Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine

VITEK_M
Příspěvky: 19
Registrován: sob led 02, 2010 10:06 pm
Bydliště: ústí nad labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Nikdo nemá žádný návrh ja snížit spotřebu?
pon led 04, 2010 6:59 pm

Uživatelský avatar
Melda
Příspěvky: 630
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:16 am
Bydliště: Na severu

Příspěvek

Já osobně bych to s jiným čerpadlem nezkoušel.(pokud to není čerpadlo s výkonnostním regulátorem popřípadě traktorové se sníženými otáčkami)Soustředil bych se na základní nastavení předstřiku na seřízení vstřikovačů (s tryskami jaké tam mají pro daný typ být) na vzduchový filtr na sací potrubí a jeho průměr.
Hodně prozradí o kondici motoru kouř z výfuku.
pon led 04, 2010 7:34 pm

VITEK_M
Příspěvky: 19
Registrován: sob led 02, 2010 10:06 pm
Bydliště: ústí nad labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Kouř výfuku po ohřátí na 80 °C není žádný, jen teplé sálání, neštípe do očí nic..., po sešlápnutí plynu lehce zakouří a až se roztočí motor na odpovídající otáčky opět po kouči ani památky , vzduchový filtr je nový, čistý potrubí průměr 100mm délka cca 2metry, na sacím potrubí je vývod který spojuje čerpadlo a to potrubí.. odhaduju že se jedná o přetlakový regulátor. Trysky čili vstřiky jsou po GO vyměněny rozrašovače na konci trysek - firmou, motor má klasický výfukový tlumič na LIAZ a potrubí o průměru 100mm délky cca 3 metry před tlumičem a cca 2,5 metru za tlumičem bez zlapky na koncí výfukové trubky.
pon led 04, 2010 10:35 pm

Karel334
Příspěvky: 1602
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

Jak to tahá a co čudl startu mechanika neb el.Počítej že je zima nápravy kardany všechno je to zatuhlé.Když to dobře jezdí čas ukáže.
pon led 04, 2010 11:16 pm

VITEK_M
Příspěvky: 19
Registrován: sob led 02, 2010 10:06 pm
Bydliště: ústí nad labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No čudl je elektrickej.. elektromagnetická cívka, funguje dobře, máme to jen na spínač takže se to po startu vypne a jedeš bez čudlu, jinak zatuhlý to je to je jasný... máme nový oleje ve všem, hrušky převodka motor všechno... jinak nevim jestli opravdu tohle čerpadlo není náhodou výkonnostní... musel bych se podívat na typ čerpadla a zavolat panu Večerníkovi ten ví o tom hodně.
úte led 05, 2010 8:32 am

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

No podle toho,co píšeš by měl být motor absolutně v cajku,leda že by točil nějaký nestandartní otáčky,nebo jste měli těžkou nohu...i když ta cistrerna nebude asi moc těžká,ne?Kolik to vlastně žere na 100km,nějak mi to uniklo.Nebo ještě může kecat palivoměr a nebo tachometr.

Zatím bych to řešil metodou všech mechaniků-neřešit,jezdit,vono se to ukáže :wink:
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
úte led 05, 2010 12:40 pm

kruji
Příspěvky: 2440
Registrován: sob pro 05, 2009 10:55 am
Bydliště: hodonin

Příspěvek

JIRAJi:je to tady ot,ale poraď. V sekci o fóru píšeš že když sem přijdeš po týdnu tak ti nepřečtená témata svítí žlutě. Jak doho docílím? DÍK
Lesu zmar!
úte led 05, 2010 8:56 pm

Fido 18.33 TBV
Příspěvky: 142
Registrován: pát říj 20, 2006 8:52 pm
Bydliště: Poděbrady III

Příspěvek

VITEK_M a jak si zjistil, že jste projeli 20l na 42km?
Lady-lí, lady-lou, lady-lů, Český silnice jsou plný d*bilů !!
Trambus uhání tak pozor dávej, nemáš Mercedes, však chlap jsi správnej...
stř led 06, 2010 12:06 am

PavelZ
Příspěvky: 58
Registrován: pát lis 21, 2008 6:35 pm

padá nafta Liaz 150

Příspěvek

Zdravím,nechci zakládat zbytečně vlákno, ale jsem už z toho opravdu jelen...
Vždycky když dojdu ráno nastartovat tak mám padenou naftu (150.260L). Přes den je to pak úplně bez problémů i když auto odstavím na tři hodiny, tak nafta nepadne.Dělá to od doby, co jsme měnili čerpadlo a špičky v tryskách. Čerpadlo bylo sestavené zkušeným čerpadlářem, tak tam doufám problém není. Prohlédl jsem a vyměnil snad všechny Al nebo Cu těsněníčka, sklenička i s držením je fungl nová, kulička na čerpadle je už snad desátá, už mě nevím na co se podívat...
Zajímavé ale je, že pokud mám plnou nebo téměř plnou nádrž, tak nafta nepadne a start je normální. Vyměnil jsem i ty trubky co lezou do nádrže... nemáte někdo prosím nějakou radu? Mohly by to dělat vstřikovače?
úte lis 01, 2011 9:40 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11909
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

vstřikovače nikdy pokud jsou klasika..starý pokud jsi všechny měděný "vyhřál" do červena aby změkli tak to muže dělat jedině přepouštěcí "kulička" na čerpadle ....a možná podávací, že lehce propouští....
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
úte lis 01, 2011 10:11 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11909
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

VITEK_M

Příspěvek

pokud je vše ok (čerpadlo-vstřiky) tak pomuže trochu zvýšit tlak do vstřiků cca klasika mates byl asi 175 tak na 195-200 a hlavně dobře nastavit "fora" (předstih) :wink: jinak na tom starym motoru moc toho nemá cenu dělat...
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
úte lis 01, 2011 10:17 pm

Odpovědět

Zpět na „LIAZ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů