Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine

Odpovědět
Uživatelský avatar
Samer
Příspěvky: 2171
Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
Bydliště: Hamry nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

:lol: 5000 aut rocne, Mexiko.... :lol:

Ja jsem ty zahranicni plany slysel uz tenkrat a osobne. Uz tehdy to znelo dost pochybne. S odstupem casu je to spis zabavne.
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
čtv črc 15, 2010 9:44 pm

Safky
Příspěvky: 3310
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Posílám pár fotek Tedomů z Třineckého provozu, máme 8x 29.33 SD 6x4, 1x 150.261, vše GO Tedom v roce 2007
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Tatra + MAN = Superstroj!
pon črc 19, 2010 3:45 pm

Safky
Příspěvky: 3310
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tedom z Třince II.
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek
Tatra + MAN = Superstroj!
pon črc 19, 2010 3:48 pm

Safky
Příspěvky: 3310
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tedom z Třince III.
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek
Tatra + MAN = Superstroj!
pon črc 19, 2010 5:10 pm

Safky
Příspěvky: 3310
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tedom z Třince IV.
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek
Tatra + MAN = Superstroj!
pon črc 19, 2010 5:12 pm

Safky
Příspěvky: 3310
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tedom z Třince V.
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek
Tatra + MAN = Superstroj!
pon črc 19, 2010 5:14 pm

Uživatelský avatar
LUKA
chcanda
Příspěvky: 3580
Registrován: čtv črc 12, 2007 10:16 pm
Bydliště: Praha/Litvínov

Příspěvek

paráda ! ! !

díky za takový fotky :!: :!: :!:
L I A Z 18.33 SB
pon črc 19, 2010 7:22 pm

Liaz08
Příspěvky: 345
Registrován: ned kvě 09, 2010 11:30 pm
Bydliště: Valašské Království

Příspěvek

Pěkná galerie fotek! :wink: Tomasz, jak jste spokojeni s vozy od Tedomu? Jak je to třeba s poruchovostí apod...
Liaz má své specifické kouzlo, kterému nelze odolat.
úte črc 20, 2010 6:54 am

Uživatelský avatar
Toretto
Příspěvky: 1396
Registrován: pát bře 24, 2006 8:40 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

to by se mi líbilo třeba ta žlutá ta by mě slušela
vezmeme to zkratkou je to sice dál, zato horší cesta
úte črc 20, 2010 12:19 pm

Uživatelský avatar
Samer
Příspěvky: 2171
Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
Bydliště: Hamry nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Toretto, chybí Ti trocha pragováckýho synchro neštěstí? :lol:
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
úte črc 20, 2010 12:55 pm

TeSi
Příspěvky: 2150
Registrován: pát črc 06, 2007 12:44 pm
Bydliště: Vysočina

Příspěvek

Toretto, tak je zkus, třeba prodají :lol:...
úte črc 20, 2010 2:12 pm

Uživatelský avatar
Samer
Příspěvky: 2171
Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
Bydliště: Hamry nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

A ještě připlatí... :lol:
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
úte črc 20, 2010 3:18 pm

Spyker
Příspěvky: 236
Registrován: úte říj 23, 2007 7:32 pm

spyker

Příspěvek

Tak do těch žlutých dáli při přestavbě ZF ne????
úte črc 20, 2010 5:59 pm

TeSi
Příspěvky: 2150
Registrován: pát črc 06, 2007 12:44 pm
Bydliště: Vysočina

Příspěvek

Ano, bohužel nevím jistě, jestli u všech. Za sebe bych tipoval, že ano.
úte črc 20, 2010 7:56 pm

Safky
Příspěvky: 3310
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Zkušenosti TEDOM

Příspěvek

Ve všech autech jsou ZF 16-ti kvalty s pneumatickým posilovačem řazení z Renaultu Kerax, mají dokonce 4 zpátečky. Řazení lanovodem, jedná se o jedno z nejrychlejších manuálních řazení s kterým jsem kdy jezdil (vyzkoušeno DAF, Iveco, MAN, Mercedes, Scania, Volvo a Tatra). Motory všechny 350 koní na brzdě, 8x vstřikování Bosch, modrá 4x2 vstřik původní Lorange, Bosch jde lépe odspodu, Lorange jde lépe ve vysokých otáčkách + nemá omezovač, vyzkoušeno 120 km/h. Pokud jde o reklamace a opravy: asi na 3 autech odešly brzo lamely spojky i s přítlačákem - špatně nastavený chod spojky, náprava Madara u 4x2 použití normálních šroubů v náboji - cvakání, na autech spadly korby při sklápění dozadu, špatný svar na zadním lůžku sklápění, problém firmy z Lutína có vyrobila korby, po 6 měsících prorezlý výfuk, zatékání do kabiny, praskající plasty na dveřích, min. životnost el. ovládání oken, ale všechno jsou to prkotiny. Zásadní problém, ale za který nemůže Tedom je použití původních zadních náprav Rába, s extrémně krátkým převodem = při 90 km/hod motor točí přes 2000 ot/min., na náprávách byly udělany "repase", ale moc se na nich neudělalo, auta jely do Tedomu když měly nalítano 500 až 600 000 km, dneska mají najeto dalších 100 až 150 000 km, a nápravy jsou původní. Pochválit musím motor, který je výkonově hodně podobný MANu D20 Common-Rail 350 koní (Tatra 270 kw/370 koní EURO 3 se může jít zahrabat, pocitově má 300 koní), převodovku ZF, hmotnost prázdného auta 11,8 až 12,2 t, celková jednoduchost, není potřeba diagnostika, velká světlá výška, přední parabolické pružiny Weweler (na 7 ks), přední kotoučové brzdy (na 2 ks), klimatizace z MAN F2000, to je tak asi všechno. Spotřeba je hodně závislá na rychlosti, optimum je do 70 km/hod, což je nereálné. Průměrné spotřeby od 37 L/100 km (obrat 380 km, do Polska po rovině, tam 24 t, domů prázdný) do 65 L/100 km (obrat 20 km, kopce, 27 t tam, domů prázdný), celoroční průměry jsou 45 až 50 L/100 km. GO stálo cca. 1,4 mil Kč bez DPH, nedávno jsme koupili úplně nový Renault Kerax 450.42 8x4 Molčík S3 s hydraulickou bočnicí, najeto 300 km za 1,8 mil. Kč bez DPH, ale v roce 2007 by to byly 3 mil. Kč bez DPH. To, že jsme koupili Tedom nelituju, asi bych to udělal zas.
Tatra + MAN = Superstroj!
úte črc 20, 2010 8:00 pm

Odpovědět

Zpět na „LIAZ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 hostů