Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
-
- Příspěvky: 267
- Registrován: pon led 31, 2011 5:32 pm
- Bydliště: Brno-Venkov
- Matúš Sabo
- Zaklinač
- Příspěvky: 2428
- Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
- Bydliště: Bystre n/T
tak si vesele jezdím a najednou jednoho krásného pátku se mi to na skládce po lehké ráně zastavilo
a mimo jiné , mi něco pocvakávalo v motoru , ale k tomu se dostaneme .
tak to zabrzdím , vylezu ven a říkám si co se stalo . . skříň ? diferák ? poloosa ? nic jsem okem neviděl , tak jsem dal kvalt a kardanka se točila. tak říkám poloosa nebo diferák . .
došel jsem pro buldozer aby mě zapřáhnul a dotáhne mě to vysypat , jenže mě nemohl utáhnout , říkám si to je divný , no a oni stáli obě zadní kola
tak mě po smyklu odvlekl opodál a musel jsem to trošku rozebrat aby to šlo odtáhnout , jenže jak to bylo kouslý , tak to zůstalo našponovaný a poloosy byli jakoby v tahu tak nešli vytáhnout , tak jsem na jedný straně musel vymlátit reduktor
no , jenže byl pátek a já jel na celý víkend pryč , tak jsem to doma odstavil a přišlo to na řadu v neděli odpoledně abych mohl jít v pondělí do práce , tak jsem vyndal diff a hned jsem veděl
jenže proč se to stalo ? to mi jasný není . . . . ale nic , doma byl naštěstí nějaký dárce , tak se tam dal celý
a mezitím jsem ještě potřeboval zjistit proč mi to neřadí uzávěrku , co to auto mám , tak nefungovala. ta vidlička , co tam v liazu dali na zařazování uzávěrky by byla dobrá tak jak dořák okapu ! ! ! vidlička je přivařená k čepu který vede do ovládacího válečku , ale to je svár jak kdyby si vlaštovky lepili hnízdo , jako větší vývoj jsem fakt neviděl
v pondělí jsem mohl vyrazit do akce , ve vleku a již zmiňované cvakání v motor se dopodledně zhoršilo , tak jsem si odklopil kabinu , koukám co kde a co nevidím . . těsnění pod hlavou , foukal ven výfuk z prvního válce směrem k vrtuli a mezi 2. a 3. hlavou to bylo taky trošku očouzený , ale tam to ještě neplácalo.
nic neobvyklýho , to je liazácká klasika , ale nesmělo by to být po měsíci ježdění a 2500km ! ! !
takže rozebrat , srovnat hlavy , nový těsnění a uvidíme . . hlavy byli trochu křivý
proč jsou ty kroužky popraskaný ? kolik se mají utahovat hlavy ? utahujeme na 36kN , někdo říká že stačí na 30 , Motorena Hostivař zase utahují na 40 . . ? nemůže to být že to je přetáhlý moc ?
dneska si vyrazím ráno do práce a pod motorem lože oleje , říkám si co je , odklopím a špatně jsem tam dal těsnění pod víko že byli jakoby přes sebe. banalitka , jenže pak koukám že tak kdesi cosi těče a ona nafta . . . . samozřejmě že z toho zkurvence přepadovýho že jak se s tím hejbalo tak v jednom místě prasknul takže rychlooprava uříznutím a nastavením kusem hadice
okolo oběda si vyrazím ze soupravou recyklátu nělam v Veltrusům , cesta tam v pohodě. Přijedu na místo , chcípnu to a jdu se podívat jestli tam zajedu , za pár minut se vrátím k autu a už jsem to nenastartoval , tak pumpuju naftu pumpičkou a pak to jakž takž chytlo. jedu do stavby úuký mostek z panelů a víc jak 90 stupňů za roh ,po okrajích mokrá tráva , jedu co nejblíž k zábradlí aby se mi tam poskládal vlek , najedu na trávu a prásk do zábradlí , takže odřený nárazník , prasklý plast okolo blinkru a odřený laminátový podnárazník
pak jedu a mírný kopec a na dvojku se to začalo dusit , řikám co to sakra je. tak jsem dal C-čko a sotva jsem to vytáhnul na kopeček , vysypu , vymotám se za stavby a jdu hledat příčinu. No , probroušená naftová hadice od filtrů k čerpadlu. říkám dobrý , jinou nemám . . takže jsem vyřadil filtry a rovnou z nádrže jsem jel do čerpadla. . .
no , takže asi tak , dneska jsem měl asi 5x sklopenou kabinu
a mimo jiné , mi něco pocvakávalo v motoru , ale k tomu se dostaneme .
tak to zabrzdím , vylezu ven a říkám si co se stalo . . skříň ? diferák ? poloosa ? nic jsem okem neviděl , tak jsem dal kvalt a kardanka se točila. tak říkám poloosa nebo diferák . .
došel jsem pro buldozer aby mě zapřáhnul a dotáhne mě to vysypat , jenže mě nemohl utáhnout , říkám si to je divný , no a oni stáli obě zadní kola
tak mě po smyklu odvlekl opodál a musel jsem to trošku rozebrat aby to šlo odtáhnout , jenže jak to bylo kouslý , tak to zůstalo našponovaný a poloosy byli jakoby v tahu tak nešli vytáhnout , tak jsem na jedný straně musel vymlátit reduktor
no , jenže byl pátek a já jel na celý víkend pryč , tak jsem to doma odstavil a přišlo to na řadu v neděli odpoledně abych mohl jít v pondělí do práce , tak jsem vyndal diff a hned jsem veděl
jenže proč se to stalo ? to mi jasný není . . . . ale nic , doma byl naštěstí nějaký dárce , tak se tam dal celý
a mezitím jsem ještě potřeboval zjistit proč mi to neřadí uzávěrku , co to auto mám , tak nefungovala. ta vidlička , co tam v liazu dali na zařazování uzávěrky by byla dobrá tak jak dořák okapu ! ! ! vidlička je přivařená k čepu který vede do ovládacího válečku , ale to je svár jak kdyby si vlaštovky lepili hnízdo , jako větší vývoj jsem fakt neviděl
v pondělí jsem mohl vyrazit do akce , ve vleku a již zmiňované cvakání v motor se dopodledně zhoršilo , tak jsem si odklopil kabinu , koukám co kde a co nevidím . . těsnění pod hlavou , foukal ven výfuk z prvního válce směrem k vrtuli a mezi 2. a 3. hlavou to bylo taky trošku očouzený , ale tam to ještě neplácalo.
nic neobvyklýho , to je liazácká klasika , ale nesmělo by to být po měsíci ježdění a 2500km ! ! !
takže rozebrat , srovnat hlavy , nový těsnění a uvidíme . . hlavy byli trochu křivý
proč jsou ty kroužky popraskaný ? kolik se mají utahovat hlavy ? utahujeme na 36kN , někdo říká že stačí na 30 , Motorena Hostivař zase utahují na 40 . . ? nemůže to být že to je přetáhlý moc ?
dneska si vyrazím ráno do práce a pod motorem lože oleje , říkám si co je , odklopím a špatně jsem tam dal těsnění pod víko že byli jakoby přes sebe. banalitka , jenže pak koukám že tak kdesi cosi těče a ona nafta . . . . samozřejmě že z toho zkurvence přepadovýho že jak se s tím hejbalo tak v jednom místě prasknul takže rychlooprava uříznutím a nastavením kusem hadice
okolo oběda si vyrazím ze soupravou recyklátu nělam v Veltrusům , cesta tam v pohodě. Přijedu na místo , chcípnu to a jdu se podívat jestli tam zajedu , za pár minut se vrátím k autu a už jsem to nenastartoval , tak pumpuju naftu pumpičkou a pak to jakž takž chytlo. jedu do stavby úuký mostek z panelů a víc jak 90 stupňů za roh ,po okrajích mokrá tráva , jedu co nejblíž k zábradlí aby se mi tam poskládal vlek , najedu na trávu a prásk do zábradlí , takže odřený nárazník , prasklý plast okolo blinkru a odřený laminátový podnárazník
pak jedu a mírný kopec a na dvojku se to začalo dusit , řikám co to sakra je. tak jsem dal C-čko a sotva jsem to vytáhnul na kopeček , vysypu , vymotám se za stavby a jdu hledat příčinu. No , probroušená naftová hadice od filtrů k čerpadlu. říkám dobrý , jinou nemám . . takže jsem vyřadil filtry a rovnou z nádrže jsem jel do čerpadla. . .
no , takže asi tak , dneska jsem měl asi 5x sklopenou kabinu
L I A Z 18.33 SB
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 11 hostů