Stránka 2 z 3

Napsal: ned úno 01, 2009 12:07 am
od Janik
Noooo iste tam u vas na okoli su nejake tie stare druzstva myslim teda byvale JZD tam sa skus popitat. vecsinou sa im to povaluje niekde v trave a oni si radi privirobia nejaku tu korunu. teda aspon u nas to tak chodi. a ked nie tak potom este nejaky ten kovosrot. ale tam musis cakat kym tam nieco dotiahnu. ale tych sklapaciek sa vela nevyradzuje takze to bude dost tazke

Napsal: ned úno 01, 2009 10:04 am
od Melda
A co nápravy z Ify? Přední hnací mám a prodám ji za 4Kč/kg.

Napsal: ned úno 01, 2009 8:04 pm
od Jan Karlik
Já to z ify nechci, protože je to pětituna a stopro by klekla, zeptám se na fofu, ta cena je supr... V jzd pracuju a jsou tam maximálně matesy... Kdyby někdo o něčem věděl, byl bych rád.

Napsal: pon úno 02, 2009 9:16 am
od Jan Karlik
Ještě ji máš? Mám kupce, pošleš mně nějaký kontakt?

Napsal: úte úno 03, 2009 8:55 am
od Melda
Zkus můj profil-mail

Napsal: stř úno 03, 2016 6:01 pm
od norcoDH
Zdravím,
chtěl bych se zeptat jaké se nejčastěji používaly převody diferenciálu, jestli 5,789 nebo 6,275 ?

Napsal: stř úno 03, 2016 7:31 pm
od Melda
Na přední nápravě do starších verzí aut 17/32 (6.27), do novějších verzí aut se dával převod 19/33(5.789). Zajímavej diferák na zadku mohl mít zameták s maximální rychlostí okolo 40 km/h.

Napsal: pon úno 08, 2016 11:31 am
od norcoDH
A nevíte někdo, někde o hnáné nápravě?

dotaz

Napsal: sob bře 12, 2016 9:58 pm
od Vrba
Zdravím chlapi, jaké máte zkušenosti s přední a zadní nápravu raba? Je to hlučné v kabině či kazí se to moc? Jde to předělat na LIAZ 151?

Napsal: ned bře 13, 2016 10:37 am
od Karel334
všechny tyhle socialistický nápravy hučí bez rozdílu.I v Manu 4X4 to není bez hluku.Z čeho ty ráby pocházejí?U těch liazek hlavně dělá bordel ten sestup.Tam někdo dotazoval nápravy v3s za liazkové.potvrdím že ifa nápravy jsou neskutečný držáky.Nikdy jsem na závodech neviděl že by praskla poloosa nebo nějaký jiný problém.Ty nápravy ifa byly taky na specialu Šílený Max a rozráčelo to motor z T148 a to je sakra rozdíl v KW o proti motoru Ifa z kterého lze vyrobit akorát tak holicí strojek.3kw a půl králíka.(Název Šílený Max nemyslím film )

Napsal: ned bře 13, 2016 10:43 am
od Karel334
Nejzajímavější difr do liazu je z traktoru št-180.fakt si to nepamatuji ,ale talíř 34 a hruška do deseti zubů už je to dlouho.

Nápravy

Napsal: čtv dub 07, 2016 10:14 pm
od Jirik.e
Nějaké nápravy se válejí ve Víchové nad Jizerou... ale jestli jsou ze 111, 151 nebo z něčeho jiného, to nepoznám :-)
https://commons.wikimedia.org/wiki/File ... 1-9249.JPG

Napsal: čtv čer 09, 2016 12:52 pm
od jarek148
Nevíte někdo jak má liaz mtsp svislá ložiska jestly pouzdra nebo ložisko? je to rok 1988 ta novější náprava nebo jestly máte někdo katalog nd mtsp nebo 151,111

Napsal: čtv čer 09, 2016 7:52 pm
od Melda
na 151 mám bronzová pouzdra na obou čepech stejná a axiální bronzový kroužek s ocelovým. Ten lze zaměnit za axiální valivé ložisko. mrkni se tady viewtopic.php?t=889&postdays=0&postorder=asc&start=3180

Napsal: čtv čer 09, 2016 9:12 pm
od jarek148
Mám tuhle nápravu a má axiální vuli :doh:
Obrázek