Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
-
matesmates
- Příspěvky: 108
- Registrován: ned led 27, 2008 4:44 pm
Příspěvek
neboj.si zvyknes.no ber to tak ze budes pouzivat vlastne jen ctyri kvalty.dopredu.jednicka se dava vetsinou kdyz se dudes hrabat po poli. spis si zvykni na brzdy.nic moc.a jeste citliva spojka,nevim jak je to u novych nakladaku.ale ja po zacatku dost s matesem poskakoval
úte dub 22, 2008 1:29 pm
-
Honza.B
- Příspěvky: 43
- Registrován: pon dub 21, 2008 4:17 pm
Příspěvek
No tak to bude paráda nevim jestli by nebyla lepší tatra než ten mates ale tam jsou taky půlky asi,mě to vyhovovalo v IFE tam bylo 8 kvaltů přímo řazených a to mi vyhovovalo!
úte dub 22, 2008 1:32 pm
-
matesmates
- Příspěvky: 108
- Registrován: ned led 27, 2008 4:44 pm
Příspěvek
no mozna ze jo.ale rekni nejakymu tatrovakovi at za tebe vezme matesa,to te posle do...... no ale ifa je tak peti tuna ne?to by kombajneri rvali kdyz by nevysypali ani nasypku
úte dub 22, 2008 1:38 pm
-
matesmates
- Příspěvky: 108
- Registrován: ned led 27, 2008 4:44 pm
Příspěvek
takze mas zarazeno mala dve,jednou spojku presunes packu pustis spojku.hotovo.velka dve. z dvojky na mala tri- takze spojka do neutralu precvaknes päcku spojka a radis tri.no a je tem. snadny ne?
úte dub 22, 2008 1:43 pm
-
Honza.B
- Příspěvky: 43
- Registrován: pon dub 21, 2008 4:17 pm
Příspěvek
Tak to by mě ten vtý tatře udupal
no tak jestli to je takhle tak to snad nák pude uvidíme v praxi!
úte dub 22, 2008 1:58 pm
-
matesmates
- Příspěvky: 108
- Registrován: ned led 27, 2008 4:44 pm
Příspěvek
to je zvyk.vsak zadny uceny z nebe nespadl. taky mi delalo problem kdyz me posadily do dojce.tri pulky pod zatizenim plus ctyri kvalty.sem nevedel kdy mackat spojku.tak kdyz budes mit nejaky dotazy rad poradim.pokud budu vedet
úte dub 22, 2008 2:03 pm
-
Honza.B
- Příspěvky: 43
- Registrován: pon dub 21, 2008 4:17 pm
úte dub 22, 2008 2:22 pm
-
matesmates
- Příspěvky: 108
- Registrován: ned led 27, 2008 4:44 pm
Příspěvek
no a jaky je to typ?ja mam 27.to je agro.tam je to ze zapnes cerpadlo + pohon nastavby a pak paka u motoru napravo od volantu.dolu sklapi.kdyz ji vratis doprostred tak se korba zastavi.
úte dub 22, 2008 2:32 pm
-
Honza.B
- Příspěvky: 43
- Registrován: pon dub 21, 2008 4:17 pm
Příspěvek
Jo tak to bude to samé páka tam je a vypínač na čerpadlo tam někde najdu a na rámu se to někde odjištuje já vim že na avče jsem musel korbu odjistit kolíkama aby se sklopila?
úte dub 22, 2008 2:41 pm
-
matesmates
- Příspěvky: 108
- Registrován: ned led 27, 2008 4:44 pm
Příspěvek
jasne.na koliky bacha,byl sem u toho kdyz nejaky idiot vytahl jednomu zacinajicimu klukovi zadni koliky.blba sranda.tak se radsi vzdycky koukni jestli mas zadni na miste.no a jeste celo byva pojisteny nejakym systemem.hlavne na obili si to hlidej
úte dub 22, 2008 2:56 pm
-
Honza.B
- Příspěvky: 43
- Registrován: pon dub 21, 2008 4:17 pm
Příspěvek
No musim to pořádně okouknout a prolíst aby se nestal nákej průser,on mi totiž nikdo k tomu autu nic neřek a jak se snim pracuje taky ne jenom jsem dostal klíče a sežen si informace kde chceš!
úte dub 22, 2008 3:02 pm
-
PAJA706
- Příspěvky: 75
- Registrován: úte led 08, 2008 3:03 pm
- Bydliště: CB
Příspěvek
Před sklápěním sešlápneš spojku, dáš tam "velkou" (u matýska je k sobě..většinou..) a se sešlápnutou spojkou zapneš čerpadlo (samostatný ventil hned pod přístrojovkou. Pak už si sklápění ovládáš tou pákou vpravo..Když sklápíš nahoru, tak by to měl přepoušťák nahoře zastavit, korba drží nahoře a páku vrátí do poloviny. Mě osobně to nejde, takže to musím hlídat, ještě jsem nepřišel na to proč.. A pozor na ty kolíky!!
úte dub 22, 2008 3:48 pm
-
Honza.B
- Příspěvky: 43
- Registrován: pon dub 21, 2008 4:17 pm
Příspěvek
Jasně dám na to bacha díky za radu!
úte dub 22, 2008 4:19 pm
-
Toretto
- Příspěvky: 1396
- Registrován: pát bře 24, 2006 8:40 pm
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
Prosím tě půlek se vůbec neboj a řaď je normálně zmáčkni spojku a přehod půlku at je tam kvalt nebo ne, jen když dáváš malou tak tam dej meziplyn at tam pěkně skočí. v žádným případě nemusíš dávat neutrál
neutrál jsem tam dával když mi odešla spojka a celou cestu jsem řadil bez ní
ted už mám ZF a mám klid
neboj se ničeho naučíš se to, když jsem se to naučil i já tak proč ne ty
jo ve V3S se řadí ještě líp
úte dub 22, 2008 5:37 pm
-
Honza.B
- Příspěvky: 43
- Registrován: pon dub 21, 2008 4:17 pm
Příspěvek
Fakt je ten že všichni řikaj že když se naučim jezdit s takovejma autama jako je liaz a tatra tak pak zmáknu ty nový auta jako hovno!
úte dub 22, 2008 5:49 pm
Zpět na „LIAZ“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 hostů