Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine

Odpovědět
jog!n
Příspěvky: 731
Registrován: sob bře 25, 2006 5:54 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

co to je 150 KM
Na přechodu pro chodce, drtí TATRA důchodce. Důchodce se vrtí, ale tatra drtí :D
http://kontejnery.ic.cz
pát bře 31, 2006 5:53 pm

Karel 334

Příspěvek

Toretto píše:a to asi nemáš do soupravy a ne jezdíš denně 150 km pro píselk po dálnici co?
Ta líza lítá někdy i 300km každej den.815ky 250km i z vlekama.Hlavně v tomto období kdy je všude plno marastu.Návěsy4x2 nikam dnes nezajedou(snad v létě) tak musej nastoupit český kovadliny. Přísahám nekecám.
pát bře 31, 2006 9:59 pm

david
Hlavní admin
Příspěvky: 5752
Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Toretto..tak včera jsem na tohle auto koukal za plotem a dneska jsem jí našel na TipCars.cz
http://www.tipcars.com/applications/scr ... volvo=1687

Firma Auta-stroje s.r.o.-Jablonec nad Nisou
pon dub 10, 2006 12:43 pm

cuisine
Příspěvky: 4179
Registrován: stř bře 08, 2006 9:26 pm

Příspěvek

Kód: Vybrat vše

http://www.tipcars.com/basic/karta.php?kf=1739&ki=0183&amb=E&tn
=Liaz%26nbsp%3B29.33+SD+6x4+Euro+2&odkud=M&Lang=cz

já přidám taky jednu šestikolku ... ta je kousek od nás tady ... :wink:

Upravil-martin_100
pon dub 10, 2006 2:32 pm

Návštěvník

Příspěvek

O třínapravovou sklápěcí liazku jsem měl zájem hned jak jsem ji viděl na Autotecu asi před deseti lety(možná mám ještě doma nějaké prospekty). Chtěl jsem ale verzi 6x6 s držákem na sněžný pluh,ale nebyli to schopni vyrobit,takže z toho sešlo.Pak si u nás dva dopravci koupili dvě 6x4,ale nebyli z toho nadšení.Na jedné pořád odcházela převodovka a s tou druhou byly taky pořád problémy a tak mě raději doporučovali Tatru,ale to je strašný žralok,tak jsem zůstal u své 151 a 706 MTSP 27.U té 151 je ten přední náhon nějak blbě vymyšlený,dělá to strašný kravál,pořá se něco kazilo v převodovce,to u toho matesa to bylo lepší(teda ten přední náhon)
pát dub 14, 2006 5:18 pm

Karel 334

Příspěvek

Anonymous píše:O třínapravovou sklápěcí liazku jsem měl zájem hned jak jsem ji viděl na Autotecu asi před deseti lety(možná mám ještě doma nějaké prospekty). Chtěl jsem ale verzi 6x6 s držákem na sněžný pluh,ale nebyli to schopni vyrobit,takže z toho sešlo.Pak si u nás dva dopravci koupili dvě 6x4,ale nebyli z toho nadšení.Na jedné pořád odcházela převodovka a s tou druhou byly taky pořád problémy a tak mě raději doporučovali Tatru,ale to je strašný žralok,tak jsem zůstal u své 151 a 706 MTSP 27.U té 151 je ten přední náhon nějak blbě vymyšlený,dělá to strašný kravál,pořá se něco kazilo v převodovce,to u toho matesa to bylo lepší(teda ten přední náhon)
U 151 je problém v kardanech.Min každé 2roky dávám nové.Jak to začne drnčet něco se musí vyměnit.Když se to nechá přenáší se to dál až do difer.a převodovky.Je problém i na řízení . Jde dost těžko a na místě není možné zatočit prázdný a co potom naložený.Nahradil jsem servopumpu a servo z ř300 a jde to prstem.Celkem je to žiletka.
sob dub 15, 2006 11:24 pm

riko
Příspěvky: 936
Registrován: sob dub 15, 2006 10:49 am
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm

Příspěvek

To bylo přesně ono,auto začalo drnčet,v převodovce zarachotilo a 75.000,- v pr...... :mad:
sob dub 15, 2006 11:30 pm

Uživatelský avatar
Toretto
Příspěvky: 1396
Registrován: pát bře 24, 2006 8:40 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

musím ještě něco vydělat a když se to poštěstí tak do ní půjdu nejhorší je , že dneska není sranda vzít něco na lízing buď mi někdo nezaplatí nebo nebude prace

škoda, že do 3 nápravovky neprali hned ZF
ned dub 16, 2006 8:40 pm

riko
Příspěvky: 936
Registrován: sob dub 15, 2006 10:49 am
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm

Příspěvek

Mě se líbilo,když kdysi na Autotecu nabízeli třínapravovou liazku s nosností 22 tun,tak jsem potom volal do fabriky že mám o ni zájem a tam mě řekli že to nevyrábějí,protože zjistili že by s takovou váhou nešlo zabrzdit :lol:
pon dub 17, 2006 12:24 pm

riko
Příspěvky: 936
Registrován: sob dub 15, 2006 10:49 am
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm

Příspěvek

Zítra máš tu liazku v anonnci za 650.000,-
úte dub 18, 2006 9:04 pm

david
Hlavní admin
Příspěvky: 5752
Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak...tohle asi není zrovna klasická 29.33 SD. Co to ale je...napadá mě přestavba z komunálního podvozku:
Obrázek
http://www.suspj.cz/stroje.htm
čtv dub 20, 2006 9:14 am

Uživatelský avatar
Zdeněk
Příspěvky: 98
Registrován: stř bře 01, 2006 9:22 am
Bydliště: Plzeň

Příspěvek

david píše:Tak...tohle asi není zrovna klasická 29.33 SD. Co to ale je...napadá mě přestavba z komunálního podvozku
Zdravím.Pravdu máš,byl to původně nejspíš pres a je po GO z ČAO Teplice.V létě jezdí s vysprávkovou soupravou KOBIT TURBO(myslím 7000)a v zimě s italskou posypovou nástavbou GILETTA.S korbou jako"sklopka"jsem ji ještě nikdy neviděl.ZR.
čtv dub 20, 2006 3:11 pm

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 1729
Registrován: stř bře 01, 2006 6:32 pm
Bydliště: Slovakia

Liaz 6x4

Příspěvek

V priprade tej sklopky,jedna sa o podvozok 151.270,ktory bol upraveny a ma pridanu napravu,cim vzniklo vozidlo 6x4.Uprava vznikla v Autocomercii a celkovu GO urobila firma CAO Teplice. :!:
čtv dub 20, 2006 6:02 pm

octavus
Příspěvky: 92
Registrován: úte bře 21, 2006 7:59 pm
Bydliště: Prostějov

Re: Liaz 6x4

Příspěvek

Juraj píše:V priprade tej sklopky,jedna sa o podvozok 151.270,ktory bol upraveny a ma pridanu napravu,cim vzniklo vozidlo 6x4.Uprava vznikla v Autocomercii a celkovu GO urobila firma CAO Teplice. :!:
Je to opravdu 6x4? Není to spíš 6x2? Jen mě tak napadá, jestli to má nějakej velkej smysl přidat tam tu nápravu navíc, protože levný to jistě nebylo.
čtv dub 20, 2006 8:45 pm

Uživatelský avatar
Toretto
Příspěvky: 1396
Registrován: pát bře 24, 2006 8:40 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

smysl je jednoduchej a to věčí tonáž a lepší brzdy , ale je to pravda tenhle podvozek mají u nás popeláři
čtv dub 20, 2006 9:21 pm

Odpovědět

Zpět na „LIAZ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů