Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine

Uživatelský avatar
oro
Příspěvky: 339
Registrován: čtv pro 27, 2007 7:29 pm

Co je za motor M 640 F.....?

Příspěvek

kleklo to a nevím za co se to dá vymněnit...dík...je tam stoják :mad: a techničak má toto označeni...dík
úte bře 04, 2008 8:13 pm

TeSi
Příspěvky: 2150
Registrován: pát črc 06, 2007 12:44 pm
Bydliště: Vysočina

Příspěvek

myslim ze se to da vymenit za vsechny motory 640 (ty mela rada 300). 1.2C (nebo jak se jmenuje) je 100fkovej.
stř bře 05, 2008 1:22 pm

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

TeSi já Ti do toho nechci kecat, ale pleteš jab'ka z hruškama... M1.2C je stoják z řady 300, jiným názvem taky M640. Motor z řady 100/110 je M1.2, jináč MŠ640...
stř bře 05, 2008 3:01 pm

TeSi
Příspěvky: 2150
Registrován: pát črc 06, 2007 12:44 pm
Bydliště: Vysočina

Příspěvek

je to mozny..ja se v tom nevyznam..ja jsme myslel ze kdyz tristovky maji 640F,640SE...atd tak je to tristovkovy a sto padina ma 1.2 tak je to stopadesatkovy...ale nevim..
stř bře 05, 2008 3:32 pm

Uživatelský avatar
Toretto
Příspěvky: 1396
Registrován: pát bře 24, 2006 8:40 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

jo je to 150tkovej s větším sáním a turbem ležák ne stoják
stř bře 05, 2008 3:47 pm

Uživatelský avatar
oro
Příspěvky: 339
Registrován: čtv pro 27, 2007 7:29 pm

Příspěvek

možná je chybyčka v TP a má tam byt M 640 S...............asi jo
čtv bře 06, 2008 9:43 pm

Uživatelský avatar
Toretto
Příspěvky: 1396
Registrován: pát bře 24, 2006 8:40 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

tak to máš 250 tku ne?
pát bře 07, 2008 6:58 am

Uživatelský avatar
oro
Příspěvky: 339
Registrován: čtv pro 27, 2007 7:29 pm

Příspěvek

JJ...250/261........
pát bře 07, 2008 8:10 pm

Uživatelský avatar
oro
Příspěvky: 339
Registrován: čtv pro 27, 2007 7:29 pm

Příspěvek

Je to jasný,někdo to chtěl ochcat a udělal jen 3a4 valec...se to kouslo na 1,2........sem se ptal jestli to neoje..li...prej to je řádně opravene....tak nevim co je řádně..... :evil:
pon bře 10, 2008 7:16 pm

Uživatelský avatar
oro
Příspěvky: 339
Registrován: čtv pro 27, 2007 7:29 pm

Příspěvek

No je udělanej,,,ale maže jen na 3 a na volnoběh na 2...tak moc spokojenej nejsem...co vy na to.....??????
sob bře 15, 2008 8:46 am

Uživatelský avatar
Karlos
Příspěvky: 442
Registrován: stř led 24, 2007 10:25 pm
Bydliště: Doma

Příspěvek

To asi nebude to pravy orechovy,melo by to mazat na 4.Vymenili jste i prvni futro (za rozvodovym kolem)na vacce?Kdyz je uz hodne volny tak se tudy ztraci tlak.Druha moznost je ze se ztraci tlak v kompresoru-pokud mas verzi s jednovalcovym kompresorem umistenym na prsach-je stejnej jak v Karose.
sob bře 15, 2008 11:21 am

Uživatelský avatar
oro
Příspěvky: 339
Registrován: čtv pro 27, 2007 7:29 pm

Příspěvek

jo stara klika nešla přebrousit,tak je tam origo,nove vyuhlovabe všechny ojnice a lagry.............vrch ná 100tis.......cele přetěsněné,,,, :shock: no nevim
stř bře 19, 2008 7:31 pm

Uživatelský avatar
Toretto
Příspěvky: 1396
Registrován: pát bře 24, 2006 8:40 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

zkus vyměnit budík někdy se posere a ukazuje blbě a ty pak měniš motor :D
stř bře 19, 2008 7:40 pm

Uživatelský avatar
oro
Příspěvky: 339
Registrován: čtv pro 27, 2007 7:29 pm

Příspěvek

:D
čtv bře 20, 2008 5:42 am

Stanislav Kopal
Příspěvky: 3
Registrován: sob zář 27, 2008 8:36 pm
Bydliště: Železný Brod

Příspěvek

oro píše:možná je chybyčka v TP a má tam byt M 640 S...............asi jo
Tak hlavně je v T.P. napsáno jestli je to typ 1,2A nebo 1,2B nebo 1,2C. Pak se dá dohledat o jaký motor jde.
pon zář 29, 2008 7:07 am

Odpovědět

Zpět na „LIAZ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů