Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
servo
Hele chlapy co se stane když na 300vkovej motor dám servo ze 150tky?
Nebo takhle budeme dávat do stopadesátky motor z 300kila a chceme tam nechat staré servo
jde o to jestli se to nevysere, když má 300 motor větší tlaky?
prosím jen fakta případně zkušenosti a né to co si myslíte
díky
Nebo takhle budeme dávat do stopadesátky motor z 300kila a chceme tam nechat staré servo
jde o to jestli se to nevysere, když má 300 motor větší tlaky?
prosím jen fakta případně zkušenosti a né to co si myslíte
díky
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11910
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
myslím že duležitý je počet otáček(převodovej poměr)a tlak záleží na přetlakovým ventilu
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
http://liaz.cz/galerie/rada_300_sklapec ... skl087.jpg - tohle je taky z tahače,né? a nevypadá špatně
L I A Z 18.33 SB
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Servo z LIAZ s předkem
Nechtěl jsem zakládat nový téma, tak to hodím sem.
Měnil jsem servo a jen tak mě napadlo zkontrolovat štítky (samozřejmě až jsem měl to starý venku z auta, takže už to bylo jedno). Každý má jiný poslední číslo - 1 a 5. Podle katalogu je 5 pro auta s předkem, ale ostatní údaje jsou stejný. Včem je tedy rozdíl?
Měnil jsem servo a jen tak mě napadlo zkontrolovat štítky (samozřejmě až jsem měl to starý venku z auta, takže už to bylo jedno). Každý má jiný poslední číslo - 1 a 5. Podle katalogu je 5 pro auta s předkem, ale ostatní údaje jsou stejný. Včem je tedy rozdíl?
Auto s předním náhonem by mohlo mít menší rejd, pak by ti to servo nemuselo chodit úplně do rejdu. Ale to je jen domněnka.
Já jsem teď měnil monoblok na Tatře, přesto že mi tvrdili že je stejný (podle čísla co jsem jim nadiktoval ze starého serva) tak bylo jinačí a skoro celou otáčku do rejdu na jednu i na druhou stranu to neposilovalo a musel jsem to tahat rukama. Týpek se to sice snažil poladit nějakým dorazovým kolíkem ale bezúspěšně. Opravili mi mezitím staré a to chodí jak má- ale netvrdím že to nemohlo být jen nekvalitně provedenou opravou.
Já jsem teď měnil monoblok na Tatře, přesto že mi tvrdili že je stejný (podle čísla co jsem jim nadiktoval ze starého serva) tak bylo jinačí a skoro celou otáčku do rejdu na jednu i na druhou stranu to neposilovalo a musel jsem to tahat rukama. Týpek se to sice snažil poladit nějakým dorazovým kolíkem ale bezúspěšně. Opravili mi mezitím staré a to chodí jak má- ale netvrdím že to nemohlo být jen nekvalitně provedenou opravou.
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
Taky jsem to zkoušel několikrát odvzdušňovat ale bezvýsledně. Tyhle Tatry mají na páce řízení co jde ze serva dorazy (štelovatelné) a když jsem pod to lehl a kamarád mi s tím točil co ho servo pustilo tak na každé straně jsem byl cca 2 cm od dorazu. Po výmněně klid
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
Teď už jsem doma ale zítra ti můžu nafotit kde to ten mechanik ladil. Nevím jestli je to tvoje servo podobné a jestli tam ty dorazové kolíky máš taky. Je to nahoře na servu, na tom prvním servu byly na dvou stranách, na tom mém je jen jeden. Je to (tuším, nezaměřil jsem se na to tak krapet střílím od boku) 8mm závit který je zakontrovaný. Čouhá to směrem nahoru. Zítra to upřesním s fotkou, třeba někdo bude mít fotku na skladě
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů