Stránka 29 z 31

Napsal: stř pro 23, 2009 1:22 pm
od TeSi
T613> Tatra může být ráda, že je ráda. Nebude to trvat zase tak dlouho, než krachne - není tam "žádný" vývoj...

Napsal: stř pro 23, 2009 1:22 pm
od Frenky
ale co jsem slyšel,tak to vázně někde s prodejností

Spyker

Napsal: stř pro 23, 2009 6:21 pm
od Spyker
TeSI: Meleš hlouposti s Tatrou jsi v životě nejezdil tak tady nechytrač.......

Napsal: stř pro 23, 2009 6:25 pm
od MEJLA´
Peťo nevím co tady plácáš Ty,tady se nejedná jezdil nebo nejezdil...
Řeší se tady vývoj,a stav automobilky. :roll:

Napsal: stř pro 23, 2009 6:25 pm
od Toretto
já jsem s tatrou jezdil, ale co se týče prodeje o tem nevím z hola nič

Napsal: stř pro 23, 2009 7:02 pm
od TeSi
Spyker> Ukaž mi jednu automobilku (kromě Tatry a TEDOMu...), která ještě nemá v prodaných-nabízených autech Common rail :wink:. Taky bych chtěl vcelku vidět auto, které má na střeše krabici jako kráva (klimatizaci), jak kdyby jinam nešla dát - možná ale chtějí, aby každý viděl, že to má klimu :lol:. O komfortu vnitřku, motorovce a kotoučových brzdách se radši bavit nebudeme. Sice počítač někdy radši nemít, ale počítat prům. spotřebu na kalkulačce, to promiň, jsme už ale v 21. století! Ale stop OT, jsme v Liazkách! Díky, ale TATRU pouze čmoudu a do rybníka na blato.

P.S.: Nevím, proč bych musel jezdit s Tatrou (papíry nemám a C ani nechci...), abych mohl znát ekonomickou a výrobní situaci v automobilce.

Napsal: stř pro 23, 2009 7:42 pm
od Karel334
No jen common rail žádná výhra.Jednou až ty starý motory nebudou budete všichni vzpomínat.U renault prem. dci jsem platil za trysku 12tis kč x 6 ks,repas čerpadl.25tis, a že to poděláš na dvorku si nech jenom zdát.pokračuji Fiat Ducato 2.0 HDI čerpadlo jedno 4tis,druhé+ vstřikovače a práce servisu 28tis kč.fakt výhra to mít pod kapotou.Opravdu píčácký motory.zlatý starý TD,TDI.

Napsal: čtv pro 24, 2009 8:36 am
od Petr
karel334 :lol: :lol:

Napsal: čtv pro 24, 2009 3:20 pm
od Fido 18.33 TBV
Já to říkám pořád elektronika k motoru nepatří... Nevím co je na tom pravdy, ale u 1.5dCi nejde, aby si sehnal nový čerpadlo, vstřiky a udělal plug and play, nejdřív to musíš do ŘJ nahrát, aby věděla s kým má tu čest. :D To samé je když jsem s tátou měnil na naší Laguně dveře, knížce bylo napsáno, že se má odpojit baterka, táta si říkal na co? Jediný co vede do dveří je central, tak jsme dveře prohodili a Laguna nešla nadlábnout :D stačilo na chvíli odpojit baterku a bylo to. Kdo tohle neví tak ho to muže nemile zaskočit , ale zas pro změnu je to lepší než když ve výrobě zapomenou v karburátoru vyvrtat dírku, vy se s tím celý den s*rete, 2x po sobě ho rozeberete, smontujete a pak vemete do ruky ten starej a uvidíte to :D

Napsal: ned led 17, 2010 9:10 pm
od danies
Na stránkách Tedomtruk píšou, že stránky jsou ve vývoji. www.tedomtruck.cz Že by chystali něco nového? Další možnost je, že je zrušili úplně.

Napsal: ned led 17, 2010 9:30 pm
od MEJLA´
Spíše ta druhá možnost... Bohužel... :(

Napsal: pát úno 05, 2010 7:19 am
od Veselda
Dle informací v obchodním rejstříku vstoupila firma TEDOM TRUCK s.r.o. k 1.1.2010 do likvidace. :(
Takže konec.

Napsal: pát úno 05, 2010 8:46 am
od roadtrain
sláva

Napsal: pát úno 05, 2010 11:32 am
od burny
no jo ty abys zas nerýpnul :evil: :twisted:

Napsal: pát úno 05, 2010 12:12 pm
od roadtrain
já nerejpu ale aspon se obnoví vozový park mě se třeba Tedom na oko líbil