Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine

Odpovědět
riko
Příspěvky: 936
Registrován: sob dub 15, 2006 10:49 am
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm

Příspěvek

Já jsem převodovku na 151 spravoval třikrát ročně,za ty prachy co sem za ty roky vrazil do oprav,bych koupil dvě celé auta :roll:
sob dub 15, 2006 11:17 pm

Karel 334

Příspěvek

riko píše:Já jsem převodovku na 151 spravoval třikrát ročně,za ty prachy co sem za ty roky vrazil do oprav,bych koupil dvě celé auta :roll:
Na to si musíš pozvat chlapa kterej tomu rozumí.A hlavně mít dost převodovek na ND.Pak to nestojí skoro nic.
ned dub 16, 2006 10:38 am

riko
Příspěvky: 936
Registrován: sob dub 15, 2006 10:49 am
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm

Příspěvek

Mechanik už se to naučil dělat,ale už nemám to auto.Na to dálkové ježdění je ta 151 nanic.Sice v zimě a nějakém marasu zase nebyl problém s vyjetím,ale když jezdím delší dobu s autem bez předku,tak vím kde se nemám pouštět nebo si dopředu domluvím někoho na vytáhnutí
ned dub 16, 2006 11:37 am

Uživatelský avatar
Toretto
Příspěvky: 1396
Registrován: pát bře 24, 2006 8:40 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

převodovku v soupravě dělám tak3-4 ročně teda 10sítku

nejlepší by byla ZF 16, ale je to dost velka investice cca 60 tis

výměna převodovky, když nemusim přehazovat čerpadlo mi trvá cca 2 hodiny
ned dub 16, 2006 8:38 pm

david
Hlavní admin
Příspěvky: 5752
Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Toretto píše:převodovku v soupravě dělám tak3-4 ročně teda 10sítku
3-4 krát ročně? Tak to je síla :shock: A to je furt stejná závada, nebo pokaždý něco jinýho :?:
ned dub 16, 2006 11:08 pm

Uživatelský avatar
Toretto
Příspěvky: 1396
Registrován: pát bře 24, 2006 8:40 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

po každé něco jiného v soupravě se tomu prostě nevyhneš je podimenzovaná. dneska je lepší zariskovat a koupit někne od někoho starou za 5 tisíc než to nechat draze opravit

nejčastěji odchází kolo u reduktoru (malá-velká)
pon dub 17, 2006 6:58 am

Karel 334

Příspěvek

Toretto píše:po každé něco jiného v soupravě se tomu prostě nevyhneš je podimenzovaná. dneska je lepší zariskovat a koupit někne od někoho starou za 5 tisíc než to nechat draze opravit

nejčastěji odchází kolo u reduktoru (malá-velká)
To jsem nikdy neudělal že čapnu nějakou almaru a seknu jí tam.Hezky ji rozeberu a dám jen dobré součástky.Vymontování ,rozhození,složení a montáž cca jedno odpoledne 3tis kč.A nesáhnu na to.Je rozdíl taky v kolech převodovky někdo tam mohl z neznalosti nasázet z MTS.Kola vypadají stejně ale tvrdost je jiná.Přiznám se, že se jednou za dva roky něco pokazí, ale vždy jsem to v pohodě dojel domů.Mám vždy jednu almaru v pohotovosti .Jak to klekne přehodím a tu špatnou ihned nechám udělat.
pon dub 17, 2006 10:36 am

Uživatelský avatar
Toretto
Příspěvky: 1396
Registrován: pát bře 24, 2006 8:40 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

jo tak to se mýlíš kola s matesa vydrží o honě víc
pon dub 17, 2006 11:20 am

Karel 334

Příspěvek

Toretto píše:jo tak to se mýlíš kola s matesa vydrží o honě víc
To jistě.Ale ta převodovka musí běhat v trambusu a ne ve 110.Povrch kol ve 110 je tvrzen aby vydržel krout.moment.motoru.Dej trambusovou do 150 nalož 25tun a za měsíc jí motor rozdrbe na kusy.
pon dub 17, 2006 11:48 am

Uživatelský avatar
Toretto
Příspěvky: 1396
Registrován: pát bře 24, 2006 8:40 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

tak to já mám jinou zkušenost dal jsem do 150 soupravy trambusovou vydržela půl roku vozim kolem 28-29 tun
úte dub 18, 2006 7:25 am

riko
Příspěvky: 936
Registrován: sob dub 15, 2006 10:49 am
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm

Příspěvek

Kolik ti ta liazka žere při těch tunách?
úte dub 18, 2006 9:00 pm

Uživatelský avatar
Toretto
Příspěvky: 1396
Registrován: pát bře 24, 2006 8:40 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

50 litru na 100 km
stř dub 19, 2006 9:45 am

riko
Příspěvky: 936
Registrován: sob dub 15, 2006 10:49 am
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm

Příspěvek

Mě 151 v soupravě při těch tunách žrala kolem 40-ti litrů,pak jsem koupil tahač Man a sklápěcí návěs,vozil jsem 30 tun a žralo to 33-35 litrů
čtv dub 20, 2006 4:42 pm

Uživatelský avatar
Toretto
Příspěvky: 1396
Registrován: pát bře 24, 2006 8:40 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

30 tun za 35 litru tak to nevěřim to jedině pořád po dálnici bez kopců
čtv dub 20, 2006 9:20 pm

riko
Příspěvky: 936
Registrován: sob dub 15, 2006 10:49 am
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm

Příspěvek

Vozil jsem uhlí Most-Severní Morava a zpátky koks Ostrava-Praha a když jsem jel já tak 33 litrů a když jel můj šofér,tak 35 litrů,když jsem jel po dálnici,tak o trochu víc,protože jsme měli odpojený omezovač a podle toho jsme jezdili.Když jsme jeli vrchem z Olomouce na Hradec Králové,tak na jedné jízdě jsme ušetřili 30 litrů nafty,protože jsme jeli pomaleji,ta točka měla kolem 1000 km.
čtv dub 20, 2006 10:58 pm

Odpovědět

Zpět na „LIAZ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů