanda
Příspěvky: 3580
Registrován: čtv črc 12, 2007 10:16 pm
Bydliště: Praha/Litvínov

Příspěvek

já nevim jestli jsi natvrdlej :lol: :lol: :lol:

právě třeba těma vrtulkama,žejo :lol: :lol:

já vím,že v Liaz 100 bylo menší turbo než třeba pak ve 150 , ale nevím to jistě a jak moc se to liší,tak to radši nechám povolanějším osobám :)
L I A Z 18.33 SB
sob říj 01, 2011 10:52 pm

TeSi
Příspěvky: 2150
Registrován: pát črc 06, 2007 12:44 pm
Bydliště: Vysočina

Příspěvek

Nevím jak origo, ale v první 150tce jsme měli po G.O. celej motor, chladiče (bez intercooleru), převodovku z kilča a turbo tam bylo stejný. Teď už tam je 110tkovej motor, chladiče zůstali (bez intercooleru) a pohoda. Jezdí tady chlap s tříkilem, prdl mu chladič tak ho vyřadil a taky bez rozdílu. Navíc do přestavbových TATER (10V Turbo) se dávají klasické K36ky a také většinou předchladič nemají. Prostě je to stejné a 99% turb, který kde sežene, jsou stejně z aut s předchladičem. Dál neřeším...

P.S.: To je fyzika, to musí fungovat :lol:
sob říj 01, 2011 10:57 pm

Uživatelský avatar
LUKA
chcanda
Příspěvky: 3580
Registrován: čtv črc 12, 2007 10:16 pm
Bydliště: Praha/Litvínov

Příspěvek

tak tohle jsi si zatloukl poslední hřebíček do rakve :lol: :lol: :lol:
L I A Z 18.33 SB
sob říj 01, 2011 10:59 pm

TeSi
Příspěvky: 2150
Registrován: pát črc 06, 2007 12:44 pm
Bydliště: Vysočina

Příspěvek

Ješte mě ser s hřebíkama! Je nemůžu ani vidět po dnešních příkladkách... :-)
sob říj 01, 2011 11:04 pm

mates.sk
Příspěvky: 79
Registrován: sob úno 02, 2008 1:29 pm

Příspěvek

Luka,dik za pochopenie,vzhľadovo su tie turba podobne ,ale čisla na nich su odlišne ,a či aj vykonovo iné,
sob říj 01, 2011 11:23 pm

Spyker
Příspěvky: 236
Registrován: úte říj 23, 2007 7:32 pm

dfwef

Příspěvek

tak intercooler pomáhá při plnění váců vzduchem, chladnějšího vzduch prostě nacpeš malinko víc!!!!! Taky hlavně pomáhá chladit motor... V těch kg co musí motor tlačit to ani tak nepoznáš, to spíš u osobáku.. S chladičem je to o málinko lepší při teplejším počasí, ale hlavně z dlouhodobějšího hlediska se moto o něco méně tepelně namáhá.... Tak že kroucení bloku a takové ty prkotiny...
sob říj 01, 2011 11:31 pm

Odpovědět

Zpět na „LIAZ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů