Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
Re: řada 706
Tak v Třebíči maj také, dnes jsem za jedním stál na křižovatce a teda nic moc ...... Ono je to asi jako sezónní stroj dobré. Prd to vyžaduje, jen promazat a hurá na silnici ....
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: ned led 11, 2015 3:53 pm
- Bydliště: Humpolec
Re: řada 706
Zdar mají ho i v Humolci.
Re: řada 706
Zatím mám teda zkušenosti s trambusem jen kusé, ale topení mi teda jako nejakej extra radiátor nepřijde. Ale pravdou je, že nemám takovej ten kryt na masce a dveře taky netěsní, jak by se slušelo a patřilo. Ale to se časem vychytá. Drží vám trambusy teplotu 90°C i když zastavíte, nebo jedete z kopca? Mě se ohřeje na 80-90, když jedu do kopca, Liazka naproti tomu drží teplotu 80-90 furt. Mám vyměnit termostat, nebo je to běžná funkce?
Děkuji všem za radu ohledně tachografu, uklidnili jste mě.
Děkuji všem za radu ohledně tachografu, uklidnili jste mě.
Re: řada 706
Co já sem měl trambusa, tak po ohřátí držel. V zimě sem tahal dečku na chladičía koženkovou na masce. Osvědčilo se mi dečku z chladiče stáhnout a na masce jen ohnout růžek a furt se držel na 90i °.
Když se potíš u polívky - jsi zdravý.
Když se potíš u acylpyrinu - jsi nemocný.
Když se potíš u sexu - jsi starý.
Když se potíš u práce - jsi blbý
Když se potíš u acylpyrinu - jsi nemocný.
Když se potíš u sexu - jsi starý.
Když se potíš u práce - jsi blbý
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: pát bře 16, 2018 12:05 pm
Re: řada 706
Zdravím pánové a kluci , chtěl bych se zeptat zda je možné vzít motor s převodovkou a vstrikovacim čerpadlem z Liaz 300 a nacpat ho do Liaz 706 MTS, následně jaké úpravy jsou nadále třeba díky za rady
[ vzniká další závodní speciál ]
[ vzniká další závodní speciál ]
Re: řada 706
No jestli to budete mít do trialu,tak koukni do pravidel abys pak nebyl
překvapený,že Vás dají do prototypů:
5.1.9. Vybavení silnějším motorem od výrobce, který tyto motory pro tento typ vozidel nabízí je možné. Motor musí být možno vestavět bez podstatných změn na rámu, nebo nástavbě vozidla. Sériová poloha vestavby motoru nesmí být změněna. Účastník musí předložit všechny doklady o změnách a jejich přípustnosti.
překvapený,že Vás dají do prototypů:
5.1.9. Vybavení silnějším motorem od výrobce, který tyto motory pro tento typ vozidel nabízí je možné. Motor musí být možno vestavět bez podstatných změn na rámu, nebo nástavbě vozidla. Sériová poloha vestavby motoru nesmí být změněna. Účastník musí předložit všechny doklady o změnách a jejich přípustnosti.
Re: řada 706
Zeptám se odborníků. Šetřím na nový gumy na matesa, ale řeším dezén. Jde o agrotrambusa MTSP 27.
První možnost jsou gumy s dezénem NT9, myslím, že tak ten trambus chodil z fabriky, nebo jsem to alespoň takhle viděl na archyvním fotu s RMA 8.
Druhou možností je dezén NR 55, taky poměrně hrubej vzorek. Jezdím asi 70% pole 30% silnice, čili potřebuju aby to v terénu jelo, ale zas né šípáky, nejsem extrémista, to už by moc hučelo.
Uměl by někdo porovnat tyto dezény mezi sebou? Osobně mám zkušenost jen s NR55, nejsou špatný, ale nevím, jestli NT9 nebudou třeba lepší.
Děkuji předem za radu.
První možnost jsou gumy s dezénem NT9, myslím, že tak ten trambus chodil z fabriky, nebo jsem to alespoň takhle viděl na archyvním fotu s RMA 8.
Druhou možností je dezén NR 55, taky poměrně hrubej vzorek. Jezdím asi 70% pole 30% silnice, čili potřebuju aby to v terénu jelo, ale zas né šípáky, nejsem extrémista, to už by moc hučelo.
Uměl by někdo porovnat tyto dezény mezi sebou? Osobně mám zkušenost jen s NR55, nejsou špatný, ale nevím, jestli NT9 nebudou třeba lepší.
Děkuji předem za radu.
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Re: řada 706
NT9 jsme mívali na T148,v terénu jsou vážně super,projedeš s nima všude(měli je aji vojenské 148),ale na cestě je to děs,hučí to,skáče to,najede to málo kilometrů a hlavně ty gumy doslova vyhledávají defekty...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: řada 706
Díky moc, na Liazce máme na předku NR55 a už ty hodně hučí. Ale vzhledem k fatku, že jezdím hlavně v terénu, asi půjdu do NT9, horší je to s těma defektama. Ještě se tě zeptám, kolik se tak dá na těch NT9 zhruba najet km?
Ještě takovej malej off topic: je velkej rozdíl mezi teplým a studeným protektorem? Našel jsem, že by měl být studenej lepší, ale informacím ze stránek výrobců se nedá moc věřit.
Předem děkuji.
Ještě takovej malej off topic: je velkej rozdíl mezi teplým a studeným protektorem? Našel jsem, že by měl být studenej lepší, ale informacím ze stránek výrobců se nedá moc věřit.
Předem děkuji.
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: pát bře 16, 2018 12:05 pm
Re: řada 706
diky za radu PtrialM.Jde mi o to jestli tam jde ten motro z 300 zamontovat bez vetsich podstatnych uprav.Vim ze je mozne zamontovat temer vse do vseho.Ale tady bych nechtel zasadni predelavky.Resp.Co by tahle prestavba technicky obsahovala.Diky vsem
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: pát bře 16, 2018 12:05 pm
Re: řada 706
Ahoj díky za radu taky sem na ně koukal ale nemůžu zaboha zjistit kdo to je
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů