Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
-
- Příspěvky: 445
- Registrován: ned úno 14, 2010 7:06 am
- Bydliště: Mělnicko
Pohádka o silnici
Je neděle 10 hod blížím se na firmu. Auto je umyté, připravené k odjezdu.proč by ne, když jsem ho v sobotu umyl. Sedám spolu se střídačem do auta…a já jedu první..Máme fax na vykládku lodí,je 11:00 hod. a s prázdnym autem,pouze hlinikové kontejnery vezeme a opouštíme Ostravu………po 4hod se střídáme a v Sokolově a jedem na Pomezí . Cely den jsme byli u tety v Sokolově,odpočívali tak v poho..ne? Je 22:00 a přejíždíme hranice to se už může.
Napojíme se na A3 a přes Frankfurt jedeme do Kolina ,kde dotankujeme……….pokračujeme na Oberhausen do NL a dále Arheim a Rotterdam………asi v 7:00 jsme v Rotterdamu a chytáme malou zacpu ale nic hrozného a v 8 hodin jsme na místě,Odpojujeme návěs,aby s náma nemlátili při nakládce ,vysrat,umyt prdrl a nohy rychle spát…………………………….a nehybat s autem,aby byla osmička
V 16 hod na nás klepou…máte naloženo…..laškujeme ze zaměstnanci,vytahujem lahvinku bechera.že nás tak dobře naložili ,vaříme polevku ze sáčku,v místní podnikové jídelně…… a jedeme zpět……………………
Cestou se stavujeme na pumpě,kupuji bonbony pro děti a piti pro nás …a pokračujeme cestou A3 jakou jsme přijeli……… v 7 hod ráno chytáme zacpu na Barandáku………….pomalu to jde a v 16hodin jsme v Ostravě……….Couvám na rampu a je tam spousta lidi a začínají vykládat a třídít zboží.
Já jdu do kanclu..tam mě čeká mamina s dětma a zásobou čersvého jidla a řizků…..vytahuji bonbony takové fajné gumovopěnovebarevné a koukám jak mi rostou děti…………..mám uvařene teplé jídlo,po sprše měnim ponožky,slípy a trika co donesla mamča……………koukám ,že už přijel i čerstvy řidič……..... a dává si věci do auta…….
Vyjiždím jako první,stejně bych neusnul,jsem rozrušeny….Po 4hod jizdy se těším že jdu ležet……………..okamžitě usínám…..za 5 minut mě budí kolega,že jsme na hranici……ty vole to není 5 minut,ale 5hodin………….pokračuje jako by nic, další 4ku…………………………já už jsem přespanej a střídám ho………………a on toho má po osmičce plny kecky……………………..a todle je moje nejdelší 4ka jakou kdo jel………….po jedny otočce a od 2hod. rána do 6ti………………………….opět tankujeme v Kolině koukám na stadion Leverkusen nebo jak se to piše a jdu spát…………………………….trasu Oberhausen,Arheim už nevnímám………
…v Holandsku……...je krásné ráno…celnici nás tahaji na parking.vše v poho jedeme dál,mijíme Aquadukt v Roterdamu…je to divny,ale nad hlavou nám nad dálnici pluje parník……………..štípu se do držky a fakt………………………10 hod a jsem na místě………….odpojujeme návěs a rychle spát…….nemůžu usnout a vím ,že mi to bude chybět…………….ale jen se převaluji a ruším kolegu………………nic jdu ven.Jdu do kancu,mrkám na net.kecám s Polákama,Turkama ruka noha a Ceské brigádnice tu jsou……………nic musím usnout…….dávám si pivo 10ku a spim…………………..v 18 hodin jsme na nohou a zapojujeme návěs…..trochu nervozni,neboť je zpoždění………..budem chytat ranní zacpy.Jestli jsem pánové psal o dlouhy 4ce…tak tadle je jak 4 a půl hodiny u zubaře ……ty vole to je maras…takže druhá otočka a od půlnoci do rána…..fujtajbl……………………………………..Barandak a zase Ostrava…Je čtvrtek.
Takže jedna cesta tam i zpět je 3000km 2x tydně NL krát 4 tydny je 24000km……vystupuji z auta a zdraví mě čerstvej řidič co jede zpátky s tím mojim……tak čau v neděli mu říkám……………..a ted do mě
Je neděle 10 hod blížím se na firmu. Auto je umyté, připravené k odjezdu.proč by ne, když jsem ho v sobotu umyl. Sedám spolu se střídačem do auta…a já jedu první..Máme fax na vykládku lodí,je 11:00 hod. a s prázdnym autem,pouze hlinikové kontejnery vezeme a opouštíme Ostravu………po 4hod se střídáme a v Sokolově a jedem na Pomezí . Cely den jsme byli u tety v Sokolově,odpočívali tak v poho..ne? Je 22:00 a přejíždíme hranice to se už může.
Napojíme se na A3 a přes Frankfurt jedeme do Kolina ,kde dotankujeme……….pokračujeme na Oberhausen do NL a dále Arheim a Rotterdam………asi v 7:00 jsme v Rotterdamu a chytáme malou zacpu ale nic hrozného a v 8 hodin jsme na místě,Odpojujeme návěs,aby s náma nemlátili při nakládce ,vysrat,umyt prdrl a nohy rychle spát…………………………….a nehybat s autem,aby byla osmička
V 16 hod na nás klepou…máte naloženo…..laškujeme ze zaměstnanci,vytahujem lahvinku bechera.že nás tak dobře naložili ,vaříme polevku ze sáčku,v místní podnikové jídelně…… a jedeme zpět……………………
Cestou se stavujeme na pumpě,kupuji bonbony pro děti a piti pro nás …a pokračujeme cestou A3 jakou jsme přijeli……… v 7 hod ráno chytáme zacpu na Barandáku………….pomalu to jde a v 16hodin jsme v Ostravě……….Couvám na rampu a je tam spousta lidi a začínají vykládat a třídít zboží.
Já jdu do kanclu..tam mě čeká mamina s dětma a zásobou čersvého jidla a řizků…..vytahuji bonbony takové fajné gumovopěnovebarevné a koukám jak mi rostou děti…………..mám uvařene teplé jídlo,po sprše měnim ponožky,slípy a trika co donesla mamča……………koukám ,že už přijel i čerstvy řidič……..... a dává si věci do auta…….
Vyjiždím jako první,stejně bych neusnul,jsem rozrušeny….Po 4hod jizdy se těším že jdu ležet……………..okamžitě usínám…..za 5 minut mě budí kolega,že jsme na hranici……ty vole to není 5 minut,ale 5hodin………….pokračuje jako by nic, další 4ku…………………………já už jsem přespanej a střídám ho………………a on toho má po osmičce plny kecky……………………..a todle je moje nejdelší 4ka jakou kdo jel………….po jedny otočce a od 2hod. rána do 6ti………………………….opět tankujeme v Kolině koukám na stadion Leverkusen nebo jak se to piše a jdu spát…………………………….trasu Oberhausen,Arheim už nevnímám………
…v Holandsku……...je krásné ráno…celnici nás tahaji na parking.vše v poho jedeme dál,mijíme Aquadukt v Roterdamu…je to divny,ale nad hlavou nám nad dálnici pluje parník……………..štípu se do držky a fakt………………………10 hod a jsem na místě………….odpojujeme návěs a rychle spát…….nemůžu usnout a vím ,že mi to bude chybět…………….ale jen se převaluji a ruším kolegu………………nic jdu ven.Jdu do kancu,mrkám na net.kecám s Polákama,Turkama ruka noha a Ceské brigádnice tu jsou……………nic musím usnout…….dávám si pivo 10ku a spim…………………..v 18 hodin jsme na nohou a zapojujeme návěs…..trochu nervozni,neboť je zpoždění………..budem chytat ranní zacpy.Jestli jsem pánové psal o dlouhy 4ce…tak tadle je jak 4 a půl hodiny u zubaře ……ty vole to je maras…takže druhá otočka a od půlnoci do rána…..fujtajbl……………………………………..Barandak a zase Ostrava…Je čtvrtek.
Takže jedna cesta tam i zpět je 3000km 2x tydně NL krát 4 tydny je 24000km……vystupuji z auta a zdraví mě čerstvej řidič co jede zpátky s tím mojim……tak čau v neděli mu říkám……………..a ted do mě
-
- Příspěvky: 445
- Registrován: ned úno 14, 2010 7:06 am
- Bydliště: Mělnicko
Oro-nic ve zlym,musel jsem si rejpnout,napsals to jako kdybys to jezdil sám,kdbys napsal ve dvojce a na dobytka ,tak to je jiná,a jak píšeš,tak je jasný,že už v době dnešní-bez hranic.Ve dvojce jsme takhle lítali Bremerhaven-Puchov,v 90.tým,člověk z toho života neměl nic,ale 110.551 vždycky nějak dojela.
pche proč nadávám na liazku že jen do toho leeješ olej a vodu jasne to máte možná nějaké zazaračne stroje, fakt super pocit když ti praskne blbá hadica pod komorou termostatu extra super přístup ale udělaš to na cestě okej,, a ta kostka co vní vede olej do chladiče? k bloku je přišroubovaná dutým šroubem na hadice který pořád praská, nehledě na věčné trysky a seřizovaní čerpadala aby to nekouřilo, pořád zarezlé zadní klíče, povolená příruba kardanu s ustřihlíma šroubama, větr když ti otevře dveře tak ti je málem ulomí já proti liazkam nic nemám vydělal prachy ale prostě srala se jako blazen...je to stará koncepce a ti co to konstruovali nad tím moc nepřemýšlely už jen třeba ty dveře,,panty sou jak na vrata od stodoly ale uchycený sou v tenkým plechu na , motorovku to má ale když ju používaš dělaš 2x do roka těsnění pod hlavou, a hlavně to špatne brzdí... jezdil sem sní vždy sem dojel je pravda že dojela i s ruplými převodovými koly a ložiškem a nevim s čím vším možným ale ty policajti mně brali furt pokuty vyhrožovali že mně daj na odbor dopravy a pulmilionu pokuta, kouřilo to kam sem dojel nadávaly, nepohodlný to bylo ale to se da přežít, taky nechci jezdit v nejškaredějším a nejstarším autě že... ja neřikam že všechny liazky sou hrozný ale když mám auto u kterýho něco vyměním a ono to drží dokud se to neopotřebuje mám dobrej pocit a jistotu že ráno sednu a večer se vratím aniž bych byl celej od oleje, konstrukčně zastarale vozidlo, převodovka má v nálitku výstupu kardanu vzadu 2 gufera ale už tam nemá žádně osazení co by je tam držely takže gufera klidně propadnou dovnitř převodovky a olej už teče...je pravda že ted dělam po každe jizdě na tom rencku víc protože byl zanedbanej ale až to udělam věřím že bude fungovat a bude to i dobře vypadat a hlavně nižší spotřeba....s liazkou za 31 litru naloženej plně??? tomu sam nevěříš vždyť i s čerpadlem komplet po repasi s vyměnou všech válečku a novýma tryskama to neuděláš, neříkam že nový auta se neserou kazi se taky ale je to asi blbej kus, navic na liazky jsou díly docela drahý oproti těm na cizý auta v náhradě.....ja mám prostě takovou zkušenost liazka dobrá pěkna něco sem sní najezdil ale s novějším autem se to srovnavat nedá.....jednoduše se ten vozovej park musí občas obměnit..omlouvám se ale musel sem tu napsat ,, nechci uražet ty co maj liazky to opravdu ne vždyt do nedavna sem vni jezdil taky a obdivuju vás že v tom ještě jezdite adokažete to udržovat v provozu schopnem stavu, ale ruku na srdce pokrok nezastavíš
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
-
- Příspěvky: 445
- Registrován: ned úno 14, 2010 7:06 am
- Bydliště: Mělnicko
cestovatel -> a ještě si zapomněl na velkou basu s nářadím golu, trubku, ocelový kartáč a hlavně kladivo. co ste sebou vozily v liaz? já nahradní trysku, všelijaký rychlospojky na vzduch ale to vozím i ted a brzdový pedal a spojkový pedal a brzdový dělič ještě a hlavně spoustu hadic na vodu a na vzduch, ale vždycky se pokazí co nemáš
-
- Příspěvky: 445
- Registrován: ned úno 14, 2010 7:06 am
- Bydliště: Mělnicko
Každý auto Tonáckou golu-to se mi líbí že dávaj i dneska do funglovek,jinak klasika,nářadí plno,startér-posere se v dešti ve 3ráno,měchy-nejlepší když mi prásknul v Dubí při popojíždění na čáru,na přední jen montérkovou blůzu ,kvuli zadnímu špalky,abys to vyheveroval,opět vždy bouchnul při naloženým,krom hadic nový nebo po repasi hlavní brzdič,brzdič návěsu,spojková pumpa i posilovač,startér,altík,relátko,bufíky držely,většinou stačila očistit čočka na boku,jednou za čas čerpadélko,motorek topení né,sice se taky posral v -10 v noci,ale jelikož byly2,tak se použil ten z 2.ventilátoru.Na vodní pumpu,samo že klínáky a pár vstřiku a nezbytnou Solvinu bych zapoměl,tot asi všechno.A to jsme se do tý práce snad ještě těšili ,každej jsme jezdili jen po ČSSR krom jednoho kolegy starého Česana,ten se podíval ruzně po Evropě.Začli jsme v 90.tým hned Dánsko,tak jsme už byli taky Tiráci Sem se náko rozepsal.
- Samer
- Příspěvky: 2171
- Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
- Bydliště: Hamry nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Já jen k té spotřebě: teď měl kamarád půjčenou 18.33 TBV na jednu otočku do Ruska. Před chvíli dorazili na celnici do Zlína. Z Ruska měla Liazka naloženo 20t. Spotřeba 31 litrů.
Já nikomu nic nenutím. Já postupuji dál informace, které mám od blízkých známých, kteří mi nemají jediný důvod podávat lživé informace.
Já nikomu nic nenutím. Já postupuji dál informace, které mám od blízkých známých, kteří mi nemají jediný důvod podávat lživé informace.
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
Liaz je sráč a mě to nikdo nevymluvý ve středu jsem dal do kupy motor krásně to jelo nehřálo se to maže to 6 a dneska se to zadřelo tak to prostě nechápu už jsem s toho na prášky!!! Jo a ještě mám ve vodě olej a nikdo neví kudy se tam dostává! Výměník těsní, vložky byli přegumičkovány, těsnění pod hlavou dobrý tak babo raď
vezmeme to zkratkou je to sice dál, zato horší cesta
Abych ještě přihřál polivčičku zak musim řict,že čim novější Liza tím větší problém......
stará Líza byla dobrá v tom,že přijdu do obchodu a vše bylo v regále
250ka byla podobná,až na nějaké uchylky nebo spíše uchylárny....čili třeba kompresor,ktery jsem vůbec nesehnal,měl průchozi klikovku , takže jsem musel vyměnit jen vrch....čili hlavy s ventilkama atd............................
A 300ka byla luxus,ze ZF převodovkou,ale už u pultu jsem řekl že chci něco na třikilo a už se ježili,že na to nic není,ani hadice na chladič,,,ty jsem sehnal s Iveca a s Rockwelem jsem měl jedinou potíž,gufero,to nejde koupit,protože ti lulani s Ameriky mají jine miry než EU,ale zase se lépe rozebirala,než zy blbé reduktory...to jsme nahřívali,na 250 ,aby vůbec něco šlo...
Jo a Toretto má pravdu......koupil jsem auto s novym motorem...cely den na něm bublaly a po 20 km jízdě se to zadíralo.....................tlak šel dolů ..tak jsem to vypnul a v servise zjistili na klice zadřeno..............naštěsti na záruku opraveno.......................druhá liana nevydržela ani 20 km ale 4 zase klika..............a taky po opravě a cenovka 45 tisic kč....a to ti lidi dělaj Liany cely život.......je ,ale zase fakt,kdo ty díly na to vyrábí,,asi šachta v dole.....a ne strojaři Cokoli koupim....vydrži jen půl roku,podavací čerpadlo jsem koupil 3krát a až to třetí nejak funguje,ostatní tekli hned po nasazení......o pumpě,myslím ruční na nádrži,ani nemluvím....ta je tak na tyden jedna
A tady nahlásím win a mám co chci a za podobnou cenu.....................
stará Líza byla dobrá v tom,že přijdu do obchodu a vše bylo v regále
250ka byla podobná,až na nějaké uchylky nebo spíše uchylárny....čili třeba kompresor,ktery jsem vůbec nesehnal,měl průchozi klikovku , takže jsem musel vyměnit jen vrch....čili hlavy s ventilkama atd............................
A 300ka byla luxus,ze ZF převodovkou,ale už u pultu jsem řekl že chci něco na třikilo a už se ježili,že na to nic není,ani hadice na chladič,,,ty jsem sehnal s Iveca a s Rockwelem jsem měl jedinou potíž,gufero,to nejde koupit,protože ti lulani s Ameriky mají jine miry než EU,ale zase se lépe rozebirala,než zy blbé reduktory...to jsme nahřívali,na 250 ,aby vůbec něco šlo...
Jo a Toretto má pravdu......koupil jsem auto s novym motorem...cely den na něm bublaly a po 20 km jízdě se to zadíralo.....................tlak šel dolů ..tak jsem to vypnul a v servise zjistili na klice zadřeno..............naštěsti na záruku opraveno.......................druhá liana nevydržela ani 20 km ale 4 zase klika..............a taky po opravě a cenovka 45 tisic kč....a to ti lidi dělaj Liany cely život.......je ,ale zase fakt,kdo ty díly na to vyrábí,,asi šachta v dole.....a ne strojaři Cokoli koupim....vydrži jen půl roku,podavací čerpadlo jsem koupil 3krát a až to třetí nejak funguje,ostatní tekli hned po nasazení......o pumpě,myslím ruční na nádrži,ani nemluvím....ta je tak na tyden jedna
A tady nahlásím win a mám co chci a za podobnou cenu.....................
Ani nevím,jestli ty prachy mají cenu,za kterou to všichni děláme
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 9 hostů