Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine

Drak
Příspěvky: 697
Registrován: stř dub 23, 2008 6:19 pm
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Na M7ADS maximálně 10.000 km, víc už je svatokrádež na motoře. V prašným prostředí snížit tak na 6.000-8.000 km. A nebo jednou za rok, podle toho, co nastane dřív. Ale určitě olej nemá přežít víc, jak jednu zimu. Pak to zasírá kanály, hůř to maže a chladí a celkově to motoru nedělá moc dobře na žaludek. Šéfovi vyřiď, ať se pak nediví, když mu motor po nějakých 100.000 km podá ruku ojnicí přes blok.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com

Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
čtv zář 10, 2009 7:43 pm

Mojma
Příspěvky: 19
Registrován: stř srp 05, 2009 8:38 pm
Bydliště: v Prostijově na renko

Příspěvek

Olej už mám nový :D No nerad bych viděl ojnici skrz blok, ale nedávno jsem vezl stavební buňku a ta mi značně poškodila korbu. Vypadá to, že budu muset posvařovat novou. To bube mít šéf ještě větší radost :roll: . Mám strach, aby mou Lízinku nechtěl dát do šrotu :cry:
pát zář 11, 2009 10:04 pm

Uživatelský avatar
Leoš H
Příspěvky: 2668
Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
Bydliště: Hulín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

A nezkoušeli jste někdo přidávat nějaký ten sajrajt, do oleje na pročištění motoru?
* LIAZ 150.261 4x2 S3 s HNJ Fassi F95 *
pon zář 14, 2009 8:31 am

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

JJ,zkoušeli-na všech našich autech máme vyzkoušený Bishop-má to tři kroky,naleje se výplach bordelu,ujede se 40km,a olej hned ven,potom nový oil,a přidá se tzv.uvolňovač pístních kroužků,s tím se jezdí normálně do výměny,pak zase nový oil,a pak se přidí tzv.mikrodifuzní přísada,ta to nakonzervuje.
Má to vydržet asi na 60 000km,je fakt že olej zůstává dlouho čistý,motor je při rozebírání taky čistý,olej se tolik nehřeje,a podle baroskopu se zvedne mazání,a nepadá tolik při zátěži,a vedru.

Jo,a taky auto hodně přestane brzdit motorem,motor se na kvalt točí zlehka,volně,což je sice negativní,ale řekl bych že lepší chlazení,mazání,a menší spotřeba to vynahradí

http://www.bishopsoriginal.cz/
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
pon zář 14, 2009 9:05 pm

Uživatelský avatar
Leoš H
Příspěvky: 2668
Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
Bydliště: Hulín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Dík, díval jsem se na to, jenom mě vadí, že tam není uvedeno kolik toho dávat na litr oleje, je rozdíl když je náplň 20 nebo 30 litrů, to tam mohli dát. To mi nepomůže že je to silný koncentrát :roll: když člověk neví jestli na 30l oleje by neměl dát třeba 1,5 l toho stabilizátoru. toty prodejce taky může napadnout.
Na jakých autech to máte odzkoušený? Aby se neucpali kanálky, atd.
* LIAZ 150.261 4x2 S3 s HNJ Fassi F95 *
stř zář 16, 2009 8:53 am

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Vyjmenuji:

Xantia 1,9TD,Xantia HDi,
Mercedes 814,Mercedes Actros,
Scania 124L 400,Scania 124L 420
Daf FT 95.360 ATi

Na všech se dostavil ekfekt malého brždění motorem,olej zůstává dlouho čistý,zvýšil se mazací tlak(na scániích a mercedesech podle baroskopu,na Dafu,a osobácích nevím,tam tlakoměr není),a stávalo se na té Scánii 400,že ten olej po 40 000km při rozemnutí mezi prsty čpěl jakoby spáleninou,přepálený rozhodně nebyl,ale byl cítit,po vyčišťění Bishopem se tak už nikdy nestalo,taky odstředivka se zdaleka tolik nezasírala.

No,Scánie s tím najela 60 000km,než jsme jí prodali,a motor šel pořád dobře,v 814ce je to už bezmála 80 000km,a troufám si říct,že to motoru pomáhá udržet se naživu,taky už má najeto 900 000km,a nemá zatím žádné problémy ani se spotřebou,výkonem,či startováním.

Ovšem nevím,zda budeš pozorovat na liáně či tatře takový efekt,přecijen jsou to motory s "koňskými"vůlemi,a tam to nemusí být tak znatelné.
To že to motor důkladně odkalí o tom není sporu,ale na snížení spotřeby či viditelně lepší mazání na baroskopu bych u těchhle motorů moc nespoléhal.
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
stř zář 16, 2009 9:44 pm

Odpovědět

Zpět na „LIAZ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 hostů