Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
Motor po 2 měsících
Takže to kleklo,pak se to nechalo opravit a dnes po 2měsících provozu,maže na 1000 ot 3 a na volnoběh,ktery je ,si myslim vysoky...svítí trvale až problikává kontrolka mazání a ukazuje 1 tlak
Co z toho vyplývá?Je to v záruce....že by reklamace?jak dlouho to vydrží?,,,,,,je to stoják 640
Co z toho vyplývá?Je to v záruce....že by reklamace?jak dlouho to vydrží?,,,,,,je to stoják 640
[quote="Drak"]Záleží, v jakým rozsahu byla provedena oprava, někdo vymění těsnení pod hlavou, přetěsní motor, vymění pístní kroužky a říká tomu GO, pokud byla udělaná poctivá generálka se vším všudy, tak 1 atm u teplýho motoru na volnoběh je málo, měly by být tak 1,5-2 atm.[/quote
Dneska v horku jsem ji pohonil a volnoběh 1,5 by byl a 3.5 za provozu,no a teple to neni nikdy,jen tak asi 60°C
minuly tyden jsem jezdil nove Volvo......ty vole no coment :mad:
Dneska v horku jsem ji pohonil a volnoběh 1,5 by byl a 3.5 za provozu,no a teple to neni nikdy,jen tak asi 60°C
minuly tyden jsem jezdil nove Volvo......ty vole no coment :mad:
-
- Příspěvky: 108
- Registrován: ned led 27, 2008 4:44 pm
nedočetl jsem se co je to za motor ale zahřátý na provozní teplotu by měl:
LIAZ bez turba na volnoběh min. 1,5 atm.( normálně maže na volnoběh tak 2,5 atm a v otáčkách drží 4 - 5 atm.)
LIAZ turbo na volnoběh min. 2 atm. ( normálně maže na volnoběh tak kolem 3,5 atm a v otáčkách 4 - 5 atm. )
LIAZ bez turba na volnoběh min. 1,5 atm.( normálně maže na volnoběh tak 2,5 atm a v otáčkách drží 4 - 5 atm.)
LIAZ turbo na volnoběh min. 2 atm. ( normálně maže na volnoběh tak kolem 3,5 atm a v otáčkách 4 - 5 atm. )
Čest práci !
Do socialistických bucharů je lepší olej zbytečnost, ty motory jsou konstruovaný podle tehdejších norem a dostupných materiálů a je nejlepší jim dávat to, na čem se narodily. Nejosvědčenější olej na Avia/Liaz/Tatra je z mojí zkušenosti M7ADS III Turbo Plus, sice má větší úbytek, ale ten motor při pravidelným dolívání a výměnách šlape jak hodiny.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
čau lidi,mám takovej dotaz:
Udělali jsme kompletní GO motoru Liaz 150.260L a od té doby mám najeto 17tis a vždycky ráno, než nafoukám vzduch tak jak je výfukový sběrný potrubý na hlavách složený za třech dílů tak mi v těch spojích nastupuje olej a za turbem (zůstalo původní) to nejakou škvírkou mezi výfukem a motorovkou vykape ven..... Pak už jízdou to vylítá a už to tam není, ale stejně si myslím že to celkem dost kouří. Olej v motoru trochu ubývá (M7ADSIII). Co myslíte,že by to mohlo dělat
Udělali jsme kompletní GO motoru Liaz 150.260L a od té doby mám najeto 17tis a vždycky ráno, než nafoukám vzduch tak jak je výfukový sběrný potrubý na hlavách složený za třech dílů tak mi v těch spojích nastupuje olej a za turbem (zůstalo původní) to nejakou škvírkou mezi výfukem a motorovkou vykape ven..... Pak už jízdou to vylítá a už to tam není, ale stejně si myslím že to celkem dost kouří. Olej v motoru trochu ubývá (M7ADSIII). Co myslíte,že by to mohlo dělat
Máš asi vydřený vodítka ventilů na palicách, jinudma se to nemůže mezi hlavy a turbo dostat.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
tak to jsi chlape asi dost na omylu,když budeš do starý Lízy lejt syntetiku třeba shell nebo cokoliv solidnějšího tak s tim motorem uděláš bez problemu i půl i víc mega .po M7AD... máš vydřený lágry až na měď tak za 300-400 tisíc-konstrukce motoru nemá nic společnýho se schopnostmi oleje mazat za všech okolností (udržení filmu při vysokých teplotách a zátěži) navíc chlazení pístů u Liaz je víc než problematický ,nehledě na schopnost oleje si udržet svoje mazací schopnosti ,ale to už se tu....(interval výměny-viskozita ...)Drak píše:Do socialistických bucharů je lepší olej zbytečnost, ty motory jsou konstruovaný podle tehdejších norem a dostupných materiálů a je nejlepší jim dávat to, na čem se narodily. Nejosvědčenější olej na Avia/Liaz/Tatra je z mojí zkušenosti M7ADS III Turbo Plus, sice má větší úbytek, ale ten motor při pravidelným dolívání a výměnách šlape jak hodiny.
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
1- těsnění na dříkách ventilůPavelZ píše:čau lidi,mám takovej dotaz:
Udělali jsme kompletní GO motoru Liaz 150.260L a od té doby mám najeto 17tis a vždycky ráno, než nafoukám vzduch tak jak je výfukový sběrný potrubý na hlavách složený za třech dílů tak mi v těch spojích nastupuje olej a za turbem (zůstalo původní) to nejakou škvírkou mezi výfukem a motorovkou vykape ven..... Pak už jízdou to vylítá a už to tam není, ale stejně si myslím že to celkem dost kouří. Olej v motoru trochu ubývá (M7ADSIII). Co myslíte,že by to mohlo dělat
2-turbo
hodně se to stává pokud se udělá "generálka"
(většinou u dodavatelský firmy) -některé firmy jej skouknou "těsnost ventilů " a tím to skončilo -bez rozebírání
u novýho motoru se to stane hodně rychle -stačí to jednou -dvakrát nenechat pořádně vydejchat když před chcípnutím jedu do kopce -a je vykydáno hned a platí to i na relativně krátkej kopec nebo zátěž.... (jak pro turbo tak pro ventily)a vlastně celej motor
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
právěže, jsem na to při zajetí motoru dával bacha. Hlavy dělali v Bosonohách a to jsou borci, jen přes hlavy motorů. Srovnávali je,nový ventily,zabroušení a vše co k tomu patří. Liaz ale nemá těsnění na dříkách ventilů,ne? Že by jako bylo bylo K.O. .... Přemýšlel jsem nad tím turbem, protože to se nerepasovalo,jen se po GO motoru vrátilo zpátky,takže ani nevím jak vlastně už dlouho jezdilo. Jenže to mě zase zaráží, že by se ten olej dostával až do těch spojů na sběrným potrubí
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
jestli má o-kroužky si fakt už nepamatuju (poslední motor sem dělal v r,95)
ale pokud se olej objevuje už hned mezi hlavou a potrubím ,tak je to asi jedině ve ventilech jinudy se tam dostat nemůže
ale pokud se olej objevuje už hned mezi hlavou a potrubím ,tak je to asi jedině ve ventilech jinudy se tam dostat nemůže
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů