Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
Já osobně bych to s jiným čerpadlem nezkoušel.(pokud to není čerpadlo s výkonnostním regulátorem popřípadě traktorové se sníženými otáčkami)Soustředil bych se na základní nastavení předstřiku na seřízení vstřikovačů (s tryskami jaké tam mají pro daný typ být) na vzduchový filtr na sací potrubí a jeho průměr.
Hodně prozradí o kondici motoru kouř z výfuku.
Hodně prozradí o kondici motoru kouř z výfuku.
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: sob led 02, 2010 10:06 pm
- Bydliště: ústí nad labem
- Kontaktovat uživatele:
Kouř výfuku po ohřátí na 80 °C není žádný, jen teplé sálání, neštípe do očí nic..., po sešlápnutí plynu lehce zakouří a až se roztočí motor na odpovídající otáčky opět po kouči ani památky , vzduchový filtr je nový, čistý potrubí průměr 100mm délka cca 2metry, na sacím potrubí je vývod který spojuje čerpadlo a to potrubí.. odhaduju že se jedná o přetlakový regulátor. Trysky čili vstřiky jsou po GO vyměněny rozrašovače na konci trysek - firmou, motor má klasický výfukový tlumič na LIAZ a potrubí o průměru 100mm délky cca 3 metry před tlumičem a cca 2,5 metru za tlumičem bez zlapky na koncí výfukové trubky.
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: sob led 02, 2010 10:06 pm
- Bydliště: ústí nad labem
- Kontaktovat uživatele:
No čudl je elektrickej.. elektromagnetická cívka, funguje dobře, máme to jen na spínač takže se to po startu vypne a jedeš bez čudlu, jinak zatuhlý to je to je jasný... máme nový oleje ve všem, hrušky převodka motor všechno... jinak nevim jestli opravdu tohle čerpadlo není náhodou výkonnostní... musel bych se podívat na typ čerpadla a zavolat panu Večerníkovi ten ví o tom hodně.
No podle toho,co píšeš by měl být motor absolutně v cajku,leda že by točil nějaký nestandartní otáčky,nebo jste měli těžkou nohu...i když ta cistrerna nebude asi moc těžká,ne?Kolik to vlastně žere na 100km,nějak mi to uniklo.Nebo ještě může kecat palivoměr a nebo tachometr.
Zatím bych to řešil metodou všech mechaniků-neřešit,jezdit,vono se to ukáže
Zatím bych to řešil metodou všech mechaniků-neřešit,jezdit,vono se to ukáže
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
-
- Příspěvky: 142
- Registrován: pát říj 20, 2006 8:52 pm
- Bydliště: Poděbrady III
padá nafta Liaz 150
Zdravím,nechci zakládat zbytečně vlákno, ale jsem už z toho opravdu jelen...
Vždycky když dojdu ráno nastartovat tak mám padenou naftu (150.260L). Přes den je to pak úplně bez problémů i když auto odstavím na tři hodiny, tak nafta nepadne.Dělá to od doby, co jsme měnili čerpadlo a špičky v tryskách. Čerpadlo bylo sestavené zkušeným čerpadlářem, tak tam doufám problém není. Prohlédl jsem a vyměnil snad všechny Al nebo Cu těsněníčka, sklenička i s držením je fungl nová, kulička na čerpadle je už snad desátá, už mě nevím na co se podívat...
Zajímavé ale je, že pokud mám plnou nebo téměř plnou nádrž, tak nafta nepadne a start je normální. Vyměnil jsem i ty trubky co lezou do nádrže... nemáte někdo prosím nějakou radu? Mohly by to dělat vstřikovače?
Vždycky když dojdu ráno nastartovat tak mám padenou naftu (150.260L). Přes den je to pak úplně bez problémů i když auto odstavím na tři hodiny, tak nafta nepadne.Dělá to od doby, co jsme měnili čerpadlo a špičky v tryskách. Čerpadlo bylo sestavené zkušeným čerpadlářem, tak tam doufám problém není. Prohlédl jsem a vyměnil snad všechny Al nebo Cu těsněníčka, sklenička i s držením je fungl nová, kulička na čerpadle je už snad desátá, už mě nevím na co se podívat...
Zajímavé ale je, že pokud mám plnou nebo téměř plnou nádrž, tak nafta nepadne a start je normální. Vyměnil jsem i ty trubky co lezou do nádrže... nemáte někdo prosím nějakou radu? Mohly by to dělat vstřikovače?
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11909
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
vstřikovače nikdy pokud jsou klasika..starý pokud jsi všechny měděný "vyhřál" do červena aby změkli tak to muže dělat jedině přepouštěcí "kulička" na čerpadle ....a možná podávací, že lehce propouští....
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11909
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
VITEK_M
pokud je vše ok (čerpadlo-vstřiky) tak pomuže trochu zvýšit tlak do vstřiků cca klasika mates byl asi 175 tak na 195-200 a hlavně dobře nastavit "fora" (předstih) jinak na tom starym motoru moc toho nemá cenu dělat...
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů