Stránka 7 z 9

Napsal: úte zář 30, 2008 6:06 pm
od Franc
Já začínal na 150tce.
Když byla nová tak všechno v pohodě ale pak to byla pořádná ***** !
Pořád nad kanálem,prostě každou chvíli se něco podělalo... :(
Teď jeezdim Xefkem ale koupil sme si TBV z 95týho a je to mrcha :cry:
Musim ho hodit do kupy...

Napsal: úte zář 30, 2008 9:19 pm
od oro
Za chvilku bude to nejtěžši nastartovat.....asi tam dám ten bordel s kapslí......co vysušuje vzduch......co vy na to?

Napsal: stř říj 01, 2008 5:51 pm
od Toretto
myslíš vysoušeč já ho tam mám :-)

Napsal: čtv říj 02, 2008 3:15 pm
od Stryko
Toretto: Díky za typ. a když by jí kupoval je něco na co si dát secielně bacha nebo na co se zaměřit ?? Aby si jen nepřidělal práci.

Napsal: čtv říj 02, 2008 4:32 pm
od Toretto
důležité nebo co já bych doporučil, aby to mělo převodovku ZF 16 ne naší pragu ta se sere.

Napsal: čtv říj 02, 2008 6:09 pm
od Globe
Stryko píše:Tohle je asi nejpříbuznější téma mému dotazu.
Kamarád (zelinář) zvažuje zakoupení tahače Liaz pro vnitro i pro jízdy ven když se naskytnou. Zajímal by mě váš názor jestli to není bláznovství? Dále bych se zeptal co koupit za rok výroby/typ a na co si dát při koupi pozor.
Předem děkuji za vaše rady a názory.
hehe.. zrovna nedavno sme tohle resili se Samerem.. ja mam sice liazy strasne moc rad a jsem srdcar.. ale do podnikani bych s nim asi nesel.. zvlast na vecech jako treba zelenina.. je sice fakt ze u novejch aut uz si nic neudelas, ale zase kdyz se ti vys.. v pul treti rano novy premium na dalnici, zvednes telefon a za dve hodiny tam mas asistenci.. coz v dnesni just in time dobe neni k zahozeni.. je otazka jak moc je tohle na zelenine potreba..

kazdopadne, kdyby se nakonec rozhod pro liazku, urcite 18.33 nebo lip 19.33 a urcite jak psal Torreto se ZFkou.. obcas se najde na inzeratech peknej kousek kterej by moh este par let dobre slouzit 8) preju hodne stesti pri vyberu a pak se pochlub co nakonec koupil =)

Napsal: čtv říj 02, 2008 6:41 pm
od TeSi
myslím, že při dnešních cenách tahačů, je lepší zvolit něco novějšího, kvalitnějšího, pohodlnějšího a s větším komfortem při servisování..

všechno ale záleží, kolik můžeš investovat...

Napsal: čtv říj 02, 2008 9:21 pm
od martin440
Stryko píše:Toretto: Díky za typ. a když by jí kupoval je něco na co si dát secielně bacha nebo na co se zaměřit ?? Aby si jen nepřidělal práci.
pokud ho budeš kupovat , tak všechny mají vyhřívání ( taková tyčinka příkon asi 60-100 wattů ) tak si kup ten s výhřevem....

Napsal: pát říj 03, 2008 8:50 am
od Toretto
ono jde o tom kolik na to má korunek

a taky jak daleko bude jezdit?

jestli koupí za půl mega nějaký chcíplý volvo nebo za dvě stě Liazku tak to vyjde skoro na stejno

Napsal: pát říj 03, 2008 2:01 pm
od Stryko
Každopádně mnohokrát díky za vaše typy, rady a názory. Také jsem zvědav co nakonec vybere. U něj to bude běh na delší trat takže doufám že se rozhodne co nejdříve a vám dám samozřejmě vědět (i s fotodokumentací) co koupil ať už to bude Liaz nebo nějaká cizina :wink:

martin440: Zeptám se ta vyhřívací tyčka je na co a kde bych jí měl hledat nějak si to nedokážu představit. Díky moc

Napsal: pát říj 03, 2008 4:00 pm
od Globe
Stryko píše: martin440: Zeptám se ta vyhřívací tyčka je na co a kde bych jí měl hledat nějak si to nedokážu představit. Díky moc
to je vzadu mezi blatnikama.. aby te nestudily ruce pri tlaceni :D :D

Napsal: pát říj 03, 2008 9:29 pm
od 9 Tr
Trochu mi to připomíná jeden nákup, myslím že to byla první velká dodávka vozů, tahačů pro JipoCar. Majitel nakoupil nějaké zahraniční vozy a novinář se ho ptal, proč zahraniční a ne české. Načež majitel odpověděl:" České vozy jsou schopny jet polem, lesem, loukou, rybníkem, ale ne po silnici..."
Myslím,ž e to vystihl dobře. Teď si dorozšiřuji řp. o C na Lízině 100 a mápravdu, ta po silnici jede, ale spíš je vhodná do terénu, je jí to prostě jedno. :lol:

Napsal: pát říj 03, 2008 9:39 pm
od martin440
Stryko píše:
martin440: Zeptám se ta vyhřívací tyčka je na co a kde bych jí měl hledat nějak si to nedokážu představit. Díky moc
je to přímo v tom regulátoru pod plastovou krytkou bejvá tam štekr na zapojení na 24 nad tím regulátorem je patrona některý volva třeba měli dvě jestli to najdu tak ti sem hodim foto :wink:
Globe-www.liaztrucks.com píše:
to je vzadu mezi blatnikama.. aby te nestudily ruce pri tlaceni :D :D
vole... :roll:

Napsal: pon říj 06, 2008 10:41 am
od Stryko
To bys byl hodný díky moc :wink:

Napsal: pát pro 05, 2008 9:07 pm
od jakub190
no já jsem dělal papíry C a hned C+E na LIAZce a vzpomínám na ní rád, teď jezdím už asi 3 roky se scánií, ale na LIAZku vzpomínám rád, tenkrát jsem měl teprve asi měsíc starý papíry na osobák, nebyl jsem vůbec vyježděnej a když jsem sednul do LIAZky, který ještě špatně vypínala spojka, tak jsem myslel, že se pos... ono tam třeba 2jka nešla vůbec zařadit, když to auto stálo, a podřadit z 4ky na 3ku - respektive tam tu 3ku najít, to bylo umění:-) ale jinak se s tím jezdilo pěkně, akorád je potřeba více času aby si na to člověj zvyknul. Je to opravdui dle mého dobré pro začátečníka, protože, kdo zvláne tohle, tak už zvládne snad vše a podle mě i pochopí, jak jezdit s náklaďákem, a né ty co sednou do kamionu s automatem a jezděj jak formule 1. Zase bych hse rád s Lízou někdy svezl