Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
zdravím mame dve škodovky nakladače jedna hladka jedna turbo na turbe odišli satelity tak sa chcem spítať čo by sa stalo keby boli dva zadné dyferaky z MTSP viem že maju väčší prevod ale otec vravý že to ide pomaly pri nakladani v knihe škoda liaz som vyčital že to je asi o 1x spomalene oproti trambusu tak keby sa zväčšila 2x rychlosť tak by to asi nebolo také strašne
-
- Příspěvky: 36
- Registrován: ned lis 21, 2010 11:55 pm
- Bydliště: Bříštany
št 180
Zdravím na foru,nevíte jaký je rozdíl redukční převodovky u mts a u št 180 a u diferenc.,kde jsou jiné převody,u redukční nebo u diferenc.,chtěl bych,aby št jela rychle anemusel bych tak točit motor třeba v dopravě.Díky
TomC2:
Když se dívám na ty fotky, tak si vzpomínám na mládí, kdy se v místním JZD jedna taková škodovka proháněla po okolních polích. Tenkrát bejvávalo ještě léto teplý, a jako kluci jsme stávali u polí a koukali na stroje který se na polích plahočily celý dny.
Dneska najede technika a za hodinu má hotovo. Dneska děcka do mašin nikdo brát nebude. Tenkrát jsem se něco navozili v zaprášenejch kombajnech a traktorech.
Když se dívám na ty fotky, tak si vzpomínám na mládí, kdy se v místním JZD jedna taková škodovka proháněla po okolních polích. Tenkrát bejvávalo ještě léto teplý, a jako kluci jsme stávali u polí a koukali na stroje který se na polích plahočily celý dny.
Dneska najede technika a za hodinu má hotovo. Dneska děcka do mašin nikdo brát nebude. Tenkrát jsem se něco navozili v zaprášenejch kombajnech a traktorech.
-
- Příspěvky: 36
- Registrován: ned lis 21, 2010 11:55 pm
- Bydliště: Bříštany
-
- Příspěvky: 36
- Registrován: ned lis 21, 2010 11:55 pm
- Bydliště: Bříštany
Někdo tu kdysi psal,že jsou zuby ve předku otočené,takže nejsou navzájem vyměnitelné.Kdyby se tam dal převod z mts,tak jen do zadu a předek vyřadit,nebo by se muselo vložit mezi sestupnou převodovku a přední difer.převodovku se stejnýma kolama,ale s vloženým kolem,kvuli otočení otáček.Píše se tady,že je různý poměr v difer.tak kolik jezdí št 180 opravdu?
-
- Příspěvky: 36
- Registrován: ned lis 21, 2010 11:55 pm
- Bydliště: Bříštany
Tome, počkej s tím vloženým kolem na sestupu. To by se ti točily nápravy proti sobě nebo od sebe. Ty zuby (hruška talíř) mají určitý tvar a jsou konstruovány na hlavní přenos výkonu jedním směrem. U MTSP se přední náprava nedoporučovala zapínat, dle manuálu při zapadnutí k couvání. Jelikož neměla tato náprava kolové reduktory a převod byl řešen na hrušce a talíři. Hruška měla tak málo zubů, že při couvání hrozilo poškození převodu. Jinak MTS má podle katalogu ND převodový poměr diferáku 18/31 zubů, ale to může být poměr jeden z mnoha. Já řešil poškození satelitu a hřídelí v diferáku na Liazce a docela mě překvapila nízká cena těchto komponentů. Cca 600,- Kč za kus - výrobce Madara.
-
- Příspěvky: 36
- Registrován: ned lis 21, 2010 11:55 pm
- Bydliště: Bříštany
Koncove prevody sú asi pei všetkých laiazackych nápravach rovnaké ak tým diferakom tie su rovnake len ako má škodovka v predu otočenú o tych 180 stupnov tak sa zmeni smer otačania kolies a preto sa vývody z redukčnej točia rovnako. Môj bratranec takto urobil malotrakor 4x4 z náprav z moskviča a klby s favorita len musel vybrať diferak a otočiť ho v náprave o 180 stupnov
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 hostů