Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine

Odpovědět
Uživatelský avatar
Samer
Příspěvky: 2171
Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
Bydliště: Hamry nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Ošetřování kabin, koroze, dutiny atd., to co Liazáci dobře z

Příspěvek

Chlapi, zajímalo by mě čím ošetřujete kabiny proti korozi? Otevřel jsem teď na stovce jednu dutinu, je plná bordelu, kousíčků zrezlýho plechu a kdoví čeho. Je sice uzavřená, alespoň zespodu (je pod sedačkou řidiče), nicméně přesto by mě zajímalo čím by bylo vhodný ji vystříkat a čím zespodu natřít podlahu kabiny, aby na ní co nejméně působila vlhkost od kola?

Máte nějaký osvědčený přípravky, materiály?

Dík...
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
pon srp 03, 2009 8:39 am

TeSi
Příspěvky: 2150
Registrován: pát črc 06, 2007 12:44 pm
Bydliště: Vysočina

Příspěvek

Dutiny jsme si nechali vystříkat tím samým, jak se dělají osobáky. Všude navrtali dírky, narvali tam hadici a vystříkali, potom díry zacpali ucpávkami. Potom to pár dní smrdělo. Spodek kabiny dělá táta gumoasfaltem. Dveře pod tapecama rezistýnem.
pon srp 03, 2009 8:55 am

Uživatelský avatar
Tomik
Příspěvky: 4855
Registrován: sob pro 15, 2007 9:31 pm
Bydliště: Praha 10

Příspěvek

dutiny zespodu auta rezistynem,je to ale děsně smradlavá věc.podlahu,a prahy, zespoda stříkam body,je to taková strukturová guma dělají šedou,bílou,a černou barvu,nechá se to přelakovat,jinak vnitřky dveří takovym jako voskem,je to lepší než rezistyn protože to nesmrdí,ja to všechno kupuju od firmy body
2x Nissan atleon 210
pon srp 03, 2009 10:34 am

Uživatelský avatar
Tomik
Příspěvky: 4855
Registrován: sob pro 15, 2007 9:31 pm
Bydliště: Praha 10

Příspěvek

2x Nissan atleon 210
pon srp 03, 2009 10:35 am

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Vůbec,pánové,já slyšel Recept s velkým R :wink:

Všechny dutiny vylejt hustě motorákem,ne vyjetým,ale čerstvým motorovým olejem,i přes tu rez,navzlíná,a zastaví rez.

Normálně ,dutiny vylejt motorákem,naprat to tam třeba větší injekční stříkačkou,,kam to půjde,tak namatlat štětcem olej,a nechat bejt,olej možná někde ukápne,ale mastný to bude furt.

No,a na exponované místa,kam třeba lítá hodně vody,a nebo občas bordel,tak tam očistit,a vymazat pořádně vazelínou,tlustší vrstva,a je to v suchu,vazelína se v teple rozpouští,a vzlíná,takže už to nikdy nezrezne.

Co je mastné,nereziví :twisted:

No,a zespoda,je to nejlepší natřít gumoasfaltem,jinak souhlasím,že firma body dělá taky dobré věci.
Rezistin nedoporučuju,vysychá,praská a td...
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
pon srp 03, 2009 1:46 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11910
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

no nebude to rada , ale postřeh , když sem kdysi dostal L-100 po GO (1987) tak se ve škodovce "zachránil " valvolín a a zapatlal sem to celý a bylo po rezu dokonce i v zimě ..jinak obyč rezistyn určitě stačí jestli nechceš dělat veterána... :wink:
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
pon srp 03, 2009 8:17 pm

Odpovědět

Zpět na „LIAZ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 hostů