Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine

Odpovědět
Uživatelský avatar
Globe
řidič angličáku
Příspěvky: 4787
Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
Bydliště: Usti nad Labem

Příspěvek

Vzdyt tu ale nikdo nic nekritizuje? Ja jen napsal, ze mi prijde jako blbost napsat ze nekdo diky liazkam vybudoval uspesny podnikani... protoze kdyby mel v tu danou chvili misto novy liazky novy volvo, vybudoval by to podnikani zrovna tak... nikdo nehani nici praci ani nerika o liazkach, ze to jsou srace, ale neni mozny je tu vyzdvihovat nad konkurencni auta, jejichz kvalit proste nedosahujou, takhle jsem to puvodne myslel... jinak souhlasim plne s tim, co napsal interkoul..

btw. Frankie, plist do toho okruhy je trosku mimo, nemyslis? Bavime se tu o tom, ze liazka mela nekvalitni interier bez klimatizace a spatny materialy a ty zacnes povidat o zavodnich autech, ktery se seriovymu podobaj akorat kabinou... a moc okruhovejch tahacu s vyhnilou dirou skrz kabinu jsem taky nevidel, narozdil od aut bezne na silnicich
stř čer 23, 2010 10:55 pm

Uživatelský avatar
Olda
Timy1123
Příspěvky: 5905
Registrován: stř bře 01, 2006 4:37 pm
Bydliště: Doma
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Jo jo hezký smutný čtení Honzo :thumbud:

Akorát nechápu proč furt dokola srovnávat liaz ze západní produkcí i z tý stejný doby....
to je zhovadilost , chtěl bych vidět volvo vyrobený za těch podmínek jaký zde panovali, ne-možnosti výběru kvalitního materiálu, ne-dostupnosti komponentů, nemluvě o západních materiálech a i liknavosti subdodavatelů atd....
takový volvo bych chtěl mít postavený vedle liazky a to bych moh srovnávat...jak by to asi vypadalo..asi jako liaz :wink:

jediný co mužeme v klidu srovnávat s liazem jsou auta z východního bloku , vyráběný za stejnejch podmínek...
stř čer 23, 2010 11:03 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Oldo, však jo, to já ani Globe nepopíráme, ale hold se musí brát, že Liaz měl tu smůlu, že se vyráběl tam, kde se vyráběl. To snad jistě každý chápe, ale pravda je ta, že po revoluci opravdu neměl komu konkurovat v žádném směru, když pomineme východní blok.
BES - běs
stř čer 23, 2010 11:19 pm

Uživatelský avatar
Olda
Timy1123
Příspěvky: 5905
Registrován: stř bře 01, 2006 4:37 pm
Bydliště: Doma
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No a samozřejmě ja jasný že po revol...no jak to jinak říct po předem připraveném předání moci ....
by každej kdo by na to měl prostředky a možnosti na tisíc procent bral jakýkoliv západní auto...to je prostě fakt
ale když ty prostředky či peníze nebyli, tak se volila liazka...
a když se selským čecháčkovským rozumem řeklo koupíme liazku známej má na skladě spoustu nahradních dílů a šikovný opraváře a až vyděláme koupíme si lepší...teda až postavíme barák a naplnímeho vším co se za komoušů nedalo sehnat a aspoň ode všeho dva kousky
aby sme mohli dyštak pak jeden kousek střelit známýmu aspoň opolovic dráž :lol: :lol: :lol:
stř čer 23, 2010 11:35 pm

Uživatelský avatar
Samer
Příspěvky: 2171
Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
Bydliště: Hamry nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Ja myslim, ze neni nic proti nicemu rikat, ze liazka pomohla vybudovat firmu. Spousta firem vzniklo na Liazkach, protoze byly levny a umoznily tak vydelat penize, coz neslo za kazdych podminek s novejma autama a ne ve vsech oblastech dopravy. Dobre, bylo to sice v monterkach a behem vikendu na dilne, ale bylo to levny a bez vysokejch nakladu.

Myslim, ze takhle spousta lidi diky Liazkam vybudovala uspesny podnikani. Minuly vikend jsem si byl pro veci ve firme ve Valasskem Mezirici. Majitel firmy, od ktere jsem to kupoval, prijel ve zbrusu novem Mercedesu GL (takovej ten velkej terenak), kterej stal vic nez vsechny vase i nase auta dohromady a kdyz jsme prijeli na dvur, stalo tam 20 Liazek. Trambusy nebo 150ky a snad jedna Tatra. A ten chlapik rika: "Ty auta mi jezdi, vydelavaji a firma funguje, kdybych si vzal auto na leasing, tak to muzu zabalit, protoze ten leasing neutahnu."
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
čtv čer 24, 2010 10:01 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Jenže ono to zase bývá o tom, že ti soukromníčci s Aviema, Liazkama a Trambusama většinou podráží ceny za práci ostatním.
BES - běs
pát čer 25, 2010 5:06 pm

Uživatelský avatar
Globe
řidič angličáku
Příspěvky: 4787
Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
Bydliště: Usti nad Labem

Příspěvek

...a ja byl jednou na place u APB, stala tam technika v radu miliard, sef priletel vrtulnikem a rika "Ty auta mi jezdi, vydelavaji a firma funguje" (a nemusi se pod nima nikdo po vikendech valet) :P
pát čer 25, 2010 6:49 pm

Uživatelský avatar
Samer
Příspěvky: 2171
Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
Bydliště: Hamry nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Pavle, to už je věc, která jde mimo techniku. To sem nepatří.

Globe, já neříkám, že to bez Liazů nejde. Jen říkám, že to jde i s nimi a že jsou firmy, které díky Liazům vznikly a bez nich by nefungovaly. Nic víc.
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
pát čer 25, 2010 7:11 pm

mc.cvok
Příspěvky: 2178
Registrován: úte říj 17, 2006 10:18 pm
Bydliště: Plzeň

Příspěvek

Je to sice OT , ale Březinovi(APB) na ty jeho miliardový stroje , vydělali překopaný vojenský Tatry . Jinak je to tak zaúvěrovaná firma , že se do plusu nikdy nedostane . :lol: :lol:
Zabijte je všechny.....Bůh si ty svý pozná .
pát čer 25, 2010 9:29 pm

LaPe
Příspěvky: 77
Registrován: čtv srp 27, 2009 10:02 pm

Příspěvek

Souhlas,p.Březina nakoupil sklopky od Mercedesů když podlez s cenou a vyfouknul jisté OV firmě SAZKA ARENU,nebo spíš bourání a likvidaci ČKD,byl jsem u toho,byl to asi jeden z jeho posledních velkejch kšeftů.... Co jsem naposled mluvil s klukama z APB,tak tam stálo na place 40 novejch souprav a vyházel šoféry,protože neměl kšefty.....nevím,jak je to u jeřábů a nadrozměrů.......a je fakt,že to info je trochu starší..... :D
pát čer 25, 2010 11:22 pm

Uživatelský avatar
Globe
řidič angličáku
Příspěvky: 4787
Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
Bydliště: Usti nad Labem

Příspěvek

to uz je ale uplne OT :) ja to rek jen jako priklad :)
pát čer 25, 2010 11:44 pm

Uživatelský avatar
Toretto
Příspěvky: 1396
Registrován: pát bře 24, 2006 8:40 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

at si globe mele co chce Sámer má prostě pravdu!
vezmeme to zkratkou je to sice dál, zato horší cesta
pon čer 28, 2010 8:34 pm

Uživatelský avatar
K.W
Příspěvky: 43
Registrován: čtv led 31, 2008 7:16 am
Bydliště: DĚČÍN

Příspěvek

VybavÍ se mi válení pod autem,za cestu do Paříže upadlej unašeč,posilovač a těsnění pod hlavou.V létě horko v zimě zima,nalozeno 10t a do kopce 30 km/h.Malá bouda,velkej rám a olejnička.To byl LIAZ.
pát bře 25, 2011 9:58 pm

Martin 19.33
Příspěvky: 267
Registrován: pon led 31, 2011 5:32 pm
Bydliště: Brno-Venkov

Příspěvek

co se mi vybaví?

auto za který po koupi nedlužím ještě pět let, jedna zima špíny, nervů a vztekání, ale poctivé práce a potom sedm let klidného ježdění s minimálníma opravama...

když se k autu řidič chová slušně a s určitou láskou, potom se i to auto chová slušně k řidiči...

liaz je v mnoha věcech technicky nedořešené auto, já ale nepotřebuju poslední model zahraničního auta, liaz udělá stejnou práci za stejné peníze a náklady na jeho provoz jsou poloviční...

šofér (zaměstnanec) to ve většině případů nepochopí, ale majitel který v tom sedí, zainvestoval do toho auta a ví co má pod zadkem a co všechno do toho dal, tak se k tomu autu určitě chová úplně jinak...

a ti , co podráží ceny, jsou ti, co mají padesátitisícové leasingy na deset souprav a né malý živnostníček s třema liazama
sob bře 26, 2011 1:18 am

Lee
Příspěvky: 148
Registrován: pon lis 03, 2008 6:49 pm
Bydliště: Do

Příspěvek

10t a 30km/h do kopce? to by mě zajímalo s čim si to jezdil! kdyby si řek 15t a 30km/h do kopce ale s matesem to bych věřil! :wink:
sob bře 26, 2011 11:19 am

Odpovědět

Zpět na „LIAZ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 hostů