Stránka 18 z 23

Napsal: pon čer 09, 2014 1:11 pm
od cermakales
mám liaz 18.29 a chtěl bych do ní dát ZF 16 co se prosím má všechno k tomu přikoupit nebo upravit poradí někdo? děkuji za odpovědi.
Ps:teď je tam desítka synchron

Napsal: pon čer 09, 2014 6:26 pm
od Michi
Nevím jak to je tady, ale u 150 jsem musel měnit držáky zavěšení převodovky a posunout je na rámu, zkrátit kardan (rozdílná délka převodovek), předělat řazení půlek přes sešlápnutí spojky, řadicí páku asi máš teleskop a elektriku se vzduchem pro řazení. Nevím jaký máš typ ZF, já dávám malou/velkou řadu řadící pákou, ale možná budeš potřebovat ještě jeden přepínač na řadící páce...

Napsal: pon lis 17, 2014 1:45 pm
od Toretto
kdyby se někomu válela převodovka zf 16 151 tak jí vezmu

Napsal: pon lis 16, 2015 11:37 am
od kajko
dobry deň, nenasiel som tu nič o prevodovkach twinspliter eaton každa rýchlostby mala mať polku, priamy záber a rýchlobeh, ake su s tým skusenosti v LIAZe, boli len v kombinacii s motorom detroit?čital som niekde ze rýchlost stačí predvoliť a na preradenie len ubrať alebo pustit plyn je to tak? na zaklade coho to potom preradi?

Napsal: pon lis 16, 2015 6:06 pm
od Toretto
na základě zmáčklé spojky

Napsal: pon lis 16, 2015 9:56 pm
od Samer
Nene, twin splitter třetinky řadil bez spojky. Jen se ubral a přidal plyn. Se spojkou se řadily jen ty základní čtyři rychlosti v háčku.

Napsal: úte lis 17, 2015 9:14 am
od Michi
Tak o tom jsem slyšel nedávno a celkem by mě zajímalo jak to funguje...

Napsal: úte lis 17, 2015 10:02 pm
od 2paM
Já s twinsplittem jezdím a spojku používám jen na rozjezd nebo vyjímečně pro rychlý přeřazení. Půlky (spíš teda třetiny) si předvolíš na řadící páce a ty se zařadí pří změně smyslu krout. momentu (přechod ze záběru na brždění motorem a naopak). Pokud přeřazuješ hlavní rychlosti, je potřeba přesně trefit otáčky. Nemá to ani synchrony, nejsou potřeba. Za mě nejlepší převodovka, dá se s tím řadit fakt rychle, hlavně podřazování v kopci. Ale není to pro každýho, musíš mít cit

můžu vám něco natočit :D

Napsal: stř lis 18, 2015 8:04 am
od Michi
Tak šup... :-D nikdy jsem se s tím nesetkal...

Napsal: stř lis 18, 2015 8:55 am
od lubossss
2paM v jaké káře to máš?

Napsal: stř lis 18, 2015 3:43 pm
od Samer
2pa... natoč, něco prosím... je dobře, že jste to rozchodili...mám pocit, že to na tom autě od začátku nechodilo. Měl bych se zajet někdy podívat. S Liazkou jsem jel letos dvakrát kolem...

Napsal: sob lis 21, 2015 10:27 am
od casper4252
Ahojte říkám si za zeptání nic nedám, tak se jdu poradit. Zlobí mě převodovka na 150 5ti kvalt + půlky klasika. Zlobí mi půlky, když jedu na malou tak vše OK, ale jak dám velkou začne to škubat s autem a mlátit. Je mi jasné že to bude v půlkách. Nejspíš budu muset vyhodit převodovku ven, ale bude to prkotina nebo něco víc? :(

Napsal: sob lis 21, 2015 11:34 am
od Samer
Obávám se, že to nezní jako prkotina. Především - ke správnému přeřazení, dojde, jo? Není to jen škubání s okamžiku přeřazení? Řadící váleček je v pořádku?

Napsal: sob lis 21, 2015 3:19 pm
od casper4252
No když je klid je slyšet že to řadí, dokonce i když je nastartováno tak to přes zuby skočí. Ono tam dám velkou pětku a dokud má nízké otáčky jde to, ale jak se chceš rozjet na těch 70-80 už to dělá problémy. Vzduch do válečku jde, ale převodovku budu vyhazovat až po neděli.

Napsal: sob lis 21, 2015 6:23 pm
od Ivan Hofman
Vylomenej zoubek asi.