Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine

TeSi
Příspěvky: 2150
Registrován: pát črc 06, 2007 12:44 pm
Bydliště: Vysočina

Příspěvek

Petr Rozkošný píše:Mohl by mě někdo říct konkretně co je potřeba ke zvíšení výkonu a na kolik se to dá zvednout? Dík za odpovědˇ.
sámer říká čerpadlo lorange a ten NEJSTARŠÍ typ vstřikovaču...my v SD máme čerpadlo lorange a vstřiky PALky a jede jak ďas..
pon srp 11, 2008 7:08 pm

Petr Rozkošný
Příspěvky: 123
Registrován: pon čer 16, 2008 10:49 pm
Bydliště: Veverska Bítýška

Příspěvek

Ale co to je nejstarší typ vstřikovaču. Aspon by to chtelo nějakou značku nebo číslo. A to se nemusi s čerpadlem nic dělat? a o co se to zvedne.
pon srp 11, 2008 7:48 pm

Petr Rozkošný
Příspěvky: 123
Registrován: pon čer 16, 2008 10:49 pm
Bydliště: Veverska Bítýška

Příspěvek

Poradí mě někdo co je potřeba?
stř srp 13, 2008 5:40 pm

TeSi
Příspěvky: 2150
Registrován: pát črc 06, 2007 12:44 pm
Bydliště: Vysočina

Příspěvek

Jsou potřeba vstřiky :lol:

přesný typ ti neřeknu, protože už ho chvíli páčím ze Sámera ať ho zjistí a on ne a ne :mad:
stř srp 13, 2008 6:23 pm

burny
Příspěvky: 161
Registrován: stř črc 09, 2008 10:11 pm

Příspěvek

nazdar bazar ide to udelat aj na 290 konovem motoru myslim az na 400 koni
pát zář 05, 2008 5:31 pm

TeSi
Příspěvky: 2150
Registrován: pát črc 06, 2007 12:44 pm
Bydliště: Vysočina

Příspěvek

burny píše:nazdar bazar ide to udelat aj na 290 konovem motoru myslim az na 400 koni
330 PS dostanes jinym cerpadlem a vstrikama (znacka lorange)...dalsi vykon udelas turbem holset a vic nevim :-D

co ta citace ???? :roll: cuisine
pát zář 05, 2008 5:53 pm

Uživatelský avatar
Toretto
Příspěvky: 1396
Registrován: pát bře 24, 2006 8:40 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

ty vole Tesi meleš tady sračky a víš o tom úplný hovno!!!

Lidi jestli si chcete vykurvit auto tak poslouchejte toho 14 letýho puberťáka

Ty vole až si zjistíš jak je to doopravdy tak tady někomu raď!!!
vezmeme to zkratkou je to sice dál, zato horší cesta
pát zář 05, 2008 6:26 pm

TeSi
Příspěvky: 2150
Registrován: pát črc 06, 2007 12:44 pm
Bydliště: Vysočina

Příspěvek

Povidam, co vim od ostatnich lidi. Neni to z me hlavy. Ale co jsem slysel, tak kdyz tam dal chlapek vstriky a cerpadlo tak mu to normal chodi, nevim co se ti nezda...

a nehodlam se s tebou hadat! Pokud si myslis, ze se da vykonu dosahnout jinak, muzes to sem napsat a rad se poucim...
pát zář 05, 2008 7:24 pm

burny
Příspěvky: 161
Registrován: stř črc 09, 2008 10:11 pm

Příspěvek

tak jak jinak sa da ten vykon zvysit
pát říj 03, 2008 6:04 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11911
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

zvýšit výkon ?? sranda
-jiná vačka
-jiný vstřiky (větší tlak)aspoň 1800 bar a víc
-turbo (koeficient aspoň 2,5-3/1
a pak kotel do kopce s 30 tunama -to bude frkot -tak 10 min???

nebuďte blázni -zvýšit se to dá vždycky u starýho motoru, ale vždy platí něco za něco -a u stařičký lízy, dostat 10 koní navíc ??? fakt to má cenu???
nový auta jdou přečipovat a přenastavit do určitý míry ....................a co z toho jakej je užitek???
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
pát říj 03, 2008 9:30 pm

Pavell
Příspěvky: 1157
Registrován: stř zář 19, 2007 5:30 pm

Příspěvek

nedávno jsem jel po prázdnu do Syrákova od Vsetína a přede mnou si to valila Liazka tahač s kontejnerem na návěsu, ale jela takovým způsobem že jsem nevěřil vlastním očím. ještě než tam začínají ty zatáčky tak jsem jel za ní 90 na omezovač a jakžtakž jsem jí stačil, ale pak přišly zatáčky a tak už jsem se začal bát a zpomalil tak na 70-80 a Líza mi zmizela v dáli :shock: zřejmě závodní... :D
sob říj 04, 2008 6:12 pm

Karel334
Příspěvky: 1602
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

Ono je to fakt jedno.už jen ta nafta bere výkon a jezdí to dost rozdílně.Záleží co zrovna natankuješ.Ono taky záleží jak se o tu lízu postaráš.Faktorů je tam dost co jsou důležité Filtry,dobré hadice na turbu a hlavně táhlo plynu dobře nastavené.Když natankuji LTO je to fakt střela.Jak dostane tu siláž je to znát že jí něco schází.
sob říj 04, 2008 8:03 pm

Uživatelský avatar
Toretto
Příspěvky: 1396
Registrován: pát bře 24, 2006 8:40 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

TeSi píše:
burny píše:nazdar bazar ide to udelat aj na 290 konovem motoru myslim az na 400 koni
330 PS dostanes jinym cerpadlem a vstrikama (znacka lorange)...dalsi vykon udelas turbem holset a vic nevim :-D

co ta citace ???? :roll: cuisine
DOBRÁ MĚL JSI VYJÍMEČNĚ PRAVDU

re: Martin 440 vlez si do mercedesa to proč se zvyšuje výkon u Liazky by jsi stejně nepochopil!
vezmeme to zkratkou je to sice dál, zato horší cesta
sob říj 04, 2008 11:28 pm

TeSi
Příspěvky: 2150
Registrován: pát črc 06, 2007 12:44 pm
Bydliště: Vysočina

Příspěvek

Dík za uznání.
ned říj 05, 2008 9:09 am

advtrucker
Příspěvky: 485
Registrován: pon led 22, 2007 12:22 am

Příspěvek

a jak moc takové zvýšení zvedne spotřebu, která už tak je vysoká? řekl bych, že dost ne? má to vůbec smysl z tohohle hlediska? aby to pak sice nejelo rychleji, ale s o třetinu větší spotřebou.
ned říj 05, 2008 9:18 am

Odpovědět

Zpět na „LIAZ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 hostů