Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
MS
Myslim ze ten MT s podvozkom RT bol typ MS,tu je jedna fotka,ale v prevedeni ramenovy nakladac.
http://www.liaz.developstudio.com/images/mt/026.jpg
Pre zaujimavost,existoval aj sklapac MT s dlhym podvozkom ako sa pouzival u rady RTS a mal motor aj napravy MT
http://www.liaz.developstudio.com/images/mt/026.jpg
Pre zaujimavost,existoval aj sklapac MT s dlhym podvozkom ako sa pouzival u rady RTS a mal motor aj napravy MT
-
- Medvěd
- Příspěvky: 3182
- Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
- Bydliště: Reichenberg
Teď jsem si pozorně prohlédl galerii a toto je ten sklápěč. Je v kategorii MT
http://www.liaz.cz/obrazek.php?cislo=42 ... t_galerie#
http://www.liaz.cz/obrazek.php?cislo=42 ... t_galerie#
Už tu nejsem, už mě s fórem neotravujte.
-
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Aha,...takže nastává otázka, jestli autor stránek nezařadil taky tu fotku do špatný kategorie.tatracyber píše:Teď jsem si pozorně prohlédl galerii a toto je ten sklápěč. Je v kategorii MT
http://www.liaz.cz/obrazek.php?cislo=42 ... t_galerie#
Jak už jsem psal včera a jak je moje zkušenost, fakt to mnohdy není jednoznačně jednoduché určit - co je už MT a co je RT. Já si to z provozu moc nepamatuju a když jo, tak jen od pohledu:)
A moje bádání třeba v prospektech vedlo k závěru, že i tam jsou někdy nesmysly, např. v tom, že tam plácli obrázek nějakého vozu, který ale neodpovídá tomu popisku:(
A výroba trvala dlouho, navíc obou řad souběžně, do toho se na vývoz do spřátelených socialistických a podobně smýšlejících rozvojových zemí splácalo asi kde co a pak se to třebas dostalo na náš trh a nehledě na to, co se v generálkách různě změnilo o šikovně opravilo = aby se v tom teď prase vyznalo
Přesto bych si myslel, že rozvor 4000mm by mohl být poznávacím a rozlišovacím znakem vozů RT a rozvor 3650 (už jsem to dohledal) znakem vozů MT, nicméně vyjímky jsou jistě možné, dokonce bych řekl velmi pravděpodobné.
(myšleno na valníky, sklápěčky a nástavby na těhle podvozcích)
A moje bádání třeba v prospektech vedlo k závěru, že i tam jsou někdy nesmysly, např. v tom, že tam plácli obrázek nějakého vozu, který ale neodpovídá tomu popisku:(
A výroba trvala dlouho, navíc obou řad souběžně, do toho se na vývoz do spřátelených socialistických a podobně smýšlejících rozvojových zemí splácalo asi kde co a pak se to třebas dostalo na náš trh a nehledě na to, co se v generálkách různě změnilo o šikovně opravilo = aby se v tom teď prase vyznalo
Přesto bych si myslel, že rozvor 4000mm by mohl být poznávacím a rozlišovacím znakem vozů RT a rozvor 3650 (už jsem to dohledal) znakem vozů MT, nicméně vyjímky jsou jistě možné, dokonce bych řekl velmi pravděpodobné.
(myšleno na valníky, sklápěčky a nástavby na těhle podvozcích)
Neměli by jste nikdo fotky liazu RT bobr jako je zde ten prospekt.Díky.
http://www.liaz.cz/galerie/rada_rt_prospekty/42.jpg
http://www.liaz.cz/galerie/rada_rt_prospekty/42.jpg
-
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Pokud ano, tak je rád vystavím přímo na stránkách...takže mě taky jednu kopii prosím;-)Dr.Street píše:Neměli by jste nikdo fotky liazu RT bobr jako je zde ten prospekt.Díky.
http://www.liaz.cz/galerie/rada_rt_prospekty/42.jpg
-
- Medvěd
- Příspěvky: 3182
- Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
- Bydliště: Reichenberg
-
- Medvěd
- Příspěvky: 3182
- Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
- Bydliště: Reichenberg
Re: RT 6x6
V tom clanku pisou ze si to ti hasici postavili sami, ze to ma z RT jen napravy a kabinu, jinak podvozek je z LIAZu a motor je Detroit diesel ale nejak tomu vsemu neverim, ty fotky sou strasne nepovedenyJuraj píše:Ten hasicsky RT 6x6 je len velmi dobra fotomontaz.RT existovali len v prevedeni 6x2,ale nie hasicske.
Už tu nejsem, už mě s fórem neotravujte.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů