Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
- Samer
- Příspěvky: 2171
- Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
- Bydliště: Hamry nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Toretto píše:
mě v soupravě vydržela 10tka cca půl roku a šla do kytek
Jeden kamarád měl 18.33 TBV vymazlený na 400k. Tahal za tím dvoukorbáč a 14ku dělal třikrát do roka...
To bílý 18.33 TBV "Bohemilk" co jezdí na fest má zase 14ku 7 let a nikdy na ní nic nedělal...a tahá mrazák...
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11910
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
není to jen o řazení ,ale jak se chladí -nebo spíš hřeje o kvalitě oleje a pod
kdysi jsem s tahačem 100 vkou tahal běžně 27-29 tun na návěsu a vydržela v poho -taky záleží jak se jí komu povedlo "sestavit"
kdysi jsem s tahačem 100 vkou tahal běžně 27-29 tun na návěsu a vydržela v poho -taky záleží jak se jí komu povedlo "sestavit"
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
- Lukasecek13
- pravé světlo
- Příspěvky: 2186
- Registrován: úte bře 20, 2007 7:32 pm
- Bydliště: Česká Skalice
- Kontaktovat uživatele:
Čaute všichní!! Když už se tady zmínilo to sklápění u matýska, kdybyste někdo měl ňákej rozum..mě nemaká to vypínání korby v horní poloze..Prostě sklápím nahoru (i do stran) a pořád to šponuje..Ty tři ventilky pod pístem když na ně máčnu nedělaji vůbec nic. A myslím, že jsou funkční-jsou tam nový gumičky, všude čisto..Tak jestli to může dělat ten zpětný ventil vlevo od pístu Mám doma jeden rozebranej a nezdá se mi, co by se tam mohlo pos.. Je tam jen kulička, pružinky..Možná že to bude ňáká kravinka, ale ještě nebyl nějak čas to zkoumat..
Zatím dík!
Zatím dík!
-
- Příspěvky: 143
- Registrován: pát črc 20, 2007 11:48 am
- Bydliště: ČB
Při řazení půlek nemá vyřazování do neutrálu žádný vliv. Jelikož přidavná převodovka nemá žádnou polohu jako je neutrál, není možno jakkoliv synchronizovat. pokud vytahujete řadící páku do neutrálu, děláte naprosto zbytečné pohyby, jelikož sama spojka udělá totéž. Synchronizace pomocí meziplynu, či dvojtým vyšlápnutím spojky má smysl jen u hlavní převodovky. Vše plyne z konstrukce, zaplujte do obrázků je to naprosto logické.
Dovolim si s tebou nesouhlasit i kdyz z velke casti mas pravdu.Pokud se budeme bavit o novejsich 10 nebo 14 se synchrony tak ano.Díťe spětt píše:Při řazení půlek nemá vyřazování do neutrálu žádný vliv.
Na zacatku tohodle vlakna se nekdo ptal jak to radit v MTS kdyz s tim nema predchozi zkusennost-tusim nekde vys jsem psal ze je lepsi pri podrazeni o pulku dolu kvalt vytahnout- a to z prozaickeho duvodu,novacek tolik autu neublizi(prevodovka neni v zaberu ani od motoru a hlavne ani od napravy).Samozrejme se muze radit i bez vytahovani rychlosti.Na vyssi rychlost s jednim seslapnutim spojky-to jasne souhlas.
Pises ze prid. prevodovka(rychlobeh,pulky) se neda synchronizovat-nema neutral.S tim bych uplne nesouhlasil,protoze prave pri podrazeni o pul kvaltu dolu musis dat meziplyn aby jsi srovnal otacky(tedy synchronizujes) ozub. kol rychlobehu(nemenis rychlost hlavni prevodovky).Pokud jsi mel nekdy jakoukoliv starsi 10 rozdelanou tak vis jak velkej vzduchovej pistek tlaci na vidlici razeni pulek a jak ty kola jsou velky a i presto se nasli borci ze byli schopni ocesat zuby rychlobehu prave pri podrazovani behem pul roku provozu.To vse jen proto ze nemeli dostatecny cit pro otacky.Sam jsem nekolik takto znicenych skrini opravoval.
-
- Příspěvky: 143
- Registrován: pát črc 20, 2007 11:48 am
- Bydliště: ČB
já se bavim o této převodovce.
Pokud bys chtěl synchronizovat pomocí meziplynu, musela by ti přesuvná objímka zůstat v poloze, kde ukazují šipky, ale taková poloha při řazení pomocí přepínače a vzduchu je nepřípustná. můžeš si při neutrálu hlavní převodovky zvyšovat nebo snižovat otáčky jak chceš, kolečka se budou roztáčet a zpomalovat, ale se stále stejným rozdílem obvodových rychlostí.
Třeba na něco zapomínám, ruku do ohně za tehnhle slovní průjem dávat nebudu, ale momentálně sem o tom tak nějak přesvědčen.
Pokud bys chtěl synchronizovat pomocí meziplynu, musela by ti přesuvná objímka zůstat v poloze, kde ukazují šipky, ale taková poloha při řazení pomocí přepínače a vzduchu je nepřípustná. můžeš si při neutrálu hlavní převodovky zvyšovat nebo snižovat otáčky jak chceš, kolečka se budou roztáčet a zpomalovat, ale se stále stejným rozdílem obvodových rychlostí.
Třeba na něco zapomínám, ruku do ohně za tehnhle slovní průjem dávat nebudu, ale momentálně sem o tom tak nějak přesvědčen.
Toretto: nikdy jsem netvrdil ze je nutny vyrazovat do neutralu-mel jsem na mysli ze je to pro novacka lepsi na nauceni nez si to ochyta-pokud to pisu moc krkolomne tak me hned nekamenujte
Ditespett:
S tim neutralem v pulkach-pokud to vyznelo ze neco takovyho tvrdim,je to nejspis tim ze jsem se te pokusil citovat dost nesikovnym zpusobem.Kdyz jsem si ten muj prispevek ted cetl tak to tak vypada-opak je pravdou.
Ditespett:
S tim neutralem v pulkach-pokud to vyznelo ze neco takovyho tvrdim,je to nejspis tim ze jsem se te pokusil citovat dost nesikovnym zpusobem.Kdyz jsem si ten muj prispevek ted cetl tak to tak vypada-opak je pravdou.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů