Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine

Uživatelský avatar
vodic216
Příspěvky: 505
Registrován: sob lis 10, 2012 6:46 pm
Bydliště: Martin

Příspěvek

Obrázek Obrázek
stř dub 27, 2016 7:20 pm

Uživatelský avatar
vodic216
Příspěvky: 505
Registrován: sob lis 10, 2012 6:46 pm
Bydliště: Martin

Příspěvek

Kto uhádne ,čo je na tomto aute inak :?:
Obrázek
pon črc 25, 2016 7:14 pm

Uživatelský avatar
Ťiger
Příspěvky: 254
Registrován: čtv led 13, 2011 9:28 pm
Bydliště: Drienov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Dlhá kabína rady 110 ;) ramenače mali krátke kabíny rady 150
Aktuálny problém vyžaduje aktuálne riešenie . . .
Všetko je možné. Dosiahnuť "nemožné" trvá len o čosi dlhšie.
Inteligentný človek je nútený občas sa opiť, aby mohol komunikovať s idiotmi naokolo
pon črc 25, 2016 8:50 pm

Uživatelský avatar
vodic216
Příspěvky: 505
Registrován: sob lis 10, 2012 6:46 pm
Bydliště: Martin

Příspěvek

Výborne, tu je dôkaz :D
Obrázek Obrázek
úte črc 26, 2016 4:29 pm

Uživatelský avatar
vodic216
Příspěvky: 505
Registrován: sob lis 10, 2012 6:46 pm
Bydliště: Martin

Příspěvek

ObrázekPo Prešove ešte jazdiaca
pát srp 12, 2016 9:53 pm

Marek Kubík
Příspěvky: 80
Registrován: pon pro 15, 2008 7:08 pm
Bydliště: Stochov okr.Kladno
Kontaktovat uživatele:

LIAZ Bobr 16.2

Příspěvek

ned lis 13, 2016 3:10 pm

rightname
Příspěvky: 2
Registrován: úte úno 06, 2018 8:04 am

Re: Komunály

Příspěvek

Dobrý den,
prosím znalce o pomoc. Píšu článek o historii popelářských vozů v českých zemích. Od 50. let dál se používal pro tyto účely také vůz Škoda 706 R a RTK, vyráběný v Liazu, nástavbu dělaly Brandýské strojírny. Ale nemůžu se dobrat informace, odkdy se na těchto vozech přestolo používat logo Škoda a začala se používat přední maska s logem Liaz, resp. jestli se vyráběly popelářské vozy zcela s technikou Liaz. Prosím, pomůže někdo?
Díky
úte úno 06, 2018 11:01 am

Uživatelský avatar
Timy
Příspěvky: 2208
Registrován: stř lis 26, 2008 6:04 pm
Bydliště: Gottwaldov

Re: Komunály

Příspěvek

Popelářský podvozek řady R nesl označení Škoda 706 ROK - to jen pro upřesnění. V roce 1958 byl ve výrobě nahrazen typem Škoda 706 RTK, což už byla řada 706 RT. Typ 706 RTK se ve výrobě udržel až do roku 1984, kdy byl nahrazen popelářskými vozy LIAZ 110.820 a LIAZ 110.830. Z uvedeného vyplývá, že typ 706 RTK za dobu své výroby nesl na masce nejdříve pouze logo okřídleného šípu, od sedmdesátých let se k okřídlenému šípu přidalo i logo LIAZ. Jak to bylo se samotným názvem vozu, netuším. Nejsem si jistý, jestli se zhruba od těch sedmdesátých let nepoužívalo něco ve stylu LIAZ Š706 RTK, nebo to celou dobu zůstalo pod původním názvem Škoda 706 RTK.

Co se týká těch roků, které jsem uvedl, tak jsou bez záruky. Napsal jsem to pouze narychlo z hlavy. Pokud má někdo po ruce Václavíkovi knihy, nechť mne případně upřesní. Ten první datum, který jsem uvedl, může být v rozmezí 1957, 1958, 1959. Počátek používání loga LIAZ může být v těch sedmdesátých letech, jak jsem napsal, nebo případně na konci šedesátých. A počátek výroby typů 110.820 a 110.830 (a s tím související konec výroby 706 RTK) může být v rozmezí 1983-1985.
!LIAZ 4life!
úte úno 06, 2018 4:40 pm

rightname
Příspěvky: 2
Registrován: úte úno 06, 2018 8:04 am

Re: Komunály

Příspěvek

Díky moc!
pát úno 09, 2018 12:30 pm

Odpovědět

Zpět na „LIAZ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti