Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
Problém s motorem - padá tlak oleje
Chtěl jsem se zeptat jestli někdo nahodou nevím čím to muže být. Když zmačknu spojku tak spadne tlak oleje? Nemá stím někdo zkušenosti?
- Samer
- Příspěvky: 2171
- Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
- Bydliště: Hamry nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Rosea666 píše:takže to je vybagrovat klika ven jo?Karlos píše:To mas v haji axial na klice,jde pres nej tlak oleje od cerpadla.Tim jak je uz vic vybehanej tak umoznuje chodit klice v ose motoru,takze kdyz slapes na spojku, pres setrvak tlacis na kliku a ta se pohne a tlak ujde
Ty woe, to by mě mrdlo...
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
mam dojem že ven klika nemusí -stačí vyndat velký prsa a pod tim se to asi dá vyměnit ale už si to nepamatuju je to 20 let-přeju úspěch
jo ještě sem si vzpoměl že se to prodávalo jako hotová sada- jen nasadit -vymezit vůli jak říká kolega a Fíííí
jo ještě sem si vzpoměl že se to prodávalo jako hotová sada- jen nasadit -vymezit vůli jak říká kolega a Fíííí
Naposledy upravil(a) martin440 dne sob říj 13, 2007 11:20 am, celkem upraveno 2 x.
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Klika ven nemusi,jak pise Martin da se to udelat na aute. Nejlepsi je to delat na kanale.Musis vyhodit chladic kvuli lepsimu pristupu na remenici a tu take shodit.Dale spodni prsa motoru a dostanes se az na axial.Ten je hned za remenici.Sklada se ze dvou hlinikovych krouzku ktery jsou vzajemne zabrouseny kvuli presnosti aby neunikal tlak.Nejsem si uz jistej zda se to prodavalo zabrouseny nebo se to muselo brousit.Po nasazeni axialniho loziska je nutne vymezit vuli kliky a tim usadit lozisko.To usazeni je dost odborna prace a velmi zalezi na presnosti takze doporucuji sehnat nekoho kdo s tim ma zkusennost nebo dela motory liaz.Nam to vzdy usazoval chlapik co delal celej zivot v CSAD a bylo to bez problemu.
Karlos píše:Klika ven nemusi,jak pise Martin da se to udelat na aute. Nejlepsi je to delat na kanale.Musis vyhodit chladic kvuli lepsimu pristupu na remenici a tu take shodit.Dale spodni prsa motoru a dostanes se az na axial.Ten je hned za remenici.Sklada se ze dvou hlinikovych krouzku ktery jsou vzajemne zabrouseny kvuli presnosti aby neunikal tlak.Nejsem si uz jistej zda se to prodavalo zabrouseny nebo se to muselo brousit.Po nasazeni axialniho loziska je nutne vymezit vuli kliky a tim usadit lozisko.To usazeni je dost odborna prace a velmi zalezi na presnosti takze doporucuji sehnat nekoho kdo s tim ma zkusennost nebo dela motory liaz.Nam to vzdy usazoval chlapik co delal celej zivot v CSAD a bylo to bez problemu.
Díky moc, ten motor je na št180. A o takovím chlapkovi vím. Ale vana si dolu musi ne? nebo stačí přistup na řemenici?
jo to máš pravdu ze spoda by se tam mohlo jít dostat, ja jsem dnes koukal že ta řemenice chodi trošku divně možna se mi to jen zda ale uvidíme. Zatím to jezdí ale dneska mi začal chcat zase prozmenu motorovi olej vedle filtru jak jsou ty přívody. Hold Liazka má mládí už pryčSamer-www.liaztrucks.com píše:Hele, nedělali jste řemenici nedávno? Je to na axiálu asi...al dá se do prej doštělovat řemenicí, když to nebude úplně v prdeli. Okýnkem narveš pajcrem přes spojku celou kliku dopředu, za řemenicí to dotáhneš a mohlo by to jít...
tak ked uz budes mat dolu tie chladice tak hned vymen aj tu hadicu co ide od "hada" do filtra prvdepodobne bude tiez prasknutaRosea666 píše:jo to máš pravdu ze spoda by se tam mohlo jít dostat, ja jsem dnes koukal že ta řemenice chodi trošku divně možna se mi to jen zda ale uvidíme. Zatím to jezdí ale dneska mi začal chcat zase prozmenu motorovi olej vedle filtru jak jsou ty přívody. Hold Liazka má mládí už pryčSamer-www.liaztrucks.com píše:Hele, nedělali jste řemenici nedávno? Je to na axiálu asi...al dá se do prej doštělovat řemenicí, když to nebude úplně v prdeli. Okýnkem narveš pajcrem přes spojku celou kliku dopředu, za řemenicí to dotáhneš a mohlo by to jít...
No ted motor jsem tam vrazili před 2 měsíci. ta hadice je dobra ale nějak tam netěsní ten šroubJanik píše:tak ked uz budes mat dolu tie chladice tak hned vymen aj tu hadicu co ide od "hada" do filtra prvdepodobne bude tiez prasknutaRosea666 píše:jo to máš pravdu ze spoda by se tam mohlo jít dostat, ja jsem dnes koukal že ta řemenice chodi trošku divně možna se mi to jen zda ale uvidíme. Zatím to jezdí ale dneska mi začal chcat zase prozmenu motorovi olej vedle filtru jak jsou ty přívody. Hold Liazka má mládí už pryčSamer-www.liaztrucks.com píše:Hele, nedělali jste řemenici nedávno? Je to na axiálu asi...al dá se do prej doštělovat řemenicí, když to nebude úplně v prdeli. Okýnkem narveš pajcrem přes spojku celou kliku dopředu, za řemenicí to dotáhneš a mohlo by to jít...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 44 hostů